Ik neem aan dat er nog genoeg plek is dus ik zal me alvast over mijn voorsteltekstje buigen.
Nog maar 115 dagen tot kerst!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Annuuuhh schreef:Hi iedereen,
Ik ben Anna, 29 jaar. Ik heb mij nog niet officieel aangemeld, maar ik was benieuwd of iemand ook een
pakje naar Noorwegen wil sturen. Vanaf mid oktober verhuis ik voor minimaal 5 maanden naar Noorwegen
(Tromsø) voor werk.
Ik zou iemand graag verblijden met een pakje uit Noorwegen, maar is er ook iemand die iets naar Noorwegen
wil sturen?

- uit haal.Roosch schreef:Annuuuhh schreef:Hi iedereen,
Ik ben Anna, 29 jaar. Ik heb mij nog niet officieel aangemeld, maar ik was benieuwd of iemand ook een
pakje naar Noorwegen wil sturen. Vanaf mid oktober verhuis ik voor minimaal 5 maanden naar Noorwegen
(Tromsø) voor werk.
Ik zou iemand graag verblijden met een pakje uit Noorwegen, maar is er ook iemand die iets naar Noorwegen
wil sturen?
Ik kom hem zelf wel brengen. GAAF!
Esmee_RS schreef:Ik hou ook echt van de dingen die Roosch noemt; borreltjes, hapjes, kaasjes, worstjes, speciaalbieren, borrelplankjes, leuke smeermesjes, ik kan nog wel even doorgaan
Ik vond de weekvraag zeker een goed initiatief vorig jaar!
ik las scheermesjes! Dacht al hè, wat wordt hier mee bedoeld. Toen zag ik wat er echt stond
fase). Legpuzzels maken is ook een hobby, liefst 1000 stukjes. Kerst is ook geweldig, heb een kerstballen tick, heb er wel 250 in de boom hangen en koop er ieder wel weer een bij
.
D_akota schreef:Esmee_RS schreef:Ik hou ook echt van de dingen die Roosch noemt; borreltjes, hapjes, kaasjes, worstjes, speciaalbieren, borrelplankjes, leuke smeermesjes, ik kan nog wel even doorgaan
Ik vond de weekvraag zeker een goed initiatief vorig jaar!
ik las scheermesjes! Dacht al hè, wat wordt hier mee bedoeld. Toen zag ik wat er echt stond
Ik doe weer mee! PB al gestuurd naar Ynske
Zal me vanavond of morgen even voorstellen vanaf de laptop

.
) maar toch maar weer aangemeld want t is toch te leuk om te missen 
.
.