Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neverland schreef:Is het mogelijk om een lootje te krijgen waarmee je minstens 1 genre gemeen hebt of is dat te veel werk? Ik ben bang dat als ik meedoe dat ik iemand trek waar ik niks van ken (thrillers, non-fictie, memoires...). Ik heb dan veel stress of mijn gekochte boeken wel in de smaak vallen.
ynskek schreef:Neverland schreef:Is het mogelijk om een lootje te krijgen waarmee je minstens 1 genre gemeen hebt of is dat te veel werk? Ik ben bang dat als ik meedoe dat ik iemand trek waar ik niks van ken (thrillers, non-fictie, memoires...). Ik heb dan veel stress of mijn gekochte boeken wel in de smaak vallen.
Daar kan ook via lootjestrekken.nl rekening mee gehouden worden
Marjo schreef:ynskek schreef:Neverland schreef:Is het mogelijk om een lootje te krijgen waarmee je minstens 1 genre gemeen hebt of is dat te veel werk? Ik ben bang dat als ik meedoe dat ik iemand trek waar ik niks van ken (thrillers, non-fictie, memoires...). Ik heb dan veel stress of mijn gekochte boeken wel in de smaak vallen.
Daar kan ook via lootjestrekken.nl rekening mee gehouden worden
We kunnen evt ook onderling de lootjes verdelen? Als we het toch niet anoniem doen is dat misschien net zo gemakkelijk.
Suliko schreef:Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar van mij mag iedereen meedoen, hartstikke leuk, mits je wel investeert door mee te kletsen in het topic, over jezelf te vertellen en goed te laten weten wat je leesbehoeftes zijn. Het is fijn om te weten voor wie je op zoek gaat en je best doet en ook om te weten wie zoveel tijd in jouw adventskalender heeft gestopt.![]()
Dus enkel aanmelden, een verlanglijstje erin gooien en verder meelezen en afwachten zou ik jammer en ongezellig vinden. Ik wil niet zomaar 150,- aan een vreemde spenderen, zeg maar.
ynskek schreef:Ook wat mij betreft is iedereen welkom, kleine kanttekening vanuit mij is wel dat ik ivm het budget wel denk dat 18+ gewenst zou zijn.
Wel is actief hier meepraten wel een hele handige om er zo voor te zorgen dat je een pakket krijgt dat goed op jouw afgestemd is.
Citaat:Aanmelden
Stuur vóór 16 juli 2023 het volgende lijstje met antwoorden op aan ynskek of Marjo.
- Welk genre lees je zelf het liefste?
- Wie is je favoriete auteur?
- Welk genre zou je willen ontdekken?
- Welk genre spreekt je totaal niet aan?
- Aan welke harde eisen moeten jouw boeken voldoen (taal/ perspectief etc)?
- Heb je bepaalde trigger warnings?
- Heb je bezwaar tegen tweedehands boeken?
- Waar kunnen we jouw verlanglijstje vinden?
- Waar kunnen we de boeken vinden die jij al hebt?
- Voor welk genre kun jij moeilijk boeken vinden?
- Welk genre heb jij het meeste kennis over/ kun je het beste in shoppen?
Zet daarnaast je adresgegevens en eventuele bijzonderheden voor het verzenden erbij (of het bijvoorbeeld naar en pakketpunt moet).
Nog even de afspraken op een rijtje:Bij aanmelden ga je automatisch akkoord met bovenstaande afspraken
- 12 boeken
- Budget van +/- €150,00
- Tweedehands oke, mits in goede conditie/ nieuwstaat
- Cadeautjes inpakken en nummeren, hoeft niet heel uitgebreid maar wel netjes
- Uiterlijk 12 november verzenden
- Actief meepraten in het topic
- Boekenkraam en soortgelijke winkels vallen onder nieuwe boeken