Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
thoranLOVE schreef:Ligt het aan mij of lijkt de adventkalender van Rituals (deluxe) erg veel op die van vorig jaar? Ben nu toch geneigd naar die van de Body Shop alleen dat er bathbombs inzitten waarmee ik niks kan. Of ik zou voor de duurste moeten gaan maar die vind ik wel erg duur.
Justme_Lisaa schreef:thoranLOVE schreef:Ligt het aan mij of lijkt de adventkalender van Rituals (deluxe) erg veel op die van vorig jaar? Ben nu toch geneigd naar die van de Body Shop alleen dat er bathbombs inzitten waarmee ik niks kan. Of ik zou voor de duurste moeten gaan maar die vind ik wel erg duur.
De Rituals lijkt echt heel erg qua inhoud van vorig jaar. Persoonlijk zou ik de duurste van The Body shop doen, die heb ik zelf ook gekocht. Zó leuk! Ik vind het zijn geld helemaal waard. Zeker voor de waarde die er in zit.
Boterbloem90 schreef:Eilish schreef:Ik heb een keer een adventskalender met koffiepads aan iemand gegeven, die viel ook in de smaak.
Van waar heb je die? Lijkt mij een leuk cadeautje
Michelleex schreef:Hij staat wel op marktplaats. Ook op fb groepen van Primark Disney. Bij sommige betaal je wel 1 of 2 euro meer. In Zwolle hoef je iig niet te kijken want er is daar echt helemaal niets qua disney en kerst spullen.Ohh, ik hou van adventskalenders!
Ben naar die van de primark op zoek geweest maar is niet gelukt.
Ik heb nu die:
- Van de SPA action
- Voor de hond
- Celebration
- Airwick geurkaarsjes
lieflampje schreef:Veulen84 schreef:
Die ga ik even zoeken. Dat klinkt geweldigKaarsen had ik vorig jaar.
Hier had ik e.e.a gezien. Kan je doorklikken naar verkopende websites.
https://adventskalendertips.nl/
Ook handig om inspiratie op te doen
colinneke schreef:naomiiiii schreef:Zo, Rituals ook besteld. Is die van de Ikea al te koop?
Ja die is er weer. Bij ons in Breda werd gezegd vanaf morgen. Maar hoorde dat Duiven ze al verkoopt.
Ga voor de zekerheid vanaf morgen uit