Hier vrijdag een playdate gehad met Harvey zijn Opa Jarvis en half oom Parker, zo leuk om te zien hoe Corgi's onderling ravotten en elkaar vlekkeloos begrijpen.
Eve was de enige teef en dat heeft ze meermaals laten zien ineens een onderdanige trut en nu doet ze thuis ook ineens zo
Afgelopen zondag op bezoek geweest bij een vriendin, Eve vond het leuk om haar weer te zien en Harvey heeft zich voorbeeldig gedragen, kreeg alleen tijdens de wandeling een schok van een dierenweide totale paniek en mijn hand ligt open, arme kerel schrok zich dood, hopelijk heeft het niet enorme impact op z'n blije ei karakter.
Een goede hondenschool vinden daarintegen ik hoef geen zit-lig-af cursus, maar gewoon dat een pup zijn eigen lichaam leert kennen dmv obstakels. Mijn vorige hondenschool met Eve was fantastisch, maar inmiddels 2,5 uur verder wonen maakt dat niet geheel praktisch. Dus mocht iemand een leuke hondenschool weten in de omgeving van Groningen
pradadaan
Geplaatst: 30-10-23 19:02
Sorry dat ik even afwezig was, drukke weken maar ik ga weer actief mee kletsen!
Wat een vervelende berichten kwamen er voorbij, sterkte voor wie het nodig heeft
Hier ging Kenzo even niet zo lekker van de week en met zijn leeftijd vind ik het dan zo lastig om in te schatten of er wat met hem is of dat hij gewoon een off day heeft. Gelukkig lijkt hij vandaag weer de oude dus ik hoop dat dat zo blijft.
ijslandfan
Geplaatst: 30-10-23 19:03
Phoe wat een verdrietige en spannende berichten van sommigen. Sterkte en beterschap voor hen die het nodig hebben! Ik zag een vraag over lievelings speelgoed voorbij komen.... Lana speelt niet of zelden. Ze heeft een klein spits bakkie, dus kleine balletjes vindt ze soms wel leuk. Kauwsnacks en -speelgoed is meestal wat langer interessant. Een lekkere warme deken of grote doek is heel leuk om er in te rollen en dollen! Bedelen om snoepjes is altijd leuk om te proberen!
TheJokerr, Kynospirit in Sebaldeburen is denk ik precies wat je zoekt! Zelf niet daar de pupcursus gedaan maar Body Awareness. (Welke ik ook aanraad!).
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Hier doen de meisjes het heel goed.. lief en ondeugend... vanavond kwam mn vader me van de sportschool halen met ze (moest les geven), en ze gooiden hun charmes in de strijd... de Zumba dames daar zijn nu ook fan van ze... en zelfs 2 heren die uit de fitness kwamen, gingen even door hun knieën voor ze
8nnemiek
Geplaatst: 30-10-23 21:57
Jee Luna, hopelijk haalt hij het! Heb je de bloedtransfusie nog laten doen?
Speeltjes zijn hier niet heel interessant. Alleen als er snoep uit komt haha. Ik heb zo'n snoep-dispenser bal, maar daar is ze ook redelijk snel op uitgekeken. Alleen de denkspellen worden wel vaak gebruikt. En ik heb gisteren een schapenvel besteld voor in de mand. Daar wil mevrouw nog wel eens mee rennen en spelen. Vroeger was ze gek op alles met vacht haha.
De laatste dagen heeft Faizah weer even een opleving haha. Rennen, springen, blaffen.. en lekker actief door het huis banjeren De koelere temperaturen doen haar duidelijk goed.
lotthje
Geplaatst: 30-10-23 22:15
Jeetje wat een verdrietige berichten hier. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft!
Daisy haar favoriete speelgoed is alles wat je kan gooien. Maar ze heeft toch echt het liefste een lekke bal die nodig vervanging nodig heeft. Geen foto van helaas, maar dat ding is echt helemaal kapot. Daisy is er gek op
Jeetje Luna, wat een spannende tijd maken jullie door. Mijn duimen blijven draaien voor Billy.
roosjenat
Geplaatst: 31-10-23 21:30
Heel veel sterkte Luna, ik duim met jullie mee
Zag nog een vraag voorbij komen over favoriete speelgoed. Kyara haar lieveling is haar grote knuffel. Daar speelt ze mee maar slaapt er ook graag op. Ze heeft hem alweer bijna 3 jaar.
Verder zijn we afgelopen zondag in Ede geweest voor een dogsurvival. Een 5 kilometer route met circa 24 hindernissen. Kyara vond het super leuk en was lekker enthousiast. Erg leuk om een paar keer per jaar te doen met haar.
Drico
Geplaatst: 31-10-23 22:06
Wat een verdrietige berichten komen voorbij Heel veel sterkte voor iedereen!
Wat zijn de favoriete speeltjes van je hond(en)? Qua speeltjes zijn ze hier gek op alles wat piept/kraakt Het moet alleen wel gesloopt worden en speeltjes met vulling worden vakkundig leeg geplukt Dus er zullen hier eigenlijk nooit dure speeltjes komen. Ze houden ook heel erg van tugtoys!
Ik heb 1 zo'n groot XL osvje waar ze dan met zijn tweeën aan gaan zitten sjorren
Momo94
Geplaatst: 31-10-23 22:10
Ja! Mijn kaartje is binnen! Op de achterkant denk ik ook een hint gevonden. Alleen weet niet of ik die ook moet uploaden.
Hij is ontzettend leuk en ben benieuwd naar de rest!!!
Oeh kaartje, leuk Morgen is het alweer november. Kunnen toch wel een soort van aftellen dan vind ik
tones
Geplaatst: 31-10-23 23:18
De favoriete speeltjes……
Alles waar ze samen aan kunnen sjorren. Had afgelopen weekend bij Kruidvat voor beiden een teletubbie gekocht. Maar ze moeten dus steeds die de ander heeft. Een piepding doet t ook goed.
Heb vandaag ontdekt dat Billy in de regen haar oren naar beneden klapt, anders lopen ze vol.
We duimen voor “de andere Billy”.
Esaqar
Geplaatst: 01-11-23 12:16
Nog heel veel sterkte gewenst Luna!
Art_Ificious
Geplaatst: 01-11-23 12:57
Wat leuk weer een kaartje.
Gisteren bij Racky weer een knobbel ontdekt op de rug. Die hadden dierenarts en ikzelf nog niet gevoeld bij de jaarlijkse controle. Ik heb wel de indruk dat het op of zeer dicht bij de plek van de inenting zit. In het oog houden. Als het er dinsdag nog zit gaat mijn ma het aan de dierenarts laten voelen (dan moet hij toch gaan voor zijn tandjes).
CupCakes_
Geplaatst: 01-11-23 18:54
Dankjewel lieve Santa!
cursebreaker
Geplaatst: 01-11-23 18:55
Leuke post
Art_Ificious, kan bijna geen toeval zijn zo die plek dan zou je zeggen. Even in de gaten houden, al is de kans groot dat het idd een reactie van de enting is wel denk ik
--
Misschien ook leuk om weer een vraag erin te gooien, alleen heb ik even geen inspiratie. Voelt iemand zich geroepen hiervoor?
Lau07
Moderator
Geplaatst: 01-11-23 19:14
Leuke post Cupcakes_!
Ik zou wel willen weten wat iedereens absolute aanraders/holy grails zijn voor anderen. Wat vinden jullie honden zó leuk/fantastisch/lekker dat je vindt dat iedereen er kennis mee moet maken?
Gho, dat is hier weinig speciaals. Tuur is helemaal verlekkerd op hoefjes. Dat is echt de all time favoriet. Ze zijn natuurlijk het lekkerste als je er 3/4 tegelijkertijd in jou muil probeert te proppen Lilly haar lievelingskost zijn frieten