Geplaatst: 19-09-23 20:15
Ik heb trouwens nog een flop: als mijn Santa iets koopt voor de honden, dan geen pens of producten waar het in zit... Cinna, de chihuahua, gaat er altijd van spugen...
Ik geef ook niks om Harry Potter. Snoepjes voor de honden mag altijd, alleen is de kleinste nog wel echt een puppy. Sieraden heb ik alleen zilver, ik kan niet tegen die nep sieraden. Ik heb ook wel genoeg sierraden trouwens. Kaarsjes zijn altijd leuk, geurkaarsjes ook. In de winterperiode hebben we altijd wel een kaarsje branden.
Yonker, fijne vakantie.
roosjenat
Geplaatst: 19-09-23 20:40
Harry Potter is ook niks voor mij. Net zoals films en series kijken, daar doe ik ook niet aan
Spelletjes spelen vind ik dan wel weer erg leuk. Vooral de escape room kaartspellen vallen hier goed in de smaak.
Kantoorspullen zijn ook altijd leuk. Heb mijn eigen bedrijfje dus werk daardoor veel thuis. Een leuke/ grappige pen of notitieboek is altijd welkom
Ik ben wel zo'n geek die houdt van merchandise Met name van A Court of Thorns and Roses (ACOTAR), Supernatural, Harry Potter (met name dus Ravenclaw). Daarnaast kijk ik ook graag series. Momenteel ben ik Hawaii-Five-O aan het kijken, maar ik volg ook 9-1-1 en 9-1-1 Lone Star.
Merch van Spirit, Stallion of the Cimmaron is ook welkom Echt mijn all-time-favorite
Ik ben wel HP fan heb er ook 1 tattoo van en er volgt er nog een. Maar hoef idd niet teveel dingen ervan, maar korte sokken of fluffy sokken zijn altijd welkom (sowieso, Maar zeker ook met HP thema)
Ik kijk al wat her en der voor kleine dingetjes Vind dat jezelf niet teveel moet hangen aan de voor en tegen lijst. Hoeft bij mij niet ik zou het leuk vinden om verrast te worden
Eventjes bijgelezen, ik vind veel dingen wel leuk (zoals Harry Potter) maar hoef er geen merch van. T enige waar ik merch leuk van vind is de F1. Ik ben nu die kleine bandjes aan het sparen, heb de rode en de blauwe al.
Verder las ik iets over mokken, vind ik wel leuk maar liever niet! Ik heb namelijk geen plek meer in de kast. Ik vind kantoorspul echt heel erg leuk maar heb zat, dus ook liever niet.