Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 14:48

Heel veel sterkte, Luna. Wat een spannende tijd.

Wij hebben gisteren Diva in laten slapen, vandaag hebben we haar naar het crematorium gebracht. Het was voor ons de eerste hond die we in lieten slapen en wat een impact heeft dat op m’n vader, m’n broertje en mij, maar ook op de andere honden. Elvis vond het bij de dierenarts enorm interessant terwijl Melle en Suus (de andere hond van m’n vader) er echt niets van wilde weten. Voor Diva is het beter zo, maar de leegte die ze achterlaat is toch wel erg groot. :(

tones

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 15:22

Zo verdrietig Lugea.
Sterkte voor jullie allemaal.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 15:30

Heel veel sterkte Lugea!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 15:32

Lugea schreef:
Heel veel sterkte, Luna. Wat een spannende tijd.

Wij hebben gisteren Diva in laten slapen, vandaag hebben we haar naar het crematorium gebracht. Het was voor ons de eerste hond die we in lieten slapen en wat een impact heeft dat op m’n vader, m’n broertje en mij, maar ook op de andere honden. Elvis vond het bij de dierenarts enorm interessant terwijl Melle en Suus (de andere hond van m’n vader) er echt niets van wilde weten. Voor Diva is het beter zo, maar de leegte die ze achterlaat is toch wel erg groot. :(

Heel veel sterkte

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 15:34

Heel veel sterkte gewenst Y;(

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 15:34

Sterkte Lugea Y;(

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 15:38

Heel veel sterkte. Y;(

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 15:50

Bedankt allemaal. :+:

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 16:33

Heel veel sterkte lugea! Y;(

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 16:35

Sterkte, Luega Y;(

En Luna ook, ik duim mee.

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 09:04

Sterkte Lugea!
En ook hier draaien de duimen voor Billy!

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 09:53

Sterkte Lugea Y;( .

En ik duim heel hard voor Billy!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 11:05

Gelijk heb je Candalisa
Als ik zie hoe snel de runder oren hier bijv gaan een pak van 100 us poef weg :=

Waar bestel jij veelal

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 11:28

Seven schreef:
Gelijk heb je Candalisa
Als ik zie hoe snel de runder oren hier bijv gaan een pak van 100 us poef weg :=

Waar bestel jij veelal

Ik bestel vaak via de kyno markt op Facebook. Eerst veel bij barfflevo maar helaas pas een zeer vervelende ervaring gehad met hun dus nu bij Jan van Driel besteld. Ben zeer tevreden met de kwaliteit en snelle bezorging.
Ook bij durks snacks bestel ik wel eens voor veel vis snacks. Die zijn ook top.

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 11:58

Bedankt allemaal!

Ik vond net een heel lief kaartje en pakketje van mijn Secret Santa. <3
Spoiler:
(M’n vader had het aangenomen toen hij in mijn huis was en op de kast gelegd, maar was dat vergeten te zeggen, dus een beetje een late reactie van mijn kant, sorry).
Wat enorm lief. Ik kreeg er direct tranen van in m’n ogen. Lief dat je op deze manier aan ons gedacht hebt. :+:

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 12:17

Wat een verdrietige berichten komen er voorbij, veel sterkte aan degene die het kunnen gebruiken <3 :(:)
Lugea, gecondoleerd nog :(:). De leegte is niet niks inderdaad. Heel herkenbaar :(:)
En duimen draaien hier ook voor Billy!

Ik las nog een vraag over speelgoed. Jarvis is dus echt dol op zacht speelgoed. Knuffels, groot of klein, zolang ze maar lekker zacht zijn. Elk jaar mag hij met dierendag en met zijn verjaardag iets voor zichzelf uitzoeken uit de dierenwinkel. Dat is tot nu toe altijd een knuffeltje geweest :') Zodanig dat ik meer knuffels had dan dat in 3 speelgoedkisten pastte _O-
Maar met de komst van Parker is daar verandering in gekomen. Hij is geen enorme sloper, maar het gebeurde nog wel eens dat een ander speeltje dan de flostouw door beide heren werd vastgepakt _O-
Jarv zijn favoriet (die we ook nog extra achter de hand hebben, iets met een kind met een favoriet speeltje die je dubbel moet hebben _O-) is toch echt nog altijd wel Ollie <3

Afbeelding

Parker heeft inmiddels wel iets voorkeur ontwikkeld, maar eigenlijk vind hij alles nog altijd geweldig :') Maar ook hij lijkt voorkeur voor knuffels te hebben. Zo heeft hij nu een aardbei en een aubergine knuffeltje. Klein, met een pieper en een knispertje. Daar loopt hij maar wat graag mee rond.
Maar aan de andere kant heeft hij ook een gigantische octopus die het hele huis inmiddels al gezien heeft :')

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 14:06

Oh ja, de vraag over speelgoed helemaal vergeten.
Limbo speelt weinig, alleen soms met de kleine dingen uit de Zippypaws burrows.
Freddy speelt juist veel, hij is dol op pluche en zijn burrows. Ik wissel die om de paar weken om, zodat ze interessant blijven en even gewassen kunnen worden want hij kauwt echt heel veel op de piep beestjes uit de burrows, dus die zien er niet uit na een tijdje. Hij vind ze allemaal erg leuk maar lijkt toch een voorkeur te hebben voor een bepaald materiaal. Van dat teddy achtige spul vind hij echt geweldig. Momenteel heeft hij een Halloween burrow, een graf kistje met sprookjes en die zijn echt heel leuk, net als zijn chocomelk met mars mellow burrow die van het zelfde materiaal zijn. Beetje jammer dat het juist ook witte dingen zijn, die dus extra goor worden door al het gekauw :') .

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 11:28

Sterkte Lugea.

En ik duim voor Billy.

Quinn is gelukkig weer helemaal fit na vorige week.
Zaterdag is ze mee geweest te eten bij mijn zwager en schoonzus. Hun hond was bij haar ouders (ze hebben een deeltijd hond) en Quinn heeft alle vergeten speeltjes en ballen uit het huis verzameld op het kussen, er even mee gespeeld en daarna heerlijk liggen slapen. Echt zo zoet dat ze zo lief was in een onbekend huis.
Vanmorgen was ze ook een beetje zielig, steeds gekke bekken trekken, poot over haar snuit. Had ff snel gekeken maar niets te zien. Toen later weer, dus hoppa, weer even in de houdgreep. Bleek er een stuk zuring dwars in haar bovenkaak te zitten, en nog een stevig stuk ook. Moest even met grof geweld er uit gepulkt worden.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 11:43

Jeetje wat een verhalen in dit topic. Sterkte Lugea! Lief dat je Santa zo aan je denkt zeg! <3 En hier ook draaiende duimen voor Billy, wat een ellende zeg!

Vesper is gek van trekken, maar ook van ballen die stuiteren. Qua speelgoed kiest ze eigenlijk alleen zachte materialen. Hard plastic maakt teveel lawaai en das een no-go. Knuffels worden uiteindelijk wel stuk gemaakt en ontleed. Dingen ergens uittrekken zoals bij de zippy paws vindt ze ook helemaal geweldig! Haar laatste Zippy van vorig jaar is inmiddels wel stuk helaas :+

Met trainen gebruik ik ook vaak spelbeloning (tugs). Die zijn ook altijd welkom!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-23 12:10

Wij hebben heel veel speelgoed en heel veel van ZippyPaws, Fuzzyard, Kong & Fringestudio. Zeker de ZP burrows zijn groot favoriet, volgens mij is er geen een (meer) die ik niet in de collectie heb. Ook de dino's van Fringe zijn een groot succes. Over het algemeen wordt hier niks gesloopt dus dan is veel speelgoed ook gewoon leuk, het is al duur zat. Uiteraard sneuvelt er wel eens wat maar vaak is het ook gewoon verslijt, niet iets wat je niet (mag) verwachten. Dus voordat ik alles doe wassen doe ik altijd eerst een inspectierondje, is er iets wat weg moet of niet. En ik wissel wel eens in speelgoed, dan doe ik een zak weg en na een paar maanden wissel ik de zakken weer eens om.

In de winter heb ik minder rondliggen want ze slepen het naar buiten en dan kan ik blijven wassen en doen. :+ Vorig jaar kreeg we een corgi knuffel van ZippyPaws, die is ook groot favoriet, die vind ik op de meeste speelgoedplekken wel een keer terug.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 12:12

Ik moet toch elke keer weer zo lachen als je verteld wat je ondertussen in jullie collectie hebt - en die dino's die je in de ren had hangen op een rijtje met Dana's nestje laatst oa hahaha . How the tables have turned, Kim :') _O-

Ik ben zo goed als compleet nu met het pakket. Hints zijn denk ik wel helemaal uitgewerkt ook, alleen nog wat laatste dingen doen ervoor. Grotendeels is alles ingepakt ook, dus dat gaat de goede kant op *\o/*

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 15:43

Bedankt voor alle sterftewinsten. <3 En inderdaad enorm lief en attent van mijn SS. Ik word er nog steeds helemaal blij van als ik eraan denk.

Ik ben ook bijna compleet voor mijn lootje. Ik wil nog één ding scoren want dat heb ik in m’n hoofd, maar verder denk ik dat ik wel compleet ben. De eerste hint is ook bedacht / gemaakt, dus nu nog even verder m’n creativiteit de vrije loop laten voor de andere hints.

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 16:02

Heel veel sterkte Lugea!

Vanaf deze kant gaat het helaas even stiller zijn.. Billy is nog altijd kritiek dus ziet er niet goed uit... ik heb schrik dat hij het niet haalt...

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 16:04

Ik weet even niet wat te zeggen Luna. Wat ontzettend naar dit :( Veel sterkte gewenst Y;(

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 16:16

Luna2006 schreef:
Heel veel sterkte Lugea!

Vanaf deze kant gaat het helaas even stiller zijn.. Billy is nog altijd kritiek dus ziet er niet goed uit... ik heb schrik dat hij het niet haalt...

Oh nee, ik weet ook even niet goed wat te zeggen. In ieder geval heel veel kracht en sterkte. Y;(