Adventskalenders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dallista

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 13:29

Ik heb nog een extra 2D Rituals kalender gekocht bij de Bijenkorf met de ING korting. De gratis 140 gram Ayurveda kaars houd ik lekker zelf, de kalender wordt een mooi cadeau voor een familielid. :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 14:49

Alwiene schreef:
Voor de liefhebbers van een koffiekalender, ik kwam deze tegen; ze hebben zowel voor Nespresso als voor Dolce Gusto. Ik ken het bedrijf niet maar ziet er op zich goed uit!

https://www.kaffekapslen.nl

Oh nee.... dolce gusto <<) :9

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 16:39

Bedankt Alwiene <3

Ik heb er gelijk 1 besteld voor mijn schoonzus of zwager,eens kijken welk lootje ik ga doen met Sinterklaas. (Ik fraudeer niet ofzo......) :o

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 19:12

Sani schreef:
Alwiene schreef:
Voor de liefhebbers van een koffiekalender, ik kwam deze tegen; ze hebben zowel voor Nespresso als voor Dolce Gusto. Ik ken het bedrijf niet maar ziet er op zich goed uit!

Hier heb ik een bestelling geplaatst, maar nog niet ontvangen.
Netjes mails ontvangen, wilde het delen als ik het ook echt ontvangen had. :))

Ik heb het via Facebook gevonden twee dagen geleden.

Ik heb mail dat het onderweg is, maar moet uit duitsland komen zag ik, heb er verder wel vertrouwen in nu :D Ik had hem inderdaad ook via Facebook. Lijkt wel alsof FB zijn algoritme verbeterd heeft want ik krijg de laatste dagen ineens advertenties waar ik ook echt wat aan heb, niet dat dat persé goed is voor mijn portemonnee ofzo -O-

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 19:14

Alwiene schreef:
Sani schreef:

Ik heb mail dat het onderweg is, maar moet uit duitsland komen zag ik, heb er verder wel vertrouwen in nu :D Ik had hem inderdaad ook via Facebook. Lijkt wel alsof FB zijn algoritme verbeterd heeft want ik krijg de laatste dagen ineens advertenties waar ik ook echt wat aan heb, niet dat dat persé goed is voor mijn portemonnee ofzo -O-

Hier net zo. Niet meer die irritante wish reclames, maar handige dingen. Wat dan weer niet goed werkt voor mijn banksaldo inderdaad. _O-
Had je de toffee nut Starbucks editie ook gespot?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 19:20

Nee? Vertel? Hoewel dat niet persé klinkt als iets voor mijn vrouw. Die me nu trouwens al wel wat aan kan doen met 3 koffiekalenders en 2 (tenminste als die ene nog binnen komt straks) choco kalenders. Ik ben hier iets kalendergekker dan zijn, maar ik uhm sleur haar gewoon verplicht in mee :+

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 19:22

Sani schreef:
Alwiene schreef:

Ziet er idd goed uit! Nog even afwachten of de bestelling binnen is gekomen en anders bestel ik er zeker wel wat. Prijzen zijn ook leuk zo.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 17:09

Afgelopen week heb ik op mijn man zijn gsm de betaalapp geïnstalleerd.

Hij vond het niet zo nodig, maar ik wel :P

Heb hem alles uitgelegd en nu heeft hij stiekem wat gekocht!!!

Die bruut....

Afbeelding

December kan heel leuk worden O:)

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 19:46

Wat tof Daan13! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 00:09

Haha heerlijk! Ik begin nu met sparen.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 17:44

Justme_Lisaa schreef:
Ja hier ook via swietarts, hele fijne winkel. Stuur anders een whatsappje naar ze of ze het niet in tweeën kunnen splitsen. Reageren vaak heel snel :)

De whatsapp link doet het bij mij niet. Ik wacht nu op reactie via mail. Ze zeiden dat ze het product wat er niet is terug willen betalen maar ik heb inderdaad liever gewoon in 2x verzenden. Lijkt mij ook de meest klantvriendelijke oplossing aangezien ik weken langer wachten nogal overdreven vind. :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 15:20

Via via kunnen regelen dat ik een Balea adventskalender kon kopen uit Duitsland. Was hem normaal zelf wel gaan halen maar niet met de huidige Coronaregels nu Duitsland ons niet meer leuk vindt :+

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 19:57

ik heb vandaag de ikea kalender meegenomen :))

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 20:19

Ashleytjuhh schreef:

Succes met dicht houden, ik had mijne echt in 2 dagen op. Super lekkere chocolade! Geen goedkope troep ofzo. Eind november haal ik er nog 1 (+5 om cadeau te doen)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 20:31

__Sannne schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Succes met dicht houden, ik had mijne echt in 2 dagen op. Super lekkere chocolade! Geen goedkope troep ofzo. Eind november haal ik er nog 1 (+5 om cadeau te doen)

_O- genoeg andere chocolade in huis om op te eten helaas :') zolang hij in de folie zit is hij veilig.

heb ook 2 spa kalendrds van vorig jaar :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 20:59

Ik heb die van Ikea laten liggen, in een deel van de chocola zit gluten en ze vertellen dat helaas niet per bonbon dus eten ervan kunnen we niet en de kans op een flinke prijs erin vond ik ook wel erg klein dus heb het voor het eerst maar eens niet gedaan.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 21:01

Oh pff wat stom dat ze dat er niet per bonbon bijzetten

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 10:49

Ik heb 3 kalenders voor de kinderen besteld met een bedelarmbandje erin. Gewoon bij Ali, dus ik ben benieuwd of het wat is. Voor de honden heb ik voor allebei een wolf of the wilderness kalender en voor de kat een wild freedom kalender.
Voor mezelf ga ik denk ik een rituals kalender halen.
Voor mijn ouders ga ik er zelf 1 samen stellen, ik heb leuke zakjes gevonden daarvoor.
Ik weet alleen nog niet wat ik voor mijn vriend zal doen.
Hebben jullie leuke ideeën? Een beetje dezelfde prijsklasse als de rituals kalender.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 20:13

Ik heb mijn Dolce Gusto adventkalender binnen! *\o/*

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 08:28

Ik heb na de tip van Alwiene toch ook de koffie-cupjes adventskalender voor nespresso gekocht. Ook eentje voor mn zus. Ben heel benieuwd of er lekker koffie in zit :D Weet nog steeds die thee van vorig jaar die niet te pruimen was :')

Gelijk bij die webshop ook de startbucks winter special cupjes gekocht :o

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 12:22

Oooh super om te horen dat jij hem binnen hebt Sani! Mijn kalenders van die zaak hangen nog in Duitsland rond, duurde ff voordat er uberhaupt beweging in de tracktrace zat dus kneep hem toch even haha. Maar nu zijn ze wel onderweg, ik ben gewoon ongeduldig hihi.

Twee van mijn melkvrije kalenders moeten uit engeland komen en zijn onderweg maar geen tracktrace bekend dus ben heel benieuwd hoe en wanneer die komen. En een kalender voor de hond ook geloof ik, moet iig ook uit engeland komen :j

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 12:45

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 14:14

xRoossie95 schreef:
het kind in mij wilt ook nog deze smarties kalender :')

https://www.amazon.de/Nestl%C3%A9-SMART ... uage=nl_NL

Ooohja dat snap ik wel.

-O- Ik zou naar Düsseldorf gaan volgende week om daar eentje uit te zoeken. Maar met de maatregelen (zou on theorie nog kunnen) gaat dat niet meer door.

Nu zag ik deze net op insta https://www.instagram.com/p/CGA3BMFDs-3/?igshid=oy708semp16x en had daar net wat gehaald <3 en nu deze ook gehaald. Hoop dat die leuk is verpakt ed vindt namelijk ze zo leuk om neer te zetten.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 14:16

Mochten er adventskalenders opgestuurd moeten worden vanuit Duitsland, kan ik kijken wat ik kan regelen :)

Wij hebben tot nu toe alleen de IKEA adventskalender in huis en die zit nog braaf dicht.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 14:21

Jeej voor de tip van de Kinder Maxi mix adventkalender. Besteld voor de kleine man hier. Voor de grote man een Lego Starwars. Nu voor mezelf nog...