Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 07:15

Hier ook liever geen sieraden ivm allergie _O-
Kaarsen zijn altijd wel leuk, maar liever geen geur kaarsen omdat ik 1. Geen reukvermogen heb en dan is het zonde en 2. Ik vaak astmatisch reageer op geuren in die kaarsen.

Ik beloof je lootje dat dit zo’n beetje al mijn actieve allergieën zijn. Oh ja… vlees en vis ook niet.

Wat ik wel echt heel leuk vind zijn sokken ( huis sokken en sokken met gekke printjes ) in maat 37. Dekentjes, decoratie voor mijn stal ( domme endurance teksten zijn welkom maar live laugh love liever niet )
Qua mokken om uit te drinken heb ik een Starbucks obsessie en met ondertussen richting de 100 mokken heb ik altijd wel een mok om te gebruiken.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 07:28

Mokken liever niet, ik ben zo iemand die alles uit dezelfde serie in de kast heeft staan _O-
Sieraden zijn ook niet zo aan mij besteed.
We hebben geen bad, doucheschuim is wel prima.
Kantoorartikelen mag ook zeker, leuke pennen voor postcrossing of een schrift A4 voor op mn werk etc wordt allemaal wel gebruikt. Als ik bij klanten op bezoek ga heb ik altijd wat notities in een ouderwets schriftje naast mijn iPad haha.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 08:31

Kantoorspullen heb ik hier weinig aan werk eigenlijk nooit thuis en dan neem ik wel een blok mee van kantoor.

Mooie/leuke/grappige grote Mokken mag altijd.

Mijn katten eten bijna alles en Haru vind bijna alles kwa speeltjes leuk dus als je daar iets voor wil doen mag dat ook altijd

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 09:06

fijne vakantie Jodynn !

Spelletjes... niet echt aan mij besteed hoewel ik een stapeltje spelletjes uit de jaren 60 heb, uit de kringloop. Maar die heb ik meer omdat ik het mooi vind om naar te kijken. Heb ook niemand om ze mee te spelen.

Nog een top: een echte gnuffel. Had ik als kind, zoek ze nog steeds in de kringloop.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 09:21

Ik vind sieraden wel leuk, maar heb een dure smaak...
Daarnaast ben ik sinds kort wat meer bezig met de wereld van de stenen en mineralen. Mijn favoriete zijn labradoriet en oceaan jaspis.
Meestal is dat alleen ontzettend duur :')

Labradoriet is heel goed te herkennen als echt, daar zit een mooie, blauwe flash in. Ik heb daar ook al 2 ringen van.

Oceaan Jaspis heb ik nog geen sieraden van, wel een mooie bol en een obelisk om neer te zetten.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 09:27

Kantoorartikelen hoeven ook niet voor mij. Ik heb ongeveer een levensvoorraad aan pennen, notitieboeken en dergelijke die allemaal conform onze visuele identiteit richtlijnen zijn. :')
Alhoewel, mijn Mascha planner is echt mijn beste vriend, misschien zijn daar handige tools en extra's voor?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 09:38

Hier ook geen kantoor spullen nodig en ook geen mokken of andere drink bekers. Behalve dan een fancy sport bideon. Altijd welkom!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 09:46

Ik doe mee aan een postcrossing adventskalender dus kantoorartikelen hoeven niet perse :D
Leuke kaarten om te versturen zijn wel welkom <3

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 10:20

Grote mokken zijn een top!

Kantoorartikelen een flop want ik ben monteur, alles behalve kantoorwerk :+

Sieraden hoeven ook niet van mij, daar ben ik erg kieskeurig in :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 10:23

hahahatsjoe schreef:
Nog een top: een echte gnuffel. Had ik als kind, zoek ze nog steeds in de kringloop.

Wasda?

Ik heb nu de app van makkelijke moestuin gedownload, stiefpa gaat kweekbak voor me maken dus project 2024 staat in de steigers: bio kweken in bakken/potten vnl. Kruiden. Dus bio zaadjes of eco tuingerei of tweedehands Potjes zijn welkom.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 10:59

Sieraden en mokken hebben we hier al genoeg, al ben ik groot fan van cola glazen <3

Kantoor spullen zijn hier een flop, omdat we 99% digitaal werken. Maar als je iets vindt waarvan je denkt, dit móét iemand met een kantoorbaan hebben, go for it!

Oeh moestuin, ook leuk! We hebben hier dit jaar een poging gedaan, maar op het balkon is dit volledig mislukt _O- misschien volgend jaar in het nieuwe huis meer geluk :D

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 11:26

Ik maak mijn hints veel te gemakkelijk volgens mij, de vorige twee edities hadden ze mij meteen geraden.
Boeken lees ik wel, niet van die flut romannetjes meer thrillers.
Meestal leen ik boeken bij de bieb.
Kantoorspullen heb ik niks aan, evenals mokken of glazen of ander huishoudelijk spul heb ik al meer dan genoeg.
Knutselen vind ik dan weer wel leuk, ik heb pas geleden zo'n kussen besteld wat je met touwtjes en zo'n knooppen moet knopen.
Echt hartstikke leuk om te doen vind ik.

Wat eten betreft lust ik heel veel, te veel misschien wel haha
Snoepen doe ik niet zoveel maar af en toe een dropje of zuurtje is wel lekker.
Chocolade en vooral chips! gaan er ook goed in.

Kerstdorpen vind ik voor mezelf niks, bij anderen ziet het er wel heel mooi uit.
Maar ik heb niet zo heel veel met kerst verder en zet alleen maar een kerstboom.

Hahahatsjoe wat is een gnuffel?

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 11:53

Gnuffel?? Ik heb ergens wat gemist :+

Kantoor spullentjes zijn hier ook niet heel handig, dat word niet gebruikt. Ik werk in de IT, ik doe werkelijk alles digitaal :')

Moestuint/tuin spullentjes zijn wel heel leuk, heb grote bakken staan en ben nog steeds bezig met tomaten plukken haha (super fijn zo’n late zomer nog snel erachter aan) naast mijn tuin vol met zomer bloeiers

Leuke mokken zeker een plus! Al heb ik vooral blond staan naast mijn 3d baby Yoda en Groot mok <3 Maar een gekke andere mok buiten het standaard…

Ik las wat over mooie houten (borrel) planken, yes please!! Heb 2 olijfhout planken staan waar ik echt gek op ben.

Ik zag trouwens dat de link naar de foto van mijn sfeer idee van mm trouwen weg was uit mn top/flop bericht
Dit is het idee:

Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 12:00

Die gnuffel moest ik ook opzoeken. :))
Kantoorspullen zijn hier ook niet nodig, pennen en schrijfblok is het enige wat ik gebruik (naast de laptop) en de voorraad wat ik heb liggen is groot.
Snacks voor de hond mag, maar alleen in konijn, struisvogel of eend in verband met allergieën.
Snacks voor mezelf, ik ben niet echt een snoeper. Meer hartig, en vaak snij ik franse worst 's avonds. Kaas lust ik niet. En bonen ook niet, alleen sperziebonen, dus de witte bonen in tomatensaus mag achterwege blijven. :))
Nog een hobby is geocachen, handige tools daarvoor zijn altijd welkom.

Qua hints, ik heb al een idee voor dit jaar. :P

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 12:10

Kaarsen hoeft hier niet. Heb daar echt te veel van. Ik hou vooral van dingetjes om te gebruiken. Decoratie hoeft ook niet. Thuis wonend en mijn slaapkamer 2x3 staat al.. vol.. :') Ik vind het altijd wel heel leuk!

Ik hou ook wel van kleine snelle spelletjes om met ons thuis te doen zoals qwixx, yathzee. (die hebben wij al wel) Kort maar krachtig en niet te moeilijk.

Ik heb een nintendo switch, kijk vooral ook series, sinds kort weer aan het lezen. Boeken eventueel van steve cavanagh en dan de eddie flynn lijn! (had eerder gezegd geen boeken, maar heb fiftyfifty, deze heb ik dus al, gelezen en was zo goed!! https://www.boekbeschrijvingen.nl/cavan ... anagh.html)

Ik heb schoenmaat 41-42. Net wat voor merk het is. :')

Mijn favoriete zeep is badedas! :D Heb geen bad thuis.

Geen kantoorspullen. Heb nog zoveel vanuit mijn middelbare schooltijd. :o
Sieraden kan, alleen wel van chirurgisch staal. Heb een helix, 3x forward helix in 1 oor en 2 oorbel gaatjes aan een kant en 2 oorbel gaatjes aan de andere kant.

Geen mokken, glazen of iets. Mijn ouders hebben net de kast opgeruimd. :')

Een leuke toepasselijke grote broodtrommel of eventueel een bakje waar ik 250 ml kwark in kwijt kan! :D Die wel vaatwasserbestendig is. Heb wel gewoon plastic bakjes, maar is eigenlijk niet zo leuk.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 12:44

Ik gebruik eigenlijk geen kantoor spullen.

Kaarsjes gebruiken we hier thuis wel! Vooral dalijk gezellig met de kerst.
Ik heb kwa spelletjes alleen Beverbende. Verder speel ik ook niet echt spelletjes.
Hopelijk word ik geen lastig lootje. _O-

Ik ben echt jaloers op mensen die al hints in gedachten hebben. Ik vind dat echt lastig !

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 13:18

Hier ook geen fan van (geur)kaarsen, ooit een keer een kaarsje laten branden terwijl ik naar m'n ouders reed,
in paniek terug naar huis gereden, om het kaarsje uit te blazen. Sinds dien nooit weer een kaars gebrand :')

Kantoor spullen ook niet, ik heb een outdoor beroep dus ik heb er niet heel veel nut voor. Oh en misschien wel
belangrijk om te melden, ik heb een koemelk allergie, dus geen chocolade, kaas etc. (tenzij er vegan opties zijn :Y))

Reflecterende bandjes die je om je broek o.i.d. kan doen zijn hier verplicht als je in het donker over straat gaat,
dus iets in die geest is welkom! En (dikke) sokken ook, ik heb altijd koude voeten haha.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 13:50

Ik had 1 leuke hint voor mijzelf bedacht, maar ik vrees dat die te makkelijk is. 1 keer zoeken in het topic en je bent er :+
Heel moeilijk! Ben jaloers op wie al ideeën heeft :')

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 15:43

Vind het fijn om eerst te weten wie mijn lootje is, voordat ik aan de slag ga met mijn hints, dus ik loop op dit moment precies op planning (lees: heb nog niets gedaan).
Kantoorartikelen kan ik op mijn werk alles pakken wat ik nodig heb, dus dat hoeft niet voor mij. Sieraden vind ik wel heel leuk, vooral oorbellen, maar dan alleen van chirurgisch staal (of dat ik de haakjes makkelijk zelf kan vervangen), heb een contactallergie voor alle andere materialen helaas.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 17:55

Zo ff niks meer geplaatst hier, maar kantoorartikelen hoeven niet zo van mij :D

Ik zit op het vliegveld en ga lekker genieten van een weekje Turkije!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 18:41

Kantoorartikelen heb ik genoeg. Op kantoor schrijfwaren en zo en thuis een megamok, een lading thuiswerktruien en een stoel. :))

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 19:58

Fijne vakantie!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 20:01

Ik las iets over harry potter
Ja ik wel wel echt een potterhead!
Ik heb alle boeken en ik mis alleen de laatste 2 delen op dvd

Afbeelding

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 20:03

Kantoorartikelen niet echt perse maar op mijn wenslijst staan nog wel afspraakkaartjes waar ik de volgende afspraak van mijn klanten op kan zetten met mijn logo erop
Afbeelding

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 20:14

Ik hen juist helemaal niks met Harry Potter etc.