Luna2006 schreef:Sorry voor de ego posts hier...
Maar het gaat niet goed met Billy. Zijn beenmerg maakt geen rode bloedcellen meer aan. Hij is van waarde 34 naar 22 gezakt op een week tijd.
Ze denken dat de lever een nevenschade is van wat zijn lichaampje allemaal te verduren krijgt.
Hij is een heel uitzonderlijk geval blijkbaar. Na zijn intenting is zijn lichaam in een soort shutdown gegaan...
Heel erg veel beterschap voor Billy, mijn duimen draaien voor een goed herstel.
Ik weet heel goed hoe frustrerend het is als ze niet snel achter de oorzaak van de problemen komen, ik vind het zo enorm *** voor jou en Billy.
Damon, heel fijn dat de zorgen over het oog voorbij zijn
VillaNeusjes, wat waanzinnig gaaf dat je zo'n mooie deal hebt kunnen sluiten, en wat enorm lief van je dat je een deel gebruikt voor een donatie voor een goed doel.
Cursebreaker, wat heb je toch een knappe hond. En wat staat haar jas haar goed zeg.
Er gaat echt een wereld voor me open met al het speelgoed dat jullie hier delen, super leuk.
Zo te lezen zijn de zlppypaws speeltjes erg populair, misschien moeten wij daar ook eens naar kijken.
Wat zijn de favoriete speeltjes van je hond(en)?
Suki is dol op alles wat rolt, stuitert, piept, en boinkt (niet oinkt, ze heeft ooit een speelgoedvarkentje gekregen waar ze doodsbang voor is omdat het een beetje een hard knorgeluid maakt
)
Ze speelt vaak met hele expressieve voorpootjes, een beetje zoals een kat, dus ze vindt het heerlijk om een balletje door het huis heen te slaan en er achteraan te rennen.
Verder is ze dol op knuffels, ze loopt graag met een beetje een stevige knuffel door het huis heen, want ze is dol op een beetje apporteren en touwtrekken. Ze heeft een beer van Kong die het verbazingwekkend langvolhoudt. Een beetje stevig is voor haal wel fijn, want ze ontleedt elke knuffel vakkundig, totdat er geen bewijs meer is voor de gepleegde misdaad.
Ze krijgt ook weleens een denkpuzzeltje of zo'n wiebeltoren van Kong waar we snoepjes voor haar in doen, en daar kan ze zich ook uren mee vermaken. Voorlopig leggen we die even opzij, want ze is keihard gefatshamed bij de dierenarts. Sinds haar sterilisatie moeten we echt goed opletten, dus voorlopig gaan we even iets meer wandelen en iets minder snacken.