Adventskalenders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:19

De adventskalender voor mijn hond is net bezorgd *\o/* Nu nog die van Kinder Chocola.

En mijn ouders hebben die van Airwick voor mij gescoord :D

Dallista

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:47

Ach gut, er blijkt ook een plaatje van een teckel op de hondenkalender van de Action te staan. Teckels zijn wel “in” bij de Action voor op de adventkalenders dit jaar.
Morgen maar eens op zoek gaan dan... :-)

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 22:09

Waren hier nu mensen die een adventskalender voor hun knaagdier zochten? Op deze site staan er en ook allerlei leuke Kerstcadeautjes voor knaagdieren : https://dtails.nl/dieren-kado-s?page=4

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 02:09

Dallista schreef:
Ach gut, er blijkt ook een plaatje van een teckel op de hondenkalender van de Action te staan. Teckels zijn wel “in” bij de Action voor op de adventkalenders dit jaar.
Morgen maar eens op zoek gaan dan... :-)

Zag dat peerke (bokt) sokken aanbood. Op de website staan sokken van teckels zag ik net toevallig, misschien wat voor jou?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 04:23

smit_ilse schreef:
Zag dat peerke (bokt) sokken aanbood. Op de website staan sokken van teckels zag ik net toevallig, misschien wat voor jou?

Ah leuk! Maar daar heb ik er momenteel wel voldoende van.
Dat herinnert me eraan, het is oktober, de Halloween teckelsokjes mogen uit de kast! :D Eerst Halloween, daarna bijna advent!!

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 08:19

estja schreef:
Waren hier nu mensen die een adventskalender voor hun knaagdier zochten? Op deze site staan er en ook allerlei leuke Kerstcadeautjes voor knaagdieren : https://dtails.nl/dieren-kado-s?page=4

Ik zocht een adventskalender voor cavia's... hier staat dat deze al uitverkocht is. Maar die knabbels voor in de boom zijn ook lollig!
Dank je!

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 08:24

Alwiene schreef:
xRoossie95 schreef:
Welke koffie kalander heb je genomen Alwiene? Ik zoek er ook zo een eigenlijk :j

Deze, alleen ik heb er 20 euro voor betaald en zie dat hij nu 30 is, dat vind ik wel heel veel..
https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B ... UTF8&psc=1

Ah dankje voor het plaatsen, ziet er leuk uit! Wel jammer dat hij nu duurder is :') Voor 20 had ik m zeker gekocht nu twijfel ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 09:07

Nou mijn yankee candle kalender is vertraagd omdat iets anders wat erbij zit nog niet binnen is. -O- 'enkele weken'

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 11:24

soesie schreef:
estja schreef:

Ik zocht een adventskalender voor cavia's... hier staat dat deze al uitverkocht is. Maar die knabbels voor in de boom zijn ook lollig!
Dank je!

Ik zie het nu ook. Er is veel uitverkocht daar, maar er staat bij veel ook dat het binnenkort binnen komt. Die knabbelkerstboom <3 en dat knabbelkonijn <3 . Ik zou er bijna weer een konijn voor aanschaffen, zie zoveel leuke dingen.

Oh, en een kerstsok voor je knaagdier.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 11:35

Iemand adventskalender gevonden voor creatieve spulletjes? Vorige jaar had ik er eentje met aquarel verf maar voor dit jaar kan niet echt eentje vinden. Ook op etsy al gekeken -O-

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 11:47

Iemand die weet of ze bij de ikea in Barendrecht al de kalenders hebben?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 12:00

8Eveline schreef:
Iemand adventskalender gevonden voor creatieve spulletjes? Vorige jaar had ik er eentje met aquarel verf maar voor dit jaar kan niet echt eentje vinden. Ook op etsy al gekeken -O-

Heb wel voorbij zien komen voor haken :j https://www.cutedutch.nl/products/cuted ... ender-2020

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:49

Mijn yankee candle is binnen gekomen :D
Afbeelding

En ja, de kerstboom staat ook al :')

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:53

Waaaaaaaat?!?!? :oo Staat jouw kerstboom er jaarrond? Wel een toffe adventskalender!

Ik heb de hondenkalender van Action zojuist gehaald. Viel me vorig jaar niet tegen hoeveel ‘troep’ erin zat. Deze lijkt wel weer heel anders, dus ben benieuwd!

Jullie hebben me trouwens helemaal enthousiast gemaakt om in december een kudde adventskalenders neer te zetten :D

Wat zijn trouwens echte leuke, betaalbare kalenders voor mannen?

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 14:20

noviceh schreef:
Waaaaaaaat?!?!? :oo Staat jouw kerstboom er jaarrond? Wel een toffe adventskalender!

Thanks! :D. Neeeeee zo erg zijn we niet, het mag van mezelf op z'n vroegst 1 oktober en dat is het vandaag :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 14:25

Justme_Lisaa schreef:
[ [url=m/V7m01T.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb jij hem ook via swietarts? Ik verlies gelijk het vertrouwen als zoiets zonder eerdere mededeling gebeurt.. -O- Vind een paar dagen of een paar weken toch wel een heel verschil dus ben best teleurgesteld nu.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 15:15

Afbeelding

hier nog genoeg!

voor de gene die willen heb ik er 2 meegenomen :)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 16:45

naomiiiii schreef:
Justme_Lisaa schreef:
[ [url=m/V7m01T.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb jij hem ook via swietarts? Ik verlies gelijk het vertrouwen als zoiets zonder eerdere mededeling gebeurt.. -O- Vind een paar dagen of een paar weken toch wel een heel verschil dus ben best teleurgesteld nu.

Ja hier ook via swietarts, hele fijne winkel. Stuur anders een whatsappje naar ze of ze het niet in tweeën kunnen splitsen. Reageren vaak heel snel :)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 18:38

In Leeuwarden ook nog genoeg Airwick kalenders! Heb vandaag een hele stapel gezien

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 19:06

Ik woon serieuze in een afwijkend gedeelte van Nederland @ iedereen stookt hier Airwick kaarsjes denk ik -O-

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 19:10

ravellie schreef:
Ik woon serieuze in een afwijkend gedeelte van Nederland @ iedereen stookt hier Airwick kaarsjes denk ik -O-

Ik ben ook al twee keer langsgegaan en geen airwick adventskalender te zien -O-

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 19:18

ik was ook in een action 80 km van mijn huis.

maar als iemand er 1 of 2 wilt overnamen dan kan dat. heb er 2 gekocht daarvoor, voor als iemand van jullie der 1 wilt :)

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 19:33

Ashleytjuhh schreef:
ik was ook in een action 80 km van mijn huis.

maar als iemand er 1 of 2 wilt overnamen dan kan dat. heb er 2 gekocht daarvoor, voor als iemand van jullie der 1 wilt :)

Ik steek mijn vinger op :o :o :o

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 11:09

Voor de liefhebbers van een koffiekalender, ik kwam deze tegen; ze hebben zowel voor Nespresso als voor Dolce Gusto. Ik ken het bedrijf niet maar ziet er op zich goed uit!

https://www.kaffekapslen.nl

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 12:37

Alwiene schreef:
Voor de liefhebbers van een koffiekalender, ik kwam deze tegen; ze hebben zowel voor Nespresso als voor Dolce Gusto. Ik ken het bedrijf niet maar ziet er op zich goed uit!

https://www.kaffekapslen.nl

Hier heb ik een bestelling geplaatst, maar nog niet ontvangen.
Netjes mails ontvangen, wilde het delen als ik het ook echt ontvangen had. :))

Ik heb het via Facebook gevonden twee dagen geleden.