dat wordt leuk vanmiddag, 26 pagina’s bijlezen en reageren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Esmee_RS schreef:Ik heb gisteren een e-reader gekocht en het is echt mijn aankoop van het jaar, dit had ik jaren eerder moeten hebben
Neonlight schreef:Esmee_RS schreef:Ik heb gisteren een e-reader gekocht en het is echt mijn aankoop van het jaar, dit had ik jaren eerder moeten hebben
Sinds ik een e-reader heb lees ik ook weer, fantastisch gewoon. Zeker voor op reizen, sjouw maar eens 10 boeken mee.![]()
Spelletjes worden hier weinig gespeeld. Op vakanties nog wel eens, maar daar hebben we al het een en ander voor.
die wil ik dan wel voor in mijn boeken kast. 
), gebruik ik dagelijks en is eigenlijk nog steeds als nieuw. Alleen het hoesje valt compleet uit elkaar
. Digitale boeken zijn welkom (las iets over de Engelse Harry Potters, die wil ik nog steeds een keer lezen), hardcopy vind ik alleen kookboeken nog echt leuk.
komt altijd van pas.
)
)
Daar kan ik er niet genoeg van hebben
heb schoenmaat 41
Na 3x ben ik gestopt met het geven van dergelijke ellende
Geen restricties hierin, tis net een kliko!
Tja, 25% kans op een stiploze met die combi.
Neonlight schreef:Nee, bruiner kan niet.Tja, 25% kans op een stiploze met die combi.
Story of my life, mijn merrie heeft me tot nu toe 5 effen hengstveulens gegeven.
ja grap is dat deze combi veel word is gemaakt bij vd Glooiing(komt hij ook bij vandaan) en hij de enige bruine tot nu toe is
) Chantaliiejj schreef:Ik ben heel slecht in hints verzinnen maar vooral het raden van hints, is niet mijn sterkste punt.![]()
Ik lees nooit boeken, de boeken van de jongen, de vos, de mol vind ik mooi, mooie teksten.
Spelletjes zijn altijd welkom.

en anders zet ik er wel een hekje om.