smit_ilse schreef:Iemand bekend met deze kalender?[ [url=m/0qPGyn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb hem net binnen en op achterkant staat wat erin zit mocht je nog willen weten?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smit_ilse schreef:8Eveline schreef:Ik heb hem net binnen en op achterkant staat wat erin zit mocht je nog willen weten?
Ja heel graag.
Nala schreef:Alwiene schreef:Ik zag vanmorgen dat een van mijn kalenders met vegan chocola ook een witte choco versie heeft, dus ja zat niets anders op dan die erbij bestellen he
Linkje aub!!! Vegan choco kalender, yaaaaaaay
Dallista schreef:Ja, je kan ING punten inruilen voor kortingscodes. Max twee keer per ING account en loopt geloof ik tot januari of zo? Maar... die code werkt vast niet op de advent kalenders.
Missy_ schreef:Heeft een van jullie wel eens een adventskalender van Yves Rocher gehad of ervaring met het merk? Dit is die van dit jaar, maar ik heb nog nooit iets gehad van dit merk dus geen idee hoe de kwaliteit ishttps://www.yves-rocher.nl/cadeau-ideee ... TCgZJP0WHM
xRoossie95 schreef:Welke koffie kalander heb je genomen Alwiene? Ik zoek er ook zo een eigenlijk