Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperrr

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 15:27

Ik vind kaarsen ook top! Zowel met als zonder geur!

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 15:29

Kaarsen vind ik ook top! Al durf ik ze ivm de katten niet altijd aan te steken :+
Heb nu voor op tafel led kaarsen. Vind ik wat veiliger.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 17:05

Kaarsen is hier een flop, mijn man is panisch dat het huis dan afbrandt. -O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 17:31

Hier alleen geurkaarsen! :D En dan vooral zoete geuren

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 18:48

Geurkaarsen zijn hier ook een flop.

Vandaag een hardloopwedstrijd gelopen, en elke keer denk ik het weer, ik moet zo'n zweetbandje voor om mijn pols hebben.. Maar elke keer vergeet ik het, dus mocht Santa er eentje tegenkomen, ze zijn welkom hier. Ik zoek ook nog een leuk opvangsysteem voor mijn medailles.

Eigen gemaakte cadeautjes zou ik ook erg leuk vinden.

Spelletjes hier zijn altijd goed, al hebben we al wel veel. De normale regenwormen staat hier nog wel op het verlanglijstje, we hebben de junior editie.

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 19:32

Kaarsen hier ook niet handig met een kat die ze van tafel gooit

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 21:29

suusje26 schreef:
Geurkaarsen zijn hier ook een flop.

Vandaag een hardloopwedstrijd gelopen, en elke keer denk ik het weer, ik moet zo'n zweetbandje voor om mijn pols hebben.. Maar elke keer vergeet ik het, dus mocht Santa er eentje tegenkomen, ze zijn welkom hier. Ik zoek ook nog een leuk opvangsysteem voor mijn medailles.

Eigen gemaakte cadeautjes zou ik ook erg leuk vinden.

Spelletjes hier zijn altijd goed, al hebben we al wel veel. De normale regenwormen staat hier nog wel op het verlanglijstje, we hebben de junior editie.

Regenwormen <3 De uitbreiding is trouwens ook erg leuk!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 21:46

Oh ik vind de uitbreiding van regenwormen niet veel toevoegen eerlijk gezegd

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 09:56

Ik ben onderweg naar vakantie
Zal dus iets minder actief zijn

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 09:59

Veel plezier op vakantie Jodynn :-)

Wij hebben eigenlijk niet zoveel spelletjes thuis. Wat kaartspellen, schaken en backgammon en dan heb je het wel gehad. Rummikub zou misschien nog wel leuk zijn (een versie die je mee kan nemen op reis).

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 10:01

Marjo schreef:
rockwitch schreef:
Ik zie overal op booktok van die A Court of Thorns and Roses. Die zou ik nog wel willen lezen

Gevaarlijk :')
Fantastische serie, al is het eerste boek wat traag. Maar dat heb ik gauw met fantasy series omdat je in het eerste boek echt heel erg aan het bouwen bent aan de wereld.

Ik zit momenteel in het 3e deel <3

Ah kijk het lag dus niet perse aan mij. Toch maar weer oppakken dus!

Ik lees verder wel echt heel graag, maar vooral dingen die echt lekker weglezen. Ik heb ADHD en mijn aandachtspan is niet zo groot hahah. Kaarsen is hier een mega top! Geurkaarsen iets minder, ik hou van hele specifieke geuren. Maar normale kaarsen (of van die standaardjes voor op tafel voor die lange dingen, ben de naam even kwijt :') ) zijn top, zeker nu het weer wat donkerder wordt savonds.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 10:53

Ik heb echt heel veel spelletjes, maar doe eigenlijk te weinig spelletjes. Aanvulling is leuk, maar wel een uitdaging :D

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 11:10

Spelletjes, altijd leuk!

Stekjes van planten zijn ook altijd goed :)
En voorlees boekjes voor het kleine baasje ook! Hij kan zo heerlijk kijken en luisteren als je hem voorleest

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 11:19

Ik vind spelletjes ook erg leuk! Spelletjes die leuk zijn voor 2 personen zijn ook heel erg welkom. Zal volgende week even kijken wat ik heb liggen in de kast als ik weer thuis ben. Nu onderweg naar Oostenrijk voor werk. :)

Ik heb gisteren een e-reader gekocht en het is echt mijn aankoop van het jaar, dit had ik jaren eerder moeten hebben :')

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 11:39

zo, weer eventjes bijgelegen :D

glitter of andere troep maak je mij ook niet zo blij mee ivm katten. zelfde voor kaarsjes, vind het wel leuk maar durf het niet ivm de katten. een LED kaars zou wel kunnen. spelletjes hou ik ook niet zo van.

verder moet ik ook echt meer gaan lezen, sinds gisteren echt begonnen in de nieuwe hoe overleef ik en nu al op 1/3. wat een fantastisch boek!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 11:45

Voor zij die regenwormen spelen: ik vind er weinig aan. We spelen met 3 hier en de hoge getallen halen is zo moeilijk dat we nooit "uit" spelen. Of doen we iets verkeerd?

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 11:49

Zo even een bak koffie erbij en alles bijgelezen.

Ik heb vorig jaar met veel plezier meegedaan dus nu ga ik er ook weer helemaal voor.

Ik ben Jessica 39 jaar woon samen in Wijchen met mijn vriend en beestenboel.
Mijn 3 Australian shepherds moeder Mila en 2 2 jarige meisjes Emma en Raya.
Met Mila ben ik dit jaar begonnen met wedstrijden in behendigheid en Hoopers. Het is echt een sport hondje en een blij ei.
Emma wordt nu opgeleid tot Assistentiehond en is in haar 2de jaar bezig. Door extreme ptss helpt zij mij door moeilijke momenten heen.
Raya is een stuiterbal. Wilt liefst de hele dag knuffelen maar vind de buiten wereld soms wat spannend. Ze doet het wel heel goed in mantrailing en ik ga binnenkort met haar steppen.
Daarnaast heb ik Sydney een 7 jarige quarter merrie die ik zelf gefokt heb waar ik western en dressuur mee rij.
En mijn kleine vriendin Sterre een 10 jarige Shetlander die ik al vanaf ze 3 maanden oud was heb.
In mijn dagelijkse werk geef ik puppy basis en behendigheid les op een Hondenschool.
Ik ben wel een echte knutsel miep. (Al ligt het jammer genoeg allemaal een tijdje stil)
Ik houd van scrapboeken, diamond painten, hout branden, borduren (lapjes komen altijd van pas) kortom bijna alles, ik kan alleen niks met wol _O-
Leuke printjes stof waar ik bandanas van kan maken (geen dierenprint)

Ik wandel mee met wandel challenges van conquerer en vind het leuk om tussendoor Pokemon en Pikmin te spelen op de telefoon.
Ik heb sinds kort een switch en speel planet zoo op de laptop.
Ik vind bordspellen erg leuk maar wel iets wat je ook met 2 spelers kan doen.
Ik ben gek op Disney voornamelijk stitch en mijn favoriete truien komen van de primark :j
Ik ben een grote cappuccino fan en ondanks dat ik niet veel snoep kan ik chocolade met munt niet afslaan.

Kwa flops
Drank (alcohol)
Kaarsen
Fotolijsten of spul voor in huis (het is al zo klein en vol)

Voor nu denk ik dat ik alles op tafel gelegd heb ik heb er zin in!

Afbeelding

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 11:52

foxy80 schreef:
Voor zij die regenwormen spelen: ik vind er weinig aan. We spelen met 3 hier en de hoge getallen halen is zo moeilijk dat we nooit "uit" spelen. Of doen we iets verkeerd?

Het is wel lastig om de hoogste tegels te gooien, daarom vind ik met uitbreiding leuker.
Draai je de hoogste tegels wel om als iemand zichzelf af gooit?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 11:56

Hoe bedoel je?

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 12:05

Ik vind spelletjes ook heel erg leuk, zeker die die niet zo lang zijn die je met z'n tweeën kan spelen. Qwixx heb ik al, maar dat soort spellen vind ik wel leuk!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 12:26

foxy80 schreef:
Hoe bedoel je?

Ik weet niet of ik je vraag helemaal goed begrepen heb, maar ik doelde hier op (even gekopieerd van https://123bordspellen.com/hoe-speel-je-regenwormen/);

Daarnaast mag je niet vaker dan éénmaal dobbelstenen met een bepaald cijfer apart leggen. Heb je dus na twee worpen al twee regenwormen en vier vieren liggen, dan heb je nog maar twee dobbelstenen over en is de kans aanwezig dat je tijdens de derde worp nogmaals een regenworm en een vier, twee regenwormen of twee vieren gooit. In dat geval is je beurt direct voorbij en ontvang je geen punten. De steen met de hoogste score die op tafel ligt, moet worden opgedraaid en kan zo niet meer worden gepakt. Had je zelf al stenen in je bezit? Dan moet je de bovenste steen van je stapeltje ook terug in de rij op tafel leggen.

Daardoor speel je het spel altijd wel uit doordat er geen tegels meer overblijven.
Of bedoel je met uitspelen dat echt alle cijfers gedobbeld worden van het spel? Dat lukt ons ook niet namelijk, met uitbreiding is de kans wel hoger.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 13:59

"De steen met de hoogste score die op tafel ligt, moet worden opgedraaid en kan zo niet meer worden gepakt."

Oepsie, dat hebben wij gemist! legden alleen stenen terug, dus dat schoot niet op.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 14:07

Waar zo’n secret santa topic al niet goed voor is :D
Spelletjes vind ik ook leuk, liefste voor 2 personen (en niet te ingewikkeld). Heb niet heel veel spelletjes, maar geen idee zo uit mijn hoofd wat ik wel heb. Kan ik natuurlijk gewoon opzoeken en opschrijven als Santa dat wil weten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 14:19

Spellen en puzzels zijn echt niet aan mij besteed := onze gameavonden zijn op de Switch :=

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 14:30

Haha goeie uitleg Angela. Anders duurt het spelletje idd wel heel erg lang.

Wij hebben deze zomer heel veel exploding minions gespeeld, een variant op exploding kittens. Onze zoon (van 7) vind het echt helemaal geweldig. Erg grappig spelletje, niet moeilijk en kan ook met 2 personen. Voor wie nog een leuk kaartspelletje zoekt.