Adventskalenders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 08:51

naomiiiii schreef:
xxxmh schreef:
Vandaag de rituals kalender besteld!

Waar koop je die airwick kalender en hoe duur?

Action, 4,50 geloof ik?

Ik heb het even opgezocht. Hij kost €4,77

Loeky01

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 11:58

Ik heb zojuist een Cosma snackies kalender besteld voor de kat bij de Zooplus! Ben heel benieuwd :D

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 12:58

*\o/* *\o/* ik heb de laatste air wick kalender.
klopt het dat er maar 3 geuren inzitten?

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 13:17

Eigenlijk snap ik de enthousiasme niet voor de airwick kalenders...

Er zitten maar een paar geuren in en dat vind ik zo jammer. Heb ze vorig jaar gekocht maar het spannendste vond ik "welke van de 3 geuren zal er achter het vakje zitten?" -O-

Mijn horsebrand kalender is nog niet onderweg |( ben erg benieuwd hoe die eruit ziet en of ik mijn geduld kan bewaren _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 13:28

Ashleytjuhh schreef:
*\o/* *\o/* ik heb de laatste air wick kalender.
klopt het dat er maar 3 geuren inzitten?

Was vorig jaar ook zo iid!

@daan13, voor dat geld is alles leuk. Het kost ook echt geen drol. Is volgens mij naast de chocolade kalenders van 99 cent de goedkoopste die ik ooit heb gezien dus ja. :+

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 14:02

Daan13 schreef:
Eigenlijk snap ik de enthousiasme niet voor de airwick kalenders...

Er zitten maar een paar geuren in en dat vind ik zo jammer. Heb ze vorig jaar gekocht maar het spannendste vond ik "welke van de 3 geuren zal er achter het vakje zitten?" -O-

Mijn horsebrand kalender is nog niet onderweg |( ben erg benieuwd hoe die eruit ziet en of ik mijn geduld kan bewaren _O-

had hem vorig jaar niet gekocht nu wel omdat iedereen zo enthousiast er over is. maar zag dus net dat er maar 3 geuren inzaten :')

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 14:08

Ik heb tot nu toe:

Rituals, voor mijn kat van de action en de airwick. En krijg elk jaar een kras kalender.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 15:25

Action nummer 1 al uitverkocht.
Heb wel de Max en more meegenomen. Zitten leukere dingen in dan vorig jaar zo te zien. :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 22:49

Potver, ik was gisteren bij de Action, nog gezocht overal waar ik kon bedenken, maar bij de kaarsen had ik hem nou niet verwacht dus niet gekeken :') Wel de Milka kalender gekocht daar voor mijn vrouw, is dezelfde als vorig jaar, maar was nu wel een stuk goedkoper dan toen ik hem op Amazon kocht vorig jaar (volgens mij is het ook nog de voorraad van vorig jaar maar hey, dat maakt met chocolaatjes weinig uit, datum is nog prima haha).

Ik heb wel voor mezelf 2 kalenders besteld op Amazon met vegan chocolade erin, niet vanwege een vegan leefstijl want die heb ik niet, maar wel vanwege een melkvrij dieet. Kon niet kiezen en dacht dan kiezen we maar niet :+ Voor mijn vrouw nog een koffiecapsules kalender besteld ook op Amazon met allemaal Nespresso geschikte capsules van verschillende merken. Vorig jaar hadden we er een van Café Royal, die was prima maar zag ik nu niet.

Oh en voor de hond heb ik bij Zooplus de kalender van Wolf of Wilderness besteld en inmiddels ook ontvangen. Ik wil eigenlijk die van Fish4Dogs ook maar die heb ik nog niet gezien dit jaar en mijn vraag via Facebook erover hebben ze nog niet beantwoord. Even afwachten dus maar.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 23:09

Alwiene schreef:
:+ Voor mijn vrouw nog een koffiecapsules kalender besteld ook op Amazon met allemaal Nespresso geschikte capsules van verschillende merken.

Heb je een linkje?

Ik zit te zoeken maar kan het niet vinden *blond*

Lijkt mij wel een leuk cadeau voor m'n zwager.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 00:05

Oeh wolf of wilderness? Ga meteen even kijken, het hondenvoer van hier!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 01:18

Daan13 schreef:
Alwiene schreef:
:+ Voor mijn vrouw nog een koffiecapsules kalender besteld ook op Amazon met allemaal Nespresso geschikte capsules van verschillende merken.

Heb je een linkje?

Ik zit te zoeken maar kan het niet vinden *blond*

Lijkt mij wel een leuk cadeau voor m'n zwager.

Is op de Duitse Amazon, wel opletten er is ook een thee versie die lijkt er als 2 druppels water op!
https://www.amazon.de/-/en/gp/aw/d/B07Y ... prod_image

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 02:07

Die van Essie sla ik dit jaar trouwens toch maar over. Die valt dit jaar flink tegen zag ik.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 02:23

Ik heb net mijn adventskalenders besteld :D Het was wachten tot de Kinder chocola adventskalender op de Duitse Amazon stond, ook al weten ze nog niet wanneer ze hem leveren. Als het maar voor 1 december is :Y) Dus twee Kinder Maxi Mix Adventskalenders (1 voor mij en 1 voor een vriendin) en de 2020 Vitakraft Adventskalender voor mijn hond.

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 07:55

Alwiene schreef:
Potver, ik was gisteren bij de Action, nog gezocht overal waar ik kon bedenken, maar bij de kaarsen had ik hem nou niet verwacht dus niet gekeken :') Wel de Milka kalender gekocht daar voor mijn vrouw, is dezelfde als vorig jaar, maar was nu wel een stuk goedkoper dan toen ik hem op Amazon kocht vorig jaar (volgens mij is het ook nog de voorraad van vorig jaar maar hey, dat maakt met chocolaatjes weinig uit, datum is nog prima haha).

Ik heb wel voor mezelf 2 kalenders besteld op Amazon met vegan chocolade erin, niet vanwege een vegan leefstijl want die heb ik niet, maar wel vanwege een melkvrij dieet. Kon niet kiezen en dacht dan kiezen we maar niet :+ Voor mijn vrouw nog een koffiecapsules kalender besteld ook op Amazon met allemaal Nespresso geschikte capsules van verschillende merken. Vorig jaar hadden we er een van Café Royal, die was prima maar zag ik nu niet.

Oh en voor de hond heb ik bij Zooplus de kalender van Wolf of Wilderness besteld en inmiddels ook ontvangen. Ik wil eigenlijk die van Fish4Dogs ook maar die heb ik nog niet gezien dit jaar en mijn vraag via Facebook erover hebben ze nog niet beantwoord. Even afwachten dus maar.

Heb je misschien een linkje naar de vegan chocolade kalenders? Ik eet ook koemelkvrij dus laat de chocolade kalenders altijd links liggen maar dit klinkt goed.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 09:32

_kimm schreef:
Alwiene schreef:

Heb je misschien een linkje naar de vegan chocolade kalenders? Ik eet ook koemelkvrij dus laat de chocolade kalenders altijd links liggen maar dit klinkt goed.

https://www.amazon.de/-/en/gp/aw/d/B08H ... prod_image

En

https://www.amazon.de/-/en/gp/aw/d/B08H ... prod_image

Geen idee of het inhoudelijk wat is hoor, maar de kinderchoco van vorig jaar zat er nu in ieder geval niet meer in := Dus t is in ieder geval weer iets met choco :D

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:05

Alwiene schreef:
Is op de Duitse Amazon, wel opletten er is ook een thee versie die lijkt er als 2 druppels water op!

Bedankt, helaas geen verzending naar Nederland.

Binnenkort gaan we ff naar Duitsland toe te shoppen, hopelijk zijn de dan te koop in de reguliere supermarkten of winkels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:10

Eilish schreef:
Ik heb net mijn adventskalenders besteld :D Het was wachten tot de Kinder chocola adventskalender op de Duitse Amazon stond, ook al weten ze nog niet wanneer ze hem leveren. Als het maar voor 1 december is :Y) Dus twee Kinder Maxi Mix Adventskalenders (1 voor mij en 1 voor een vriendin) en de 2020 Vitakraft Adventskalender voor mijn hond.

https://www.amazon.de/Kinder-Maxi-Mix-A ... B0094FQZOC

Heb je deze? Verzendkosten zijn duurder dan de kalender |(

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:13

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:17

Daan13 schreef:
Alwiene schreef:

Bedankt, helaas geen verzending naar Nederland.

Binnenkort gaan we ff naar Duitsland toe te shoppen, hopelijk zijn de dan te koop in de reguliere supermarkten of winkels.

Huh ik woon ook gewoon in Nederland? Misschien komt het omdat ik Prime heb op .de maar Amazon roept wel eens vaker willekeurig dat een adres niet kan, soms als je ander adres kan gebruiken kan t ineens wel.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 11:43

naomiiiii schreef:
Eilish schreef:

https://www.amazon.de/Kinder-Maxi-Mix-A ... B0094FQZOC

Heb je deze? Verzendkosten zijn duurder dan de kalender |(

Ja klopt, maar je kan bij deze ook kiezen voor Amazon als verkoper, dan heb je gratis verzending boven de €29 en daaronder zijn de verzendkosten niet zo hoog als die andere.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 14:08

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 14:31

Vandaag de airwick kalender gehaald, in Hoogezand hadden ze er nog 2. :) Oh en twee Ikea kalenders gehaald.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 15:14

Ik zag vanmorgen dat een van mijn kalenders met vegan chocola ook een witte choco versie heeft, dus ja zat niets anders op dan die erbij bestellen he :+

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 16:26

Ik twijfel over de kalender van horse brand. Zijn geloof ik wel erg veel dingen die je beter zelf kunt kopen... iemand al vaker deze kalender gehad?