naomiiiii schreef:xxxmh schreef:Vandaag de rituals kalender besteld!
Waar koop je die airwick kalender en hoe duur?
Action, 4,50 geloof ik?
Ik heb het even opgezocht. Hij kost €4,77
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan13 schreef:Eigenlijk snap ik de enthousiasme niet voor de airwick kalenders...
Er zitten maar een paar geuren in en dat vind ik zo jammer. Heb ze vorig jaar gekocht maar het spannendste vond ik "welke van de 3 geuren zal er achter het vakje zitten?"![]()
Mijn horsebrand kalender is nog niet onderwegben erg benieuwd hoe die eruit ziet en of ik mijn geduld kan bewaren
Daan13 schreef:Alwiene schreef:Voor mijn vrouw nog een koffiecapsules kalender besteld ook op Amazon met allemaal Nespresso geschikte capsules van verschillende merken.
Heb je een linkje?
Ik zit te zoeken maar kan het niet vinden *blond*
Lijkt mij wel een leuk cadeau voor m'n zwager.
Alwiene schreef:Potver, ik was gisteren bij de Action, nog gezocht overal waar ik kon bedenken, maar bij de kaarsen had ik hem nou niet verwacht dus niet gekekenWel de Milka kalender gekocht daar voor mijn vrouw, is dezelfde als vorig jaar, maar was nu wel een stuk goedkoper dan toen ik hem op Amazon kocht vorig jaar (volgens mij is het ook nog de voorraad van vorig jaar maar hey, dat maakt met chocolaatjes weinig uit, datum is nog prima haha).
Ik heb wel voor mezelf 2 kalenders besteld op Amazon met vegan chocolade erin, niet vanwege een vegan leefstijl want die heb ik niet, maar wel vanwege een melkvrij dieet. Kon niet kiezen en dacht dan kiezen we maar nietVoor mijn vrouw nog een koffiecapsules kalender besteld ook op Amazon met allemaal Nespresso geschikte capsules van verschillende merken. Vorig jaar hadden we er een van Café Royal, die was prima maar zag ik nu niet.
Oh en voor de hond heb ik bij Zooplus de kalender van Wolf of Wilderness besteld en inmiddels ook ontvangen. Ik wil eigenlijk die van Fish4Dogs ook maar die heb ik nog niet gezien dit jaar en mijn vraag via Facebook erover hebben ze nog niet beantwoord. Even afwachten dus maar.
_kimm schreef:Alwiene schreef:Potver, ik was gisteren bij de Action, nog gezocht overal waar ik kon bedenken, maar bij de kaarsen had ik hem nou niet verwacht dus niet gekekenWel de Milka kalender gekocht daar voor mijn vrouw, is dezelfde als vorig jaar, maar was nu wel een stuk goedkoper dan toen ik hem op Amazon kocht vorig jaar (volgens mij is het ook nog de voorraad van vorig jaar maar hey, dat maakt met chocolaatjes weinig uit, datum is nog prima haha).
Ik heb wel voor mezelf 2 kalenders besteld op Amazon met vegan chocolade erin, niet vanwege een vegan leefstijl want die heb ik niet, maar wel vanwege een melkvrij dieet. Kon niet kiezen en dacht dan kiezen we maar nietVoor mijn vrouw nog een koffiecapsules kalender besteld ook op Amazon met allemaal Nespresso geschikte capsules van verschillende merken. Vorig jaar hadden we er een van Café Royal, die was prima maar zag ik nu niet.
Oh en voor de hond heb ik bij Zooplus de kalender van Wolf of Wilderness besteld en inmiddels ook ontvangen. Ik wil eigenlijk die van Fish4Dogs ook maar die heb ik nog niet gezien dit jaar en mijn vraag via Facebook erover hebben ze nog niet beantwoord. Even afwachten dus maar.
Heb je misschien een linkje naar de vegan chocolade kalenders? Ik eet ook koemelkvrij dus laat de chocolade kalenders altijd links liggen maar dit klinkt goed.
Alwiene schreef:Is op de Duitse Amazon, wel opletten er is ook een thee versie die lijkt er als 2 druppels water op!
https://www.amazon.de/-/en/gp/aw/d/B07Y ... prod_image
Eilish schreef:Ik heb net mijn adventskalenders besteldHet was wachten tot de Kinder chocola adventskalender op de Duitse Amazon stond, ook al weten ze nog niet wanneer ze hem leveren. Als het maar voor 1 december is
Dus twee Kinder Maxi Mix Adventskalenders (1 voor mij en 1 voor een vriendin) en de 2020 Vitakraft Adventskalender voor mijn hond.
Daan13 schreef:Alwiene schreef:Is op de Duitse Amazon, wel opletten er is ook een thee versie die lijkt er als 2 druppels water op!
https://www.amazon.de/-/en/gp/aw/d/B07Y ... prod_image
Bedankt, helaas geen verzending naar Nederland.
Binnenkort gaan we ff naar Duitsland toe te shoppen, hopelijk zijn de dan te koop in de reguliere supermarkten of winkels.
naomiiiii schreef:Eilish schreef:Ik heb net mijn adventskalenders besteldHet was wachten tot de Kinder chocola adventskalender op de Duitse Amazon stond, ook al weten ze nog niet wanneer ze hem leveren. Als het maar voor 1 december is
Dus twee Kinder Maxi Mix Adventskalenders (1 voor mij en 1 voor een vriendin) en de 2020 Vitakraft Adventskalender voor mijn hond.
https://www.amazon.de/Kinder-Maxi-Mix-A ... B0094FQZOC
Heb je deze? Verzendkosten zijn duurder dan de kalender