Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Damon26 schreef:Leuk al die versierde mandala's!
Hier helaas een pech gevalletje, Novi is woensdagavond tijdens het uitlaten aangevallen door een kat en hoeveel pech kun je hebben, de kat heeft hem met een nagel precies in zijn oog geraakt. Het ging zo snel dat ik die hele kat amper heb kunnen zien. Novi kan wel wat virtuele knuffels gebruiken op dit moment.
Dennis schreef:Ons kleine meisje is volgens mij schijnzwanger. Begin van de week al niet helemaal zoals ze normaal is, maar m'n man was een weekeindje weg geweest dus had het daar op geschoven. Maar sinds gister wil ze eigenlijk niets, ook weer een dag niet eten (en ze at eindelijk goed), alleen maar in de bench liggen met haar Ducky's en haar gans. Of op schoot.
S nachts piepen, piepen, janken. En als je kom kijken me boos aankijken waarom ik haar s nachts wakker maak (ehhhh, omdat jij mij wakker maak).
Ze is dus gewoon zielig, en het is zo lastig om haar te helpen.
Ze ligt nu lekker op schoot, hopelijk vanacht wel normaal slapen.
Van de week nog wel ff lekker mee geweest naar het strand met mijn man.
[ [url=m/zBif1m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mandarijn schreef:Ach wat sneu, mijn vorige hondje had daar altijd erg last van. Ze had dan altijd 1 knuffel die haar "puppy" was, heeft zij dat ook?
TheJokerr schreef:Arme Ollie met kap, is ook gewoon stom zoon ding! Zoon opblaasbare kraag heb ik toen gehad voor Eve haar castratie en die viel wel mee.
daffodil schreef:Dennis, is ze net loops geweest? Als het te lang duurt zou ik haar wel mee naar de dierenarts nemen want het hoort niet, haar hormonen gaan met haar aan de hol.