Wat vervelend dat Billy niet fit is Luna
Hopelijk niets ernstigs
Leuk om te zien dat meer mensen zulke modder monsters hebben
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roos!
en ook super fan van de stretcher, dus dacht gooi het linkje hier maar neer voor de liefhebbers.
, maar ze laat ook al goede dingen zien, samen water drinken en met wandelen wel op hem wachten en hij mag wel over en op haar rennen en rommelen tot ze er klaar mee is en dat is natuurlijk helemaal goed voor zijn en haar grenzen.

Suki is heel erg onafhankelijk en ook niet zo snel bang. Door haar uiterlijk zijn veel honden wel bang van haar of heel voorzichtig met haar, dus daar moeten we altijd een beetje mee oppassen. Voor mensen en kinderen is ze altijd heel erg lief, maar ze heeft wel een hele duidelijke voorkeur voor mannen. Ze gaat vaak mee naar kantoor en heeft dan ook écht een hele duidelijk voorkeur voor mijn mannelijke collega's. Ze legt dan braaf haar speeltjes op een rijtje voor het bureau van haar favoriete collega en wacht dan geduldig tot hij pauze heeft zodat ze samen kunnen spelen.

maar ik heb het vast verkeerd 
ze heeft wel vaker als puppen moeder moeten spelen van heeul veel border Collies
KimD schreef:Citaat:Bericht voor RoosDeG!
Jouw SS wilt graag een aantal dingen van jouw honden weten! Zou jij jouw Santa willen voorzien van deze informatie?De maten van onderstaande afbeelding!
![]()
[ [url=m/Pcgbva.jpg]Afbeelding[/url] ]
en meten tot z'n staart is nogal een uitdaging aangezien hij die niet heeft 
Lau07 schreef:Ik zit dit stukje trouwens bij de dierenarts te typen, Suki heeft elk jaar rond deze tijd last van oorontsteking. Zijn er meer honden die daar last van hebben?
super leuk! We zitten midden in de verbouwing en verhuizing dus sorry dat dit bericht zo lang op zich heeft laten wachten! 
Wat een ellende is dat toch altijd daarna.. voor het beestje beter, maar zelf zit je met een gebroken hart..
Maar hij doet het super, hem steeds weer een beetje zien groeien is echt heel leuk om te zien
We willen wel een maatje voor hem erbij, of dat ook een border wordt weet ik niet, maar gok zomaar van wel
Belangrijkste is iig dat het voor Floyd ook van toegevoegde waarde is.
Helaas voor hem gooi ik soms de opgegraven buit wel weg, dan is het zo ranzig geworden, krijgt ie lekker een verse snack

Wereld van verschil 
Ik weet dat ze inmiddels ook een teckel versie hebben...misschien dat dat past? Maar durf ik niet zeker te zeggen, teckel en cardigan verschillen nogal
Ik vind het fijn dat die van Jarv her en der oversized is. 
candalisa schreef:Ow die foto van Jarvis in z’n badjas![]()
Wij hebben gister weer een powder shoot gedaan… lekker ding is het ook![]()
[ [url=m/D4AhHm.jpg]Afbeelding[/url] ]

de inktzwarte keerzijde van liefde voor dieren. 
zou het in de kiem gesmoord kunnen worden als de randjes er af zijn? Of kan het ergens anders weer terugkomen? Sterkte er mee!
Ik heb nu één foto en wacht semi-geduldig op de rest want ze zijn fantastisch geworden