Maar elke dag hetzelfde chocolaatje en niet te vreten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naomiiiii schreef:Ik haal ze bij de lidl of aldi. Niet het meest hoogwaardige stukje chocola maar prima te doen.
Mensen hier trouwens ervaring met amazon? Is dat gewoon betrouwbaar?
Lous schreef:Ik wil er graag eentje overnemen hoor
naomiiiii schreef:Mocht je ze verkopen...
ravellie schreef:Ehm.....ik meld mij ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mirriezz schreef:Zijn er tips voor een kalender met echt goede thee? Dus niet 24 pickwick zakjes, maar liefst losse thee of soortgelijk wel in een zakje? Die zou ik heel graag aan mezelf cadeau doen dit jaar.
Myfairytale schreef:Lous schreef:Ik wil er graag eentje overnemen hoornaomiiiii schreef:Mocht je ze verkopen...ravellie schreef:Ehm.....ik meld mij ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als jullie dat echt willen, dan zal ik van het weekend even kijken hoeveel ik er nog heb.
Vorig jaar wegens een overlijden geen zin meer gehad in aftellen naar Kerst, dus heb ze na aankoop in het plastic nog weggelegd. Had er meerdere gekocht toen, voor mezelf en voor anderen om cadeau te geven.
xRoossie95 schreef:Oh ja leuk, thee kalenders! Misschien die van Pukka? Denk dat ik die wil proberen dit jaar (als ie weer komt) Ik had vorig jaar een super ranzigeWeet niet eens meer van welk merk
Ashleytjuhh schreef:misschien voor de air wick kalenders een lijstje maken voor als mensen ze willen?
Ik vind het bijv niet erg om er meerdere te moeten kopen als ik ze zie en te versturen