Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alleen ik zelf kan paardenoortjes met vacht echt niet aan
Enige wat ik niet meer doe is een reepoot, die braakte ze snachts weer op en... Nee bedankt haha.
Oh, gedroogde kippenpoten vind ze zelf niet zo lekker en laat ze vaak liggen.

Zijn aan het kijken voor een 2de 

Veel plezier alvast

Hier ligt er meestal dus ook wel altijd iets van een lang stuk kophuid rond te slingeren, zodat ze zelf kan knagen wanneer ze wil en dan krijgt ze tussendoor eens een oor, etc. De grote snack die rond ligt, wissel ik af met ook knaag speelgoed zoals die van sodapup bv, op dat soort dingen knaagt ze met momenten ook graag op - de gingerbread man van Sodapup mist al bijna een heel been ondertussen
. Gewei, hout e.d. geef ik niet.
. Verder geef ik ook geen dingen als (ree) poten oa. En qua diersoorten geef ik sowieso geen: varken en geit. De rest is ze niet zo moeilijk mee

de twee jongste akitas stonden met grote oogjes me aan te kijken 
( Santa kan goed inpakken! ) 

Max kreeg alle aandacht en beweging, maar toen ik geboren werd, was het te veel voor m'n moeder. Max heeft zijn laatste jaren bij een dame thuis mogen slijten. Nog elke keer worden we enthousiast als we een cocker zien 

Flux schreef:Vesper eet ook door tot het op is. Ik ruil kophuiden oid dan ook na een uurtje voor een kleiner snackje. Ze heeft 1 keer een kophuid na 2 uur laten liggen en ik kan niet anders denken dan dat ze kramp in de kaken kreeg![]()
Snackies met haar is geen probleem!Enige wat ik niet meer doe is een reepoot, die braakte ze snachts weer op en... Nee bedankt haha.
Oh, gedroogde kippenpoten vind ze zelf niet zo lekker en laat ze vaak liggen.
Hier kwam gister haar nieuwe bed binnen, erg blij mee!!![]()
[ [url=m/FXHuFw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DzUuSb.jpg]Afbeelding[/url] ]

De rest is weer in de bench gekropen.

) tegenwoordig vooral voor kleine hondjes dus dat hoef ik niet meer zo vaak te kopen haha.
Hij sloopt zelden, als het al stuk gaat is het per ongeluk. Resultaat daarvan is wel dat mn kast vol staat met speelgoed maar dat nemen we voor lief want hij is zo blij er mee