M_D_H schreef:Lolacabana schreef:Ik dacht dat ik dag twee ook hier gepost had, maar blijkbaar heb ik een heel verhaal zitten typen, maar nooit op versturen geklikt. Story of my life![]()
Goed, dan maar een langere post met dag twee, drie en vier.
Dag twee
Nog een boek! Een nacht uit duizenden - Sylvia Day. Klinkt als een heerlijk romance boek om lekker te lezen onder een dekentje op de bank. Dankjewel!
[ [url=m/wzTWmX.gif]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cLsE0p.gif]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oNAqli.gif]Afbeelding[/url] ]
Dag drie
Een kleiner cadeautje dit keer. Ik probeerde te raden wat er in kon zitten, maar ik had het helemaal fout. Het zijn hoekjes voor om een boekenkaft? Denk ik? Ik vind ze wel mooi in elk geval![]()
[ [url=m/pvwP2L.gif]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9ydBVm.gif]Afbeelding[/url] ]
Dag vier
We zijn aangekomen bij het derde boek in de kalender. Drägan Duma : Zij Die Hoort - Patty van Delft. Een boek van een Nederlandse schrijver, dat vind ik echt heel leuk! Ik ben echt wel nieuwsgierig naar dit boek.
[ [url=m/RwjVei.gif]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/73Mb2Z.gif]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Is8kAI.gif]Afbeelding[/url] ]
Dankjewel Dees
Zijn inderdaad hoekbeschermers voor paperback boeken.
Ik had er zelf ook nog nooit van gehoord, maar zag ze toen ik aan het surfen was op amazone (een super gevaarlijke site voor mij) en ze leken mij wel erg handig!
Ik had trouwens al heel erg je tiktok in de gaten gehouden, want ik vond de eerste 2 filmpjes zo leuk
Dag drie, vier en vijf komen even samen in een filmpje. Ik had en heb even geen tijd om dat in elkaar te maken haha. Ze worden ook nog best goed bekeken!