Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Lous schreef:Weet iemand of de Essie kalender ook ergens in een fysieke winkel te koop komt?
En uiteraard waar.
Ik heb deze de afgelopen twee jaren via Amazon besteld. Dit jaar geen 3e kalender van ze, ik heb nu wel genoeg rode nagellakjes
Alwiene schreef:Justme_Lisaa schreef:Ik heb de kalender van de rituals al, die van de Yankee candle is in pre order en van the body shop ga ik ook bestellenLove it!
Sssshhhttt ik wil die 50 euro variant van Yankee maar ik heb ook al van Rituals en uhm nouja, geld enzo![]()
Bij wie heb jij ge-pre-ordered?
Lous schreef:__Sannne schreef:
Ik heb deze de afgelopen twee jaren via Amazon besteld. Dit jaar geen 3e kalender van ze, ik heb nu wel genoeg rode nagellakjes
Ik koop liever in een fysieke winkel, dus vandaar mijn vraag.
Ik heb trouwens vanmiddag die van Spa gekocht bij de Action.
Dallista schreef:En dan ga je naar de Action voor een SPA adventkalender van de weekaanbieding... en zie je eenSpoiler:op het plaatje staan. En nog eentje.
teckeltje
En vervolgens loop je met drie kalenders de winkel uit, want tja, dan moet je familie ineens ook een adventkalender.
Destination schreef:Die van de IKEA adventskalender zijn 6 maanden geldig, geloof ik.
Wij moeten nog even kijken wat we gaan doen met kalenders. Normaal halen we altijd de Lindt-partnerkalender, maar ik wil eigenlijk minder chocola gaan eten
soesie schreef:Ik zoek een leuke adventskalender voor cavia’s...Iemand een idee?