Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Krtek

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 10:54

Gelukkig nieuwjaar allemaal :wave:

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 15:33

Gelukkig nieuwjaar!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 16:17

Gelukkig nieuwjaar

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 16:54

Gelukkig Nieuwjaar!! *\o/*

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 18:06

Al het beste voor 2024!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 09:00

Komt er nog samenvatting van de afgelopen editie?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 13:19

Volgens mij is nog 1 santa niet geraden toch? Hoop dat dat nog gebeurt en dat er niks ernstigs aan de hand is met deze deelnemer :(:)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 16:17

CastaMickey schreef:
Volgens mij is nog 1 santa niet geraden toch? Hoop dat dat nog gebeurt en dat er niks ernstigs aan de hand is met deze deelnemer :(:)

Klopt een deelnemer heeft nog geen moeite gedaan om haar santa te raden.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 16:18

Heeft ze wel nog op de mail gereageerd?

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 17:11

Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Hopelijk komt er nog een laatste bevestiging en een laatste geraden Santa en kunnen we daarna deze editie echt afsluiten.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 18:37

Jaa dit is wel een beetje jammer zo. Hopelijk niets aan de hand inderdaad.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 00:19

Charaz schreef:
Heeft ze wel nog op de mail gereageerd?

Niet naar mij toe in ieder geval. Misschien wel naar het beheer of haar lootje?

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 09:32

Ik heb er ook even brutaal een berichtje aan gewaagd via Instagram. Mijn ervaring is dat dat vaak sneller wordt gelezen.

Hopelijk wordt alles nog geraden en krijgen we nog een leuk overzichtje.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 09:59

Ik denk dat het handiger is als jullie dit aan het beheer over laten en niet snoopydogy op alle kanalen van social media gaan stalken.
Dat is nou niet echt de bedoeling...
Het is ook niet de bedoeling om zo lang te wachten met raden, maar daar kunnen wij helaas ook niet zo veel aan doen.
Wij hebben actief contact met snoopydogy en al herhaaldelijk verzocht om te reageren in het topic...

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 10:12

Het is een beetje jammer dat jullie dat niet benoemen, uit jullie laatste bericht kwam dat jullie ziek zijn en hier ff geen tijd voor hebben. Vind dit nou niet helemaal een eerlijk bericht MDH, de anderen proberen te helpen en dit op te lossen en deze editie tot enigzins een goed einde te maken

Vind deze editie echt teleurstellend
Zeer slechte communicatie vanuit het beheer en jammer genoeg ook weinig interesse en interactie vanuit sommige deelnemers.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 10:15

irisskib schreef:
Het is een beetje jammer dat jullie dat niet benoemen, uit jullie laatste bericht kwam dat jullie ziek zijn en hier ff geen tijd voor hebben. Vind dit nou niet helemaal een eerlijk bericht MDH, de anderen proberen te helpen en dit op te lossen en deze editie tot enigzins een goed einde te maken

Zeer slechte communicatie vanuit het beheer en jammer genoeg ook weinig interesse en interactie vanuit sommige deelnemers.

Hier ben ik het idd mee eens.
Jammer dit, ook niet wat ik van secret Santa gewend ben hier.

Ik laat het hierbij en sluit deze editie af, maar ik denk niet dat ik de volgende keer nog mee ga doen.

Het was een goed bedoelde actie omdat ik idd niet de indruk kreeg dat er verder door het beheer gereageerd zou gaan worden.
Het is niet dat ik haar ben gaan stalken.. ze komt bij mij altijd al voorbij in mijn voorgestelde vrienden ivm gezamelijke vrienden en ik heb 1 vriendelijk berichtje gestuurd.. komt nu over alsof ik haar ben gaan stalken. Jammer dit

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 10:24

Ik sluit mij totaal aan bij irisskib en Biebz.

Als jullie als beheer willen dat het bij jullie gelaten wordt, dan is het wenselijk dit net iets transparanter te communiceren.
Eerlijk gezegd was dit ook iets waar ik vorig jaar tegen aan liep, geen transparantie vanuit het beheer en wel alles bij je willen houden (dus touwtjes in handen).
Daar is niks mis mee, maar zodra er dan een gebrek aan communicatie en überhaupt aanwezigheid van het beheer is, dan kan het zijn dat andere die rol willen en gaan vervullen.

Voor mij was dit ook de laatste keer, ik wilde meedoen omdat het mijn 10-jarig jubileum was, maar eigenlijk twijfelde ik na vorig jaar ook al.
Nu is het voor mij duidelijk dat het echt de laatste keer was in dit format.
Ik ga nadenken over een andere vorm voor mezelf en misschien anderen die het concept mooi vinden, maar de uitvoering minder.

Een tip van mijn kant: Doe net als bij de dog - editie een evaluatie formulier en probeer wat met de feedback te doen die aangedragen wordt.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 10:31

Jammer dat we het nog niet helemaal hebben kunnen afsluiten.

Ik hoop dat met iedereen alles goed is, ik kan wel begrijpen dat bokt niet iets is wat prioriteit heeft in je dagelijks leven maar het is wel fijn wat te horen als iemand op je aan het "wachten" is.

Wij waren lekker op vakantie geweest en had het 3d geprinte spel meegenomen, dat heeft voor de nodige tijdverdrijf gezorgd onderweg. Erg leuk *\o/*

En er zijn ook al koekjes gebakken met de vormpjes, vergeten een foto te maken, koekjes zijn altijd zo op en de roze pen is niet meer van mij maar van mijn dochter :j Ik ben nog steeds erg blij met mijn pakket en heb met veel plezier het pakket gemaakt. Ik hoop dat er volgend jaar nog een editie komt, in deze of andere vorm, het blijft gewoon een mooi concept om een willekeurig iemand blij te maken met een leuk pakket <3

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 12:24

irisskib schreef:

Je mag dit een oneerlijk bericht vinden maar wij hebben in onze voorgaande berichten ook benoemd dat wij nog altijd actief bezig zijn met alle hints die wij ontvangen (die plaatste Banjer) en alle problemen die we registreerde.
Dat betekend ook dat jullie dit niet zelf hoeven op te pakken maar er van uit mogen gaan dat wij daar al lang en breed mee bezig zijn.

Biebz schreef:
irisskib schreef:

Hier ben ik het idd mee eens.
Jammer dit, ook niet wat ik van secret Santa gewend ben hier.

Ik laat het hierbij en sluit deze editie af, maar ik denk niet dat ik de volgende keer nog mee ga doen.

Het was een goed bedoelde actie omdat ik idd niet de indruk kreeg dat er verder door het beheer gereageerd zou gaan worden.
Het is niet dat ik haar ben gaan stalken.. ze komt bij mij altijd al voorbij in mijn voorgestelde vrienden ivm gezamelijke vrienden en ik heb 1 vriendelijk berichtje gestuurd.. komt nu over alsof ik haar ben gaan stalken. Jammer dit

Ik zeg niet dat jij haar bent gaan stalken ik heb stalken in het algemeen benoemd.
Als jullie los van elkaar, naast ons ook gaan pben, mailen, instagrammen en facebooken. Laat 1 iemand dat oppakken, dat is meer dan genoeg.
En als we hulp daarin nodig hebben, geven we dat aan.

Fem schreef:
Ik sluit mij totaal aan bij irisskib en Biebz.

Als jullie als beheer willen dat het bij jullie gelaten wordt, dan is het wenselijk dit net iets transparanter te communiceren.
Eerlijk gezegd was dit ook iets waar ik vorig jaar tegen aan liep, geen transparantie vanuit het beheer en wel alles bij je willen houden (dus touwtjes in handen).
Daar is niks mis mee, maar zodra er dan een gebrek aan communicatie en überhaupt aanwezigheid van het beheer is, dan kan het zijn dat andere die rol willen en gaan vervullen.

Voor mij was dit ook de laatste keer, ik wilde meedoen omdat het mijn 10-jarig jubileum was, maar eigenlijk twijfelde ik na vorig jaar ook al.
Nu is het voor mij duidelijk dat het echt de laatste keer was in dit format.
Ik ga nadenken over een andere vorm voor mezelf en misschien anderen die het concept mooi vinden, maar de uitvoering minder.

Een tip van mijn kant: Doe net als bij de dog - editie een evaluatie formulier en probeer wat met de feedback te doen die aangedragen wordt.

Met alle respect, wat we ook doen als beheer het is nooit goed in de ogen van een bepaalde groep bokkers.
Dan zijn we teveel aanwezig, dan zijn we te weinig aanwezig, dan bemoeien we te veel, dan bemoeien we te weinig, dan verdelen we de lootjes heel vervelend en moeten we beter op de voorkeuren letten, de keer daarop worden we boos want we moeten lootjes uit de hoge hoed toveren en juist geen rekening houden met voorkeuren. Dan wordt er teveel gecorrigeerd in het topic dat geeft geen goede sfeer in het topic, en vervolgens komt weer het verwijt dat wij teveel achter de schermen doen en niks aan jullie vertellen...

Oh en laten we vooral ook niet het verwijt vergeten, dat wij met onze secret santa bepaalde mensen van Bokt hebben weg gejaagd, dat was ook echt top om te lezen!

Met alle wensen en eisen die wij van jullie als deelnemers krijgen kan je het niet transparant maken. Je hebt te maken met privacy en met mensen die je anders voor het hoofd stoot...
Maar wij zijn altijd transparant geweest in wat wij van de deelnemers verwachten.

Hoe je het ook went of keert, er is altijd wel iets wat een bepaalde groep niet prettig vind, zeggen dat we niks met de opmerkingen doen is ook echt wel een beetje vals, want wij nemen altijd alle opmerkingen mee en proberen dat te verbeteren...
Maar we doen het nooit goed...
Misschien wordt het dan maar eens tijd dat iemand anders het stokje overneemt dan kunnen jullie zelf ervaren hoe het is om zo'n evenement te organiseren voor zoveel mensen en het voor iedereen goed proberen te doen...
Als we het toch altijd verkeerd doen, doe het dan maar eens zelf.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-24 12:41

Laat ik vooropstellen dat ik de Santa van snoopydogy via PB heb laten weten dat wij met meerdere binnen de organisatie bezig zijn met contact krijgen.

Heel eerlijk ben ik me aan het beraden of ik de hele heisa volgend jaar weer aan wil gaan.

Meteen definitieve lijst wilde ik graag wachten tot iedereen een pakket geopend had en een poging tot raden gedaan had. Het openen van het laatste pakket heeft enige tijd op zich laten wachten. Ook deze deelnemer kan beamen dat zij van ons een berichtje gehad heeft in aanloop naar de kerst.

Als vrijdag nog niet iedereen geraden heeft zal ik als nog de definitieve lijst plaatsen met daarbij ook een afsluitende post vanuit ons als organisatie.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 13:04

irisskib schreef:

Helaas sluit ik me hier bij aan. Vorig jaar was het beheer super actief en heeft mij echt top geholpen. Maar dit jaar liep het topic wel maar werd er slecht gereageerd door het beheer. Er is al vaak aangegeven dat een Santa niet geraden is en beheer doet actief niets? (Op de achtergrond lees ik, maar dat kan ook op de voorgrond toch). Echt heel jammer!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 13:08

Ik vond het juist fijn dat het beheer meer op de achtergrond was. Dus zo zie je maar dat iedereen het op z'n eigen manier ervaart. Je kunt het idd nooit voor iedereen goed doen.

Hopelijk komt er snel reactie met het laatste pakket en kunnen we deze editie ook weer positief afsluiten. Het voelt nu toch nog niet af en ik wacht altijd met m'n bedankwoordje tot het echt af is

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-24 13:16

Zertab schreef:
irisskib schreef:

Helaas sluit ik me hier bij aan. Vorig jaar was het beheer super actief en heeft mij echt top geholpen. Maar dit jaar liep het topic wel maar werd er slecht gereageerd door het beheer. Er is al vaak aangegeven dat een Santa niet geraden is en beheer doet actief niets? (Op de achtergrond lees ik, maar dat kan ook op de voorgrond toch). Echt heel jammer!

Hoe wil je dit op de voorgrond hebben? Het is tegen Boktregels om prive communicatie openbaar te maken. Hier vallen PB's ook onder. Mensen openbaar in het topic vragen om te reageren zou kunnen maar als t probleem is dat iemand niks post helpt vragen in het topic weinig -O-

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 13:35

Ik heb vorig jaar niet mee gedaan maar wel alles gelezen van die editie. Vond wel dat sommige op het einde erg negatief waren, maar dat heeft mij er niet van weerhouden om dit jaar voor het eerst mee te doen. Voor mij was dit een geslaagde editie! Ik vind het toch knap dat het beheer dit allemaal regelt in hun vrije tijd. Dus namens mijzelf, dank daarvoor.

Ik hoop dat we deze editie toch positief af kunnen sluiten.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 13:49

Jammer dat het raden van de laatste Santa en de bevestiging van Cheytjuh beetje overschaduwd worden. Ik snap ook dat het lang duurt maar ik denk dat degene die een lijst hebben bijgehouden er vast wel al uit zijn hoe het zit.

Er zijn gelukkig nog veel mensen die weten waar SS om gaat en dat is een 'onbekende' een leuk pakket verzorgen en een kerstgedachte vast te houden. Het lijkt me lastig om als beheer iedere keer deze berichten te krijgen en vooral de laatste edities.

Er is geloof ik een keer gevraagd om hulp vanuit het beheer een aantal jaar geleden. Ik heb me toen niet aangeboden maar dat zal ik bij deze doen. Ik zou het erg jammer vinden als SS zal verdwijnen of als het beheer zich zou terug trekken.