Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
irisskib schreef:Het is een beetje jammer dat jullie dat niet benoemen, uit jullie laatste bericht kwam dat jullie ziek zijn en hier ff geen tijd voor hebben. Vind dit nou niet helemaal een eerlijk bericht MDH, de anderen proberen te helpen en dit op te lossen en deze editie tot enigzins een goed einde te maken
Vind deze editie echt teleurstellend
Zeer slechte communicatie vanuit het beheer en jammer genoeg ook weinig interesse en interactie vanuit sommige deelnemers.
irisskib schreef:Het is een beetje jammer dat jullie dat niet benoemen, uit jullie laatste bericht kwam dat jullie ziek zijn en hier ff geen tijd voor hebben. Vind dit nou niet helemaal een eerlijk bericht MDH, de anderen proberen te helpen en dit op te lossen en deze editie tot enigzins een goed einde te maken
Zeer slechte communicatie vanuit het beheer en jammer genoeg ook weinig interesse en interactie vanuit sommige deelnemers.
Biebz schreef:irisskib schreef:Het is een beetje jammer dat jullie dat niet benoemen, uit jullie laatste bericht kwam dat jullie ziek zijn en hier ff geen tijd voor hebben. Vind dit nou niet helemaal een eerlijk bericht MDH, de anderen proberen te helpen en dit op te lossen en deze editie tot enigzins een goed einde te maken
Hier ben ik het idd mee eens.
Jammer dit, ook niet wat ik van secret Santa gewend ben hier.
Ik laat het hierbij en sluit deze editie af, maar ik denk niet dat ik de volgende keer nog mee ga doen.
Het was een goed bedoelde actie omdat ik idd niet de indruk kreeg dat er verder door het beheer gereageerd zou gaan worden.
Het is niet dat ik haar ben gaan stalken.. ze komt bij mij altijd al voorbij in mijn voorgestelde vrienden ivm gezamelijke vrienden en ik heb 1 vriendelijk berichtje gestuurd.. komt nu over alsof ik haar ben gaan stalken. Jammer dit
Fem schreef:Ik sluit mij totaal aan bij irisskib en Biebz.
Als jullie als beheer willen dat het bij jullie gelaten wordt, dan is het wenselijk dit net iets transparanter te communiceren.
Eerlijk gezegd was dit ook iets waar ik vorig jaar tegen aan liep, geen transparantie vanuit het beheer en wel alles bij je willen houden (dus touwtjes in handen).
Daar is niks mis mee, maar zodra er dan een gebrek aan communicatie en überhaupt aanwezigheid van het beheer is, dan kan het zijn dat andere die rol willen en gaan vervullen.
Voor mij was dit ook de laatste keer, ik wilde meedoen omdat het mijn 10-jarig jubileum was, maar eigenlijk twijfelde ik na vorig jaar ook al.
Nu is het voor mij duidelijk dat het echt de laatste keer was in dit format.
Ik ga nadenken over een andere vorm voor mezelf en misschien anderen die het concept mooi vinden, maar de uitvoering minder.
Een tip van mijn kant: Doe net als bij de dog - editie een evaluatie formulier en probeer wat met de feedback te doen die aangedragen wordt.
Zertab schreef:irisskib schreef:Het is een beetje jammer dat jullie dat niet benoemen, uit jullie laatste bericht kwam dat jullie ziek zijn en hier ff geen tijd voor hebben. Vind dit nou niet helemaal een eerlijk bericht MDH, de anderen proberen te helpen en dit op te lossen en deze editie tot enigzins een goed einde te maken
Helaas sluit ik me hier bij aan. Vorig jaar was het beheer super actief en heeft mij echt top geholpen. Maar dit jaar liep het topic wel maar werd er slecht gereageerd door het beheer. Er is al vaak aangegeven dat een Santa niet geraden is en beheer doet actief niets? (Op de achtergrond lees ik, maar dat kan ook op de voorgrond toch). Echt heel jammer!