Bookish Adventskalender

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MarloesHJ

Re: Bookish Adventskalender

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 12:03

Ik zie allemaal interessante boeken nu al voorbijkomen. Ik ben benieuwd hoeveel boeken ik aan het eind van de maand aan mijn tbr heb toegevoegd.

Dag 2:
Afbeelding
Echt weer heel netjes ingepakt, ik vind dat echt knap want dat talent heb ik niet.
Daar kwam dit uit:
Afbeelding
Daar zit vast wel wat tussen wat ik lust! En een theedoos had ik nog niet dus dan kunnen meteen de andere loszwervende zakjes ook in de theedoos! Dankjewel!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 12:33

MarloesHJ schreef:
Ik zie allemaal interessante boeken nu al voorbijkomen. Ik ben benieuwd hoeveel boeken ik aan het eind van de maand aan mijn tbr heb toegevoegd.

Dag 2:
[ [url=m/a9cvN5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt weer heel netjes ingepakt, ik vind dat echt knap want dat talent heb ik niet.
Daar kwam dit uit:
[ [url=m/T2zxSi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daar zit vast wel wat tussen wat ik lust! En een theedoos had ik nog niet dus dan kunnen meteen de andere loszwervende zakjes ook in de theedoos! Dankjewel!

Ik ben op zoek naar het eerste cadeautje, je schreef in je kaart dat die in bubbeltjesplastic zit, maar ik denk dat het bubbeltjesplastic losgeraakt is :')
Want alleen cadeautje 24 zit nog in bubbeltjesplastic en voor de rest last er bubbeltjes plastic boven op de doos en heeft mijn man gewoon alles onder de boom gelegd, dus ik ben cadeautje 1 kwijt :')

Kan je tips geven hoe die er uit ziet? Papier, vorm en zo?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 18:02

Dag 2, het eerste boek *\%/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog nooit van deze schrijfster gehoord, dus ook niet van Spotify.
Ga ik zeker naar kijken nu!
En volgens mij is dit echt een schot in de roos.
Ga er zo snel mogelijk aan beginnen als ik mijn boek uit heb waar ik nu in bezig ben.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 19:14

ynskek schreef:
Ben heel benieuwd wat je er van vind Marloes.

Ik vind de boeken sterker dan de serie :j

Hier mijn dag 1

Ik had t grote pak braaf dicht gelaten maar kijk dit nou

[ [url=m/XhgKsw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g4gSvz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5tkSgT.jpg]Afbeelding[/url] ]

En het eerste pakje open gemaakt :)

[ [url=m/PY3W1F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ivPHmJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lielle dank je wel voor al t werk :)

IK had dit bericht helemaal gemist gisteren, maar ik zie dat hij goed is aangekomen, fijn!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 19:58

Dag 2 van mijn kalender

Afbeelding
Afbeelding

Ik ben heel benieuwd.

T extra boek was ik in begonnen maar kon er niet lekker inkomen dus die heb ik heel even aan de kant gelegd. Ander fysiek boek dat ik nog had liggen lukte ook even niet. Kan mn hoofd er niet goed bij houden dus moet t even op zij leggen en later nog eens proberen...

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 20:02

Ynskek, ik heb momenteel ook een periode dat ik lastig tot lezen kom.
Lukt me slecht om er door te komen.

Ben vanavond wel vroeg op bed gegaan om hopelijk wat te kunnen lezen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 20:22

Ynske, Dick Francis leest iig heel luchtig.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 09:25

Afbeelding

Een nieuwe dag, dus een nieuw cadeautje om uit te pakken. Dag drie was weer een boek, en wat voor een! The Cloisters van Katy Hays met een hele mooie cover. Als ik de omschrijving op de achterkant lees, dan klinkt het echt als iets voor mij.
Ann Stillwell gaat bij museum The Cloisters werken, waar ze stuit op een bijzonder deck met tarot kaarten waar ze een bijzonder gevaarlijk spel mee gaat spelen.

Ik ben helemaal enthousiast :))

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 11:50

Ik loop wat achter met plaatsen, maar vanaf nu zal ik het netjes elke dag bijhouden :j

Ik heb pakketje 1 gevonden!
Was een heel gaaf boek waar ik toevallig al langere tijd over twijfel om die te lezen (maar ik heb nog zoveel andere oliebol die ik eerst noet lezen van mijzelf :') ) dus hij was Spot On Marloes!

Afbeelding

Afbeelding

Pakketje 2 was een hele gave boekenlegger, zo eentje die ik makkelijk in mijn zak kan stoppen oid en dan niet in de weg ligt en ik daardoor niet kwijt kan raken, super blij mee!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dag 3 is ook weer zo'n zelfde boekenlegger (super handig, want als ik hem dan toch kwijt raak, heb ik nog een reserve) maar dan in een ander kleurtje en met andere bedeltjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 12:14

Fijn dat je het leuk vind M_D_H
Outlander is een van mijn favoriete boeken en heb ik echt al heel vaak gelezen. Ik vond het wel leuk om daar mee te beginnen.

Mijn dag 3 is het volgende mooi ingepakte pakketje:
Afbeelding
Het kaartje maakte mij al nieuwgierig naar het boek:
Afbeelding
Nu had ik gisteren op het werk mijn boek uitgelezen en heb ik toevallig met een collega erover gehad of ik verder ging in een van de drie boeken die ik al aan het lezen was of in het adventboek van dag 1 of in deze serie.
Ik denk dat de keuze wel gemaakt is nu :D (al moet ik volgens mij 3.5 hier ook nog van lezen.)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 12:46

MarloesHJ schreef:
Outlander is een van mijn favoriete boeken en heb ik echt al heel vaak gelezen. Ik vond het wel leuk om daar mee te beginnen.

[ [url=m/mBBv3s.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bQUkrv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu had ik gisteren op het werk mijn boek uitgelezen en heb ik toevallig met een collega erover gehad of ik verder ging in een van de drie boeken die ik al aan het lezen was of in het adventboek van dag 1 of in deze serie.
Ik denk dat de keuze wel gemaakt is nu :D (al moet ik volgens mij 3.5 hier ook nog van lezen.)

Je mist er voor deze inderdaad nog eentje :j

Alleen durfde ik het daar niet op te gokken dat je die in al die maanden niet zou starten :oo

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-23 12:54

Bij mij zat er een hele mooie boekenlegger in! Die ga ik zeker gebruiken <3
Afbeelding

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 13:25

ynskek schreef:
MarloesHJ schreef:

[ [url=m/mBBv3s.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bQUkrv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je mist er voor deze inderdaad nog eentje :j

Alleen durfde ik het daar niet op te gokken dat je die in al die maanden niet zou starten :oo

Haha dat kan ik mij wel voorstellen maar ik was er na 3 boeken wel even klaar mee. Ik lees sterk op gevoel en hoe leuk ik een serie ook vind, soms moet ik wat anders lezen. Maar wel super toevallig dat ik het er net gisteren met mijn collega over heb gehad. Maar het tussenliggende boek is niet zo dik dus het kan nooit echt lang duren voordat ik die uit heb. Ga straks er in beginnen. Eerst de paarden doen.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 20:11

Hier ook dag 3 open gemaakt... ik ga hem bij m'n volgende fysieke boek mooi gebruiken :j

Afbeelding
Afbeelding

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 20:28

Top!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 09:43

Cadeautjesssssss
Pakje 4 vandaag, ik mag op pakje 1 en 24 na, alles zelf uitkiezen en vandaag mocht mijn man een cadeautje uitkiezen:

Afbeelding

En wat zat er in?
*tromgeroffel*

Afbeelding
VERSE THEE *\%/*
Her heeft officieel een andere naam maar ik kom er even niet op, dus ik hou het op verse thee :')

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 09:53

Ik noem het altijd losse thee. :D

Jaaaa, dag vier vandaag!

Afbeelding

Een hele leuke tote bag die ik voortaan meeneem naar de boekhandel en mooie tabjes om boeken mee te annoteren. Normaalgesproken annoteer ik alleen mijn wettenbundels, maar ik ga binnenkort aan een re-read van ACOTAR beginnen waar ik dat graag eens voor wil uitproberen, dus dit komt heel goed uit. :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 09:56

Ik ga vanavond bijwerken en bijlezen, paar erg drukke dagen gehad.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 10:33

Wat een leuke cadeaus voor iedereen!

Ben blij dat je tot nu toe enthousiast bent Marjo!

Ik heb een update van dag 3 en 4

Dag 3:
Afbeelding
Afbeelding

Echt heel knap uitgezocht Laura! Een boek van ottolenghi stond al erg lang op mijn lijstje. Heel veel goede reviews gehoord over zijn boeken maar ze ontbraken nog in mijn kast. Echt heel heel leuk!

Dag 4:
Afbeelding
Afbeelding

Een mooie boekenlegger! Ook handig met het elastiekje eraan. Kan ik hem nooit kwijtraken (gezien ik daar erg goed in ben)

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 10:37

Ik dacht dat ik dag twee ook hier gepost had, maar blijkbaar heb ik een heel verhaal zitten typen, maar nooit op versturen geklikt. Story of my life :')

Goed, dan maar een langere post met dag twee, drie en vier.

Dag twee
Nog een boek! Een nacht uit duizenden - Sylvia Day. Klinkt als een heerlijk romance boek om lekker te lezen onder een dekentje op de bank. Dankjewel!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dag drie
Een kleiner cadeautje dit keer. Ik probeerde te raden wat er in kon zitten, maar ik had het helemaal fout. Het zijn hoekjes voor om een boekenkaft? Denk ik? Ik vind ze wel mooi in elk geval <3

Afbeelding

Afbeelding

Dag vier
We zijn aangekomen bij het derde boek in de kalender. Drägan Duma : Zij Die Hoort - Patty van Delft. Een boek van een Nederlandse schrijver, dat vind ik echt heel leuk! Ik ben echt wel nieuwsgierig naar dit boek.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dankjewel Dees <3

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 11:00

Wat een leuk idee die hoekbeschermers! Ik heb daar echt nog nooit van gehoord, maar superleuk voor in de kalender :j

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 11:03

Mijn dag 4 Afbeelding
Afbeelding

Ik ga vanmiddag denk ik beginnen aan het boek van dag 2 maar naar deze ben ik ook wel benieuwd :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 12:13

Ho, gisteren wel foto's gemaakt, maar niet hier geplaatst.
Onverwachts op kraamvisite bij mijn 'nieuwste' neefje.
3 weken te vroeg geboren.
Afbeelding

Dus bij deze dag 3 & 4
Afbeelding
Afbeelding

Dag 4:

Afbeelding

Afbeelding

Zo superleuk!
Nieuwe zaadjes voor de moestuin, die komen goed van pas het volgende seizoen!

En dat boek, ik had er nog nooit van gehoord, maar volgens mij gaat dit echt zo eentje zijn waar ik heel enthousiast over ga zijn. Heel benieuwd naar!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 12:15

Lolacabana schreef:
Ik dacht dat ik dag twee ook hier gepost had, maar blijkbaar heb ik een heel verhaal zitten typen, maar nooit op versturen geklikt. Story of my life :')

Goed, dan maar een langere post met dag twee, drie en vier.

Dag twee
Nog een boek! Een nacht uit duizenden - Sylvia Day. Klinkt als een heerlijk romance boek om lekker te lezen onder een dekentje op de bank. Dankjewel!

[ [url=m/wzTWmX.gif]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/cLsE0p.gif]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/oNAqli.gif]Afbeelding[/url] ]

Dag drie
Een kleiner cadeautje dit keer. Ik probeerde te raden wat er in kon zitten, maar ik had het helemaal fout. Het zijn hoekjes voor om een boekenkaft? Denk ik? Ik vind ze wel mooi in elk geval <3

[ [url=m/pvwP2L.gif]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/9ydBVm.gif]Afbeelding[/url] ]

Dag vier
We zijn aangekomen bij het derde boek in de kalender. Drägan Duma : Zij Die Hoort - Patty van Delft. Een boek van een Nederlandse schrijver, dat vind ik echt heel leuk! Ik ben echt wel nieuwsgierig naar dit boek.

[ [url=m/RwjVei.gif]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/73Mb2Z.gif]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Is8kAI.gif]Afbeelding[/url] ]

Dankjewel Dees <3

Zijn inderdaad hoekbeschermers voor paperback boeken.
Ik had er zelf ook nog nooit van gehoord, maar zag ze toen ik aan het surfen was op amazone (een super gevaarlijke site voor mij :') ) en ze leken mij wel erg handig!

Ik had trouwens al heel erg je tiktok in de gaten gehouden, want ik vond de eerste 2 filmpjes zo leuk :')

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 13:06

Wat een leuke dingen komen er voorbij!

Hier dag 4:
Afbeelding
Afbeelding
Een hele leuke mok! Vind hem ook lekker vrolijk voor deze grijze dag vandaag.

De rest van de week zal het wel niet meer lukken om overdag te posten. Ik moet gewoon weer overdag werken.