Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
MarloesHJ schreef:Ik zie allemaal interessante boeken nu al voorbijkomen. Ik ben benieuwd hoeveel boeken ik aan het eind van de maand aan mijn tbr heb toegevoegd.
Dag 2:
[ [url=m/a9cvN5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt weer heel netjes ingepakt, ik vind dat echt knap want dat talent heb ik niet.
Daar kwam dit uit:
[ [url=m/T2zxSi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daar zit vast wel wat tussen wat ik lust! En een theedoos had ik nog niet dus dan kunnen meteen de andere loszwervende zakjes ook in de theedoos! Dankjewel!
ynskek schreef:Ben heel benieuwd wat je er van vind Marloes.
Ik vind de boeken sterker dan de serie
Hier mijn dag 1
Ik had t grote pak braaf dicht gelaten maar kijk dit nou
[ [url=m/XhgKsw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g4gSvz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5tkSgT.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het eerste pakje open gemaakt
[ [url=m/PY3W1F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ivPHmJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lielle dank je wel voor al t werk
MarloesHJ schreef:Fijn dat je het leuk vind M_D_H
Outlander is een van mijn favoriete boeken en heb ik echt al heel vaak gelezen. Ik vond het wel leuk om daar mee te beginnen.
Mijn dag 3 is het volgende mooi ingepakte pakketje:
[ [url=m/mBBv3s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het kaartje maakte mij al nieuwgierig naar het boek:
[ [url=m/bQUkrv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu had ik gisteren op het werk mijn boek uitgelezen en heb ik toevallig met een collega erover gehad of ik verder ging in een van de drie boeken die ik al aan het lezen was of in het adventboek van dag 1 of in deze serie.
Ik denk dat de keuze wel gemaakt is nu (al moet ik volgens mij 3.5 hier ook nog van lezen.)
ynskek schreef:MarloesHJ schreef:Fijn dat je het leuk vind M_D_H
Outlander is een van mijn favoriete boeken en heb ik echt al heel vaak gelezen. Ik vond het wel leuk om daar mee te beginnen.
Mijn dag 3 is het volgende mooi ingepakte pakketje:
[ [url=m/mBBv3s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het kaartje maakte mij al nieuwgierig naar het boek:
[ [url=m/bQUkrv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu had ik gisteren op het werk mijn boek uitgelezen en heb ik toevallig met een collega erover gehad of ik verder ging in een van de drie boeken die ik al aan het lezen was of in het adventboek van dag 1 of in deze serie.
Ik denk dat de keuze wel gemaakt is nu (al moet ik volgens mij 3.5 hier ook nog van lezen.)
Je mist er voor deze inderdaad nog eentje
Alleen durfde ik het daar niet op te gokken dat je die in al die maanden niet zou starten
Lolacabana schreef:Ik dacht dat ik dag twee ook hier gepost had, maar blijkbaar heb ik een heel verhaal zitten typen, maar nooit op versturen geklikt. Story of my life
Goed, dan maar een langere post met dag twee, drie en vier.
Dag twee
Nog een boek! Een nacht uit duizenden - Sylvia Day. Klinkt als een heerlijk romance boek om lekker te lezen onder een dekentje op de bank. Dankjewel!
[ [url=m/wzTWmX.gif]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cLsE0p.gif]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oNAqli.gif]Afbeelding[/url] ]
Dag drie
Een kleiner cadeautje dit keer. Ik probeerde te raden wat er in kon zitten, maar ik had het helemaal fout. Het zijn hoekjes voor om een boekenkaft? Denk ik? Ik vind ze wel mooi in elk geval
[ [url=m/pvwP2L.gif]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9ydBVm.gif]Afbeelding[/url] ]
Dag vier
We zijn aangekomen bij het derde boek in de kalender. Drägan Duma : Zij Die Hoort - Patty van Delft. Een boek van een Nederlandse schrijver, dat vind ik echt heel leuk! Ik ben echt wel nieuwsgierig naar dit boek.
[ [url=m/RwjVei.gif]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/73Mb2Z.gif]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Is8kAI.gif]Afbeelding[/url] ]
Dankjewel Dees