We mogen alweer (bijna)! Zag net die van Rituals voorbij komen. Die had ik vorig jaar voor m'n moeder gehaald en ziet er dit jaar ook wel weer erg leuk uit..
Wauw die van Rituals ziet er inderdaad erg mooi uit! Ik ben benieuwd naar die van The Body Shop. Heb 2x Rituals gehad en 1x The Body Shop en moet zeggen dat ik die van The Body Shop leuker vond.
Ik heb net van de week de adventkalender van Bookish Goods besteld. Met wat boek gerelateerde spullen.
Daarnaast gaan m’n vriend en ik denk ik beide weer voor een speciaalbier adventkalender!
Rituals had ik vorig jaar en eigenlijk alles wel gebruikt, maar wil dit jaar wat anders.
Myfairytale
Geplaatst: 10-09-20 09:46
Ik volg ook weer. Twijfel of ik dit jaar ook weer doe of 1 jaartje oversla. Dit jaar nieuw huis en wil ook wel graag alles nieuw voor Kerst. Maar wie weet komt er wel weer een hele leuk voorbij!
De body shop heeft er drie (? Zo uit mijn hoofd), de Rituals twee (eigenlijk ook drie), dus geen idee welke jullie bedoelen. Maar ik vind ze van de Rituals en de bodyshop allemaal leuk.
Ik zag dit topic opeens naar boven kopen en ik dacht die zijn en vroeg bij, en toe bedacht ik me dat ik ook al pepernoten had gehaald van de week dus zo gek is het niet haha
Ik heb er vorig jaar zelf eentje gemaakt voor mijn zus. Dit jaar ga ik er alleen eentje halen bij de ikea, we gaan in januari verhuizen dus ik hoop dat ik wat "win" op de cadeaubonnen, is mooi meegenomen.
Die van de IKEA adventskalender zijn 6 maanden geldig, geloof ik.
Wij moeten nog even kijken wat we gaan doen met kalenders. Normaal halen we altijd de Lindt-partnerkalender, maar ik wil eigenlijk minder chocola gaan eten
Ik heb de kalender van de rituals al, die van de Yankee candle is in pre order en van the body shop ga ik ook bestellen Love it!
PSvanLot
Geplaatst: 10-09-20 16:41
haha. Dallista, hadden ze ook wat voor kinderen?
Alwiene
Geplaatst: 10-09-20 16:47
Justme_Lisaa schreef:
Ik heb de kalender van de rituals al, die van de Yankee candle is in pre order en van the body shop ga ik ook bestellen Love it!
Sssshhhttt ik wil die 50 euro variant van Yankee maar ik heb ook al van Rituals en uhm nouja, geld enzo
Bij wie heb jij ge-pre-ordered?
Dallista
Geplaatst: 10-09-20 16:48
PSvanLot schreef:
haha. Dallista, hadden ze ook wat voor kinderen?
Geen idee, sorry, niet naar gekeken. Ik heb alleen een Star Wars setje douchegel meegepakt dat ik er toevallig naast zag liggen en weer weg. (Drie kalenders is best zwaar!)
Wat leuk dat dit topic weer naar boven komt, zo leuk al die advents kalenders. De kalender van rituals is wel erg mooi gemaakt, misschien overweeg ik het toch maar om hem te kopen.