Allemaal onwijs fijne en warme feestdagen toegewenst met elkaar en jullie dierbaren En al het goeds voor 2024, dat we dan ook weer een prachtige editie van SSS mogen gaan hebben samen
Ik ben nog op zoek naar mijn Santa, wil niet valsspelen en in de laatste lijst met 5 santa's kijken maar ik kan nog niemand bedenken die een connectie heeft met een boerderij waar ik contact mee heb gehad. Heb een aantal dingen van jaaaaren geleden in mn inbox teruggezocht maar die doen helaas niet mee dus die opties vallen af. Ben heel benieuwd nog steeds ga er morgen nog even op verder puzzelen lieve Santa maar ik ga je zeker raden
Wat een leuke tekeningen! Kunnen we helpen met zoeken?
CastaMickey
Geplaatst: 26-12-23 20:23
Dat is denk ik lastig omdat ik contact heb gehad met mijn santa, dus dat kan alleen ik zien denk ik. Mag ik misschien nog een hint Santa? Verder is het enige wat ik heb 'boerderij'. Ik ben gaan zoeken naar mensen in mijn inbox maar geen daarvan doet mee, en ik ben alle namen die ik herken in het topic aan het proberen te linken aan een boerderij. Mag ik misschien een extra hint Santa? Ik kom er anders denk ik niet uit zonder op de laatste lijst te kijken
Ohhh gezellig ! Hier ook heel leuk, kerstavond bij mijn zus. Hapjes en een dobbel spelletje met cadeautjes. 1e kerstdag thuis met de kindjes en 2e kerstdag bij mijn oma Chinees gehaald.
Hele gezellig kerst gehad
foxy80
Geplaatst: 27-12-23 22:11
Hier nogal ruk, met kerst en kerstdag barstende hoofdpijn, op pijnstillers mezelf erdoorheen gesleept. Horror