Oké nog een poging cheytjuh ben jij mijn Santa?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KM_Ris schreef:gelukkig ben je blij met het pakketOooooh eindelijk!
Haha geeft niet hoor! Ik ben al lang blij dat ik er nu eindelijk uit ben..
Nogmaals bedankt voor je super leuke pakketik ben er echt heel erg blij mee.
Neonlight schreef:Ja, ik ben inderdaad jouw Santa.
Je bent dus uit de hint gekomen?
Het was leuk om je Santa te zijn, zeker na die domper van je woonruimte. Heb me kostelijk vermaakt met shoppen, hoewel het af en toe ook niet goed voor mezelf was. Diverse kringloopwinkels afgegaan voor muurdecoratie en ik kwam iedere keer weer met een hoop kookboeken voor mezelf terug.![]()
Er zitten dus 2de hands spullen tussen, en spullen die ik had staan, en nog dingen die ik gratis had tegen inwisseling van punten die anders verliepen.Daarmee kon ik wat meer dan in eerste instantie gepland was in je pakket stoppen.
Banjer schreef:ik kreeg een hint via PB, en ik denk dat ik mijn Santa heb gevonden...
Kaarsen maken en macrame, brengen me bij iemand uit... en de bloembollen... die zouden gebruikt kunnen worden door een documentaire portretfotograaf... bloemen doen het altijd goed op foto's...
Lieve Fem: ben jij mijn Santa?
Fem schreef:Banjer schreef:ik kreeg een hint via PB, en ik denk dat ik mijn Santa heb gevonden...
Kaarsen maken en macrame, brengen me bij iemand uit... en de bloembollen... die zouden gebruikt kunnen worden door een documentaire portretfotograaf... bloemen doen het altijd goed op foto's...
Lieve Fem: ben jij mijn Santa?
Dat klopt, ik was inderdaad jouw Santa.
De bloembollen waren simpelweg een hint omdat ik van bloembollen houdt en dit ook vermeld had in dit topic (en dat ik dus goedkope bloembollen op de kop had getikt).
Cheytjuh schreef:irisskib schreef:Heel begrijpelijk MDH en heel veel beterschap gewenst![]()
Oké nog een poging cheytjuh ben jij mijn Santa?
Yeaaaaaah![]()
Sorry dat het zo lastig wasneem ik mee voor een volgende keer. Hoop dat je blij was met het pakket