Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Geeft niks, daar heb je de hintgriet voor.
Lieve Banjer,
Jouw Santa verwijst jou naar de volgende hints: let goed op de zelfgemaakte cadeaus & de hint die in de kaart stond die je eerder hebt ontvangen.
Als je er echt niet uitkomt, dan krijg je een extra hint.
lotthje schreef:lotthje schreef:Ik denk dat ik het weet!
Noisy, mag ik jou bedankten voor dit prachtige pakket?
Cheytjuh schreef:lotthje schreef:
Naar aanleiding van het kaartje stond Noisy ook als verdachte op 1 voor jouvanwege de chocolade en de afbeelding die ze eerder in het topic had geplaatst.
Verder sterkte MDH en Ynskek. Hopelijk is het snel weer wat rustiger bij jullie. Gezondheid en jezelf gaan altijd voor, maar snap ook dat bokkers dit niet kunnen ruiken en hier heel actief zijn uit enthousiasme, dus gewoon een beetje miscommunicatie geweest denk ik
Hier helaas nog geen pakket in de app of wat gemist, hopelijk gaat het goed, anders heeft mijn arme Santa voor niets moeite gedaan. Is al doorgestuurd naar het beheer, dus wordt aan gewerktdus excuus Santa, mocht je je eventueel afvragen waarom ik nog niet gepost heb, ik heb namelijk nog niks
dus we wachten geduldig af!
Linnieee en Annuuuh, veel plezier met het pakket ophalen en uitpakken!
Neonlight schreef:Zijn dat de laatste 2 pakketten of zijn er nog meer die moeten konen?
Ik ga straks eens kijken Banjer of ik met hetgeen je hebt geplaatst iets van je hints kan bakken.
Meestal niet, ben daarom ook erg blij dat ik tot nu toe de mijne iedere keer zelf heb kunnen oplossen.
Cheytjuh schreef:lotthje schreef:lotthje schreef:Ik denk dat ik het weet!
Noisy, mag ik jou bedankten voor dit prachtige pakket?
Naar aanleiding van het kaartje stond Noisy ook als verdachte op 1 voor jouvanwege de chocolade en de afbeelding die ze eerder in het topic had geplaatst.
Verder sterkte MDH en Ynskek. Hopelijk is het snel weer wat rustiger bij jullie. Gezondheid en jezelf gaan altijd voor, maar snap ook dat bokkers dit niet kunnen ruiken en hier heel actief zijn uit enthousiasme, dus gewoon een beetje miscommunicatie geweest denk ik
Hier helaas nog geen pakket in de app of wat gemist, hopelijk gaat het goed, anders heeft mijn arme Santa voor niets moeite gedaan. Is al doorgestuurd naar het beheer, dus wordt aan gewerktdus excuus Santa, mocht je je eventueel afvragen waarom ik nog niet gepost heb, ik heb namelijk nog niks
dus we wachten geduldig af!
Linnieee en Annuuuh, veel plezier met het pakket ophalen en uitpakken!
Chantaliiejj schreef:KM_Ris schreef:Oke ik denk dat ik het weet.. ik kom op het woord sok.
Chantaliiejj, ben jij mijn Santa? We houden allebei van Dobby. En bij Dobby hoort natuurlijk een sok
Jaaaa! Ik ben jou santastom dat ik een foutje heb gemaakt bij de hint, sorry hiervoor.