Chantaliiejj, ben jij mijn Santa? We houden allebei van Dobby. En bij Dobby hoort natuurlijk een sok

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banjer schreef:Secret Santa Hints
KM_Ris: Jouw Santa heeft een foutje gemaakt, als je de woorden slank, akker en roer in de vakjes zet, komt er vanzelf een drie letter woord uit.
Charaz: Wie begon er over kookboeken?
Irisskib: Je SS woont in een stad bekend om haar vele kerken en de christelijke cultuur
lotthje: De noodhint hoorde bij de biertjes. Je mist nog 1 cijfercombinatie. Het woord dat je moet vinden, bestaat uit 11 letters.
lotthje schreef:Oke hier nog eens duidelijk de puzzel, ik heb nu 11 letters. Ik heb ze horizontaal en verticaal uitgezocht , van daar de twee rijtjes. Links is horizontaal en rechts is verticaal. Ik ga nog even puzzelen op wat het woord zou kunnen worden. [ [url=m/2zMDey.jpg]Afbeelding[/url] ]
irisskib schreef:ynskek schreef:Ik ga hier tussen door toch even kort op reageren.
Helaas kunnen wij hier morgen voor de derde keer in 5 weken tijd met de jongste naar de dokter en zijn beide jongens ook al 5 weken afwisselend of tegelijkertijd ziekHierdoor heeft onverwachts op dit moment prive meer mijn aandacht nodig en kan ik dus minder tijd op Bokt doorbrengen met actief reageren.
Na ontvangst van het bericht van Iris zijn wij bezig geweest met contact leggen met de ontvanger, daarvan op reactie te wachten en daar weer op te reageren. Het is er door de drukte hier bij ingeschoten een berichtje terug te sturen naar Iris. Sorry daar voor.
Inmiddels zijn er foto's van het pakket geplaatst.
Wat betreft de extra hints. Wat wij als organisatie ontvangen hebben heeft Banjer geplaatst. Helaas kunnen wij extra hints niet plaatsen als we die niet krijgen. Jammer dat er daarin nu gelijk met een vinger naar ons gewezen wordt.
Over het wel of niet blij en tevreden zijn met pakketten ga ik nu geen vergelijking maken met voorgaande jaren.
Ik ben nu bezig met de hele lijst up to date maken van wie er haar santa al geraden heeft. die volgt later vanavond nog
Dat begrijp ik en heel veel beterschap voor de jongens!
Ik vind het alleen heel jammer dat ik 2 mensen een bericht heb gestuurd daar een paar dagen op heb gewacht en toen ik het in het topic plaatste ging een lieve andere bokker voor mij vragen en had ik dezelfde avond nog bericht dat het pakket was aangekomen. Dat was voor mij het belangrijkste anders ging ik gelijk een nieuw pakket maken omdat mijn post nl app zei dat het pakket aangekomen was. En had het vervelend gevonden als mijn lootje geen pakket kreeg. Ik denk alleen dat ik haar berichten verkeerd heb bekeken, geloof niet dat ze er erg blij mee is jammer genoeg
Begrijp me niet verkeerd ik snap dat het mega vervelend is dat ze steeds zo ziek zijn en dan staat er inderdaad veel anders aan je hoofd!
De extra hints zijn fijn maar geen must ik probeer alleen te hopen dat mijn Santa begrijpt dat ik nog steeds aan het puzzelen ben, daarom plaats ik daar zoveel over.
Maar wel vind ik dat als er in de openings post staat wie je moet berichten (oké sorry ik had jou een bericht gestuurd maar dat moest eigenlijk naar een ander) dat je er toch voor moet zorgen dat je of in het topic zet dat je weinig online bent door privé omstandigheden of überhaupt een antwoord krijgt. Ik voelde me erg machteloos omdat je nergens antwoord op krijgt en daardoor ook nogal gepasseerd .
Roulette_ schreef:Veel sterkte MDH en Ynskek!
Volledig logisch dat jullie focus was bij jezelf, je gezin en herstel en gun jullie ook dat dan niet de secret santa issues er ook nog bij komen, als dat eigenlijk niet meer past. Zou jullie mee willen geven dan juist hulp te vragen. Kan ook zonder (uitgebreide) uitleg, we weten jullie motivatie en inzet en dat jullie echt niet ‘zo maar’ afhaken en voor het verloop hier kan het helpen om dan een taak (of meerdere) over te dragen, zoals bijvoorbeeld nu ook impliciet gebeurde met hints doorgeven. Scheelt hier waarschijnlijk frustraties van mensen die wel merken dat er iets is (want het duurt -te- lang) en jullie hopelijk een taak die ‘ook nog’ moet, vermoed dat er hier genoeg mensen zijn die, zoals ikzelf, best tijdelijk ergens op in willen springen om jullie te ontlasten.