Qua paardenspullen ben ik wel voorzien. Zit alweer te dubben of ik niet het één en ander weg zal doen. Behalve halstertouwen, daar kun je er nooit genoeg van hebben. Die mogen ook zeker 2ehands zijn, als de clips nog maar goed werken
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Net als vorig jaar, is witte chocolade in alle vormen welkom hier (eetbaar, vloeibaar, strooibaar) melkchocolade trouwens ook, alleen geen caramel zeezout) en, in tegenstelling tot veel mensen hier, ben ik gek op kokos
Verder… tweedehands geen bezwaar hier…
Jolien87
Geplaatst: 10-09-23 18:28
Lieve Santa's, Ik heb MDH een bericht gestuurd met tekst en uitleg. Daarbij moet ik zeggen dat het lang niet zo spannend gemaakt hoeft te worden en ik ook niet in detail zal treden over de reden achter mijn twijfels om mee te doen. Puur omdat een deel hiervan ook te maken heeft met privéomstandigheden, die ik (in verband met meelezers) liever niet openbaar deel.
Uiteindelijk heb ik besloten om mijn aanmelding in te trekken. Hopelijk kan ik volgend jaar weer met veel plezier meedoen. Ik blijf dit topic gewoon vanaf de zijlijn volgen en geniet graag mee van alle voorpret en mooie pakketten die er komen gaan. Dat het maar een mooie editie mag gaan worden.
ik heb ook een aanmelding verstuurd, hoop dat er nog plek is! ben niet zo heel actief op bokt maar lees wel al een paar jaar actief mee en vind het super tof cadeautjes leuk om te pakken en iemand er blij mee te maken. ga even alles bijlezen vandaag en morgen, en dan hopelijk na bevestiging van mijn deelname ook een intro schrijven
Witte en melkchocolade ben ik gek op kokos helemaal niet. Een kerstdorp vind ik altijd super leuk om te zien maar zelf heb ik er nog geen een. Qua paarden spullen heb ik al heel wat maar er gaat altijd iets stuk, momenteel is dat cookie zelf die nog steeds kreupel loopt Voor Moxi heb ik nog niet zo heel veel spulletjes hij is helemaal gek van knuffel speeltjes hij is alleen een sloper dus het blijft nooit lang heel. Een tennisbal snapt hij niet zo goed. Is 2 tellen leuk en daarna zoekt hij iets anders te doen Hebben jullie de warmte beetje overleefd?
De warmte.. was pittig haha. Zeker als de klanten geen airco hebben, dan kan het wel even afzien zijn haha.
In het fort is het altijd fris, dus als ik daar moet gaan touren ben ik altijd blij
En verder heb ik in mei gelukkig mijn been stijf gehouden thuis en een nieuw zwembad gekocht. Het is het eerste jaar dat mijn vriend er ook zo vaak in dobbert haha. In huis in het warm, maar nou ja, ik heb het liever warm dan koud
fransje23
Geplaatst: 11-09-23 09:48
Irisskib, wat leuk dat jij een paard hebt die Cookie heet! Mijn eerste paard heette ook zo. Blijft daarom een speciale naam.
Urbanus
Geplaatst: 11-09-23 10:02
Spoiler:
Ik heb er even op moeten wachten (was het helemaal waard) maar mijn SS cadeau van de vorige editie is aangekomen!
Hij zit waanzinnig goed verstopt dus ik heb maar 1 foto en we laten hem even bijkomen van z'n wereldreis.
Animal is echt zo'n lieverd en ik sta voor eeuwig bij haar in het krijt voor m'n mooiste cadeau ooit, Coco!