Kwin en wisper zijn normaal geen slopers maar alles wat in hun ren terecht komt gaat eraan zo gezegd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MerelV schreef:Jeetje wat een slopers hier! Dan moet je wel hufterproof speelgoed aanschaffen hihi.
candalisa schreef:Ik heb nog nesten knuffels van de meisjes dus opzich doen ze het heel netjes! Soms worden enkele knuffels van hun ingewanden ontdaan maar dan is het vodje net zo leuk om mee te spelen.
Citaat:TheJokerr! Bericht voor jou van je SS. De hulp-postbode-santa's zijn nog niet in het land en dat is te merken.... Jouw SS heeft je iets toegestuurd maarja, dat is niet bezorgd.Vol verwachting klopt Jumbo's hart want daar ligt je SS dingetje op je te wachten.
![]()
PS: het is de Jumbo aan de jachtlaan, ik weet niet hoeveel Jumbo's er zijn in de buurt.Neem ook even je ID mee!
KimD schreef:Citaat:TheJokerr! Bericht voor jou van je SS. De hulp-postbode-santa's zijn nog niet in het land en dat is te merken.... Jouw SS heeft je iets toegestuurd maarja, dat is niet bezorgd.Vol verwachting klopt Jumbo's hart want daar ligt je SS dingetje op je te wachten.
![]()
PS: het is de Jumbo aan de jachtlaan, ik weet niet hoeveel Jumbo's er zijn in de buurt.Neem ook even je ID mee!
cursebreaker schreef:Echt Heel leuk al die kaartjes en hints die binnen druppelen![]()
Misschien is het een idee om net als voorgaande jaren ook wat vragen aan elkaar te stellen en wie wil kan antwoorden?
cursebreaker schreef:Echt Heel leuk al die kaartjes en hints die binnen druppelen![]()
Misschien is het een idee om net als voorgaande jaren ook wat vragen aan elkaar te stellen en wie wil kan antwoorden?
Drico schreef:cursebreaker schreef:Echt Heel leuk al die kaartjes en hints die binnen druppelen![]()
Ja, leuk idee!
Ik ben wat betreft vragen stellen niet heel creatief maar bedacht opeens wel een leuke dus ik trap em wel af
Welk ras (of kruising) was je eerste hond, ben je bij dat ras gebleven of 'overgestapt'? Vertel meer: hoe, wat, waarom, etc.
Drico schreef:Welk ras (of kruising) was je eerste hond, ben je bij dat ras gebleven of 'overgestapt'? Vertel meer: hoe, wat, waarom, etc.
Drico schreef:Ik ben wat betreft vragen stellen niet heel creatief maar bedacht opeens wel een leuke dus ik trap em wel af
Welk ras (of kruising) was je eerste hond, ben je bij dat ras gebleven of 'overgestapt'? Vertel meer: hoe, wat, waarom, etc.