Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petrichor schreef:@lisliglistje: volgens mij herken ik jouw huis, had je vorig jaar niet allemaal foto's geplaatst van een mega gaaf kersthuis?
listiglistje schreef:Petrichor schreef:@lisliglistje: volgens mij herken ik jouw huis, had je vorig jaar niet allemaal foto's geplaatst van een mega gaaf kersthuis?
Ja en ik heb dit jaar weer flink uitgepakt, ook buiten![]()
Ik heb filmpjes gemaakt...kerst 2023
https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MDI3MzMxODI1NzI3MTgx?story_media_id=3224447346308705950_4314094605&igshid=MmU5d2Mzbm9lb2cx
listiglistje schreef:Ik wil volgend jaar wel een grotere en mooiere boom binnendeze is 2.40 m maar heb wel ruimte voor groter. (3 meter en voller).
Weer een reden om volgend jaar geld uit te geven....
De katten zijn nu 1,5 en het gaat goed met de boomvorig jaar als kittens waren ze speelser...
Voor diegene die in/uit de buurt van Eindhoven komen, de kerstkringloopwinkel opent zaterdag om 10 uur![]()
Je kan zelf kerstspullen inleveren of kopen, alles voor het goede doel (kankergerelateerd)
listiglistje schreef:Petrichor schreef:@lisliglistje: volgens mij herken ik jouw huis, had je vorig jaar niet allemaal foto's geplaatst van een mega gaaf kersthuis?
https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MDI3MzMxODI1NzI3MTgx?story_media_id=3224447346308705950_4314094605&igshid=MmU5d2Mzbm9lb2cx
Kimley schreef:Mensen hier nog goede tips voor een kerstboom en een kitten? Behalve kerstboom vast zetten, onbreekbare ballen enz
Kaitlyn schreef:Ik wil ook zo graag.
Heb normaal een gezaagde (echte) kerstboom, maar die kan ik pas over een maand neerzetten wil ik er tijdens Kerst ook nog plezier van hebben.
Maar nu zat ik te denken; kan een kerstboom (Nordmann) met kluit niet gewoon 2 maanden mee?
thequeensmum schreef:Kaitlyn schreef:Ik wil ook zo graag.
Heb normaal een gezaagde (echte) kerstboom, maar die kan ik pas over een maand neerzetten wil ik er tijdens Kerst ook nog plezier van hebben.
Maar nu zat ik te denken; kan een kerstboom (Nordmann) met kluit niet gewoon 2 maanden mee?
Dat kan best, maar dan moet je hem halen bij een kweker die hem voor je uit de grond haalt en de kluit flink ruim uitsteekt.
Hoe lang denken jullie dat kerstbomen (gezaagd) al van het land zijn als je ze koopt?
Onze overbuurman handelt in kerstbomen, heeft stukken grond in het buitenland en daar beginnen ze eind september de boel te zagen .
Een verse boom met kluit moet dat makkelijk kunnen. Wél water geven op zijn tijd
Petrichor schreef:Eerlijk, nee ik denk van niet. Ik heb paar jaar geleden eens een klein kerstboompje gehad op de vensterbank met kluit uiteraard en die ging na een paar weken echt naalden loslaten en werd er niet mooier op. Sorry....