Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
estja schreef:Welke kalender hebben jullie voor de honden? (Welk merk)
Ik zoek er een zonder dat geperste spul in allerlei vormpjes en kleurtjes want dat verdraagt mijn hond niet.
Ceetje_bokt schreef:Ik heb gelukkig alleseters die zelfgedroogde lamshart heerlijk vinden, maar ook die botvormige trainertjes. (Ze lijken op hun baasjes) Ze hebben de adventskalender van de Action. Dag 1 en 3 waren gedroogde snacks trouwens.
pimaude schreef:Ceetje_bokt schreef:Ik heb gelukkig alleseters die zelfgedroogde lamshart heerlijk vinden, maar ook die botvormige trainertjes. (Ze lijken op hun baasjes) Ze hebben de adventskalender van de Action. Dag 1 en 3 waren gedroogde snacks trouwens.
Dag 2 kon ik in de prullebak gooien.. mijn hondje lust die biscuitjes niet zo graag.. wel tof dat er zoveel in een zakje zitten! 1 groot feest als we elke avond een rondje kalenders doen !
Gini schreef:Mijn hond wordt een beetje te enthousiast van haar kalender.Alles ging hier tot nu toe zeer vlotjes naar binnen.
Openen jullie je adventskalender in de ochtend of avond? Bij ons is het echt een avondroutine.