Roosch schreef:Ja ik maakte ergens de fout Piet te typen ipv griet.
Wat een leuke pakketten weer!
Ach, ook jij bent maar een mens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blinnii schreef:Yonker schreef:Oke ik moest dus gelijk aan iemand denken toen ik mijn pakket opende en dat is meer omdat ik diegene persoonlijk ken en ik weet dat zij veel Blond Amsterdam heeft. De derde hint kan ik alleen niet thuis brengen maar de 2 mensen die Blond Amsterdam hebben genoemd in dit topic vallen al af.
Dusssss; lieve Blinnii ben jij mijn Secret Santa????
Yes, it's me! U mag door voor de baby-uitzet!
Ik vond het zoooooo leuk dat ik voor jou mocht shoppenVoel me nu alleen schuldig dat ik vergeten ben er iets voor Stitch in te doen..
Oeps!
De derde hint slaat op de Wigwam-vakantie uit jaar kruik. Dat was de eerste zin van het themalied. . Ik dacht dat jij er die keer ook bij was, maar misschien ben ik wel in de war![]()
Het bubbelplastic is groen.. en dat is mijn lievelingskleur
lotthje schreef:Kan er iemand misschien met me mee puzzelen? De extra hint is een doosje vol met tandpasta’s. Ik denk dat er misschien een woord uit mijn gevonden letters moet komen, want allebei de rijtjes komen niet overeen met de namen van de geraden Santa’s…
Sorry Santa, ben niet zo geweldig in puzzelen :’)
justdiesel schreef:Santa's die nog niet geraden zijn volgens mij
Banjer
Lothje
Pradadaan
Snoopydogy
Neonlight
Chantaliiejj
Charaz
Stonedromy
MariekeOO wel al gevraagd, nog niet bevestigd
Lavitabella
Noisy
Blinnii
Angelaa2
Fem
Cheytjuh
Adamootje wel al gevraagd, nog niet bevestigd
Sirius
Maakt het zoeken voor lootjes misschien iets makkelijker en overzichtelijker
Cheytjuh schreef:lotthje schreef:Kan er iemand misschien met me mee puzzelen? De extra hint is een doosje vol met tandpasta’s. Ik denk dat er misschien een woord uit mijn gevonden letters moet komen, want allebei de rijtjes komen niet overeen met de namen van de geraden Santa’s…
Sorry Santa, ben niet zo geweldig in puzzelen :’)
Dus biertjes uit Wijchen en ik zie dat er op de kaart staat dat je goed moet opletten op het cadeaupapier en daar staan letters op ?
En wat is de huidige lijst met al geraden Santa's ? Jullie gaan zo vlug dat ik hem zo even niet kan vinden
pradadaan schreef:Ja klopt helemaal!![]()
Je hebt de hints ook helemaal goed! Die foto heb ik gewoon van Google, die had er verder dus ook niks mee te maken behalve dat er bonte paarden op stonden
Mijn andere favoriete merk is de body shop, waar het maskertje van is. De rituals en het masker waren een klein gokje omdat ik niet zeker wist of je hier van hield maar ik ben blij dat het in de smaak valt! Ik vond je een erg leuk lootje!
D_akota schreef:Op mijn kerstkaart stond een provincie getekend en dit is volgens mij Overijssel. Ook zat er een worstin mijn pakket die uit Rijssen komt. Dus Cheytjuh, ben jij mijn Santa?
StonedRomy schreef:Fem schreef:Nee Nala, in mijn ogen hoef jij je zeker niet aangesproken te voelen.
Je bent telkens bezig gebleven met je hints en hebt meermaals aangegeven dat je er niet uitkwam en om hulp gevraagd en pogingen gedaan.
Al kan ik natuurlijk niet voor Alja spreken hoe het voor haar was![]()
Lijkt me best frustrerend als je niet geraden wordt
Neonlight heeft die wedstrijd gewonnen in 2022 en ik denk dat er niemand blinder en dommer meer gaat zijn. Nu ze had het voor mij wellicht met grote zwarte blokletters erop kunnen zetten?
D_akota schreef:Nog een poging, Lotthje ben jij dan mijn Santa? (Anders moet ik even heel goed gaan puzzel)
Roosch schreef:Zijn we niet allemaal vrouwen en zo af en toe dol op chocola?