Ook inpakpapier, balon, hartje, paarden inpakpapier… nada

Ik doe mijn haarkleur (donkerblond) in ieder geval eer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StonedRomy schreef:irisskib schreef:Ik geef het op ik weet het echt niet
Verwacht dat vandaag en morgen weer pakketten binnen komen. Wellicht als de lijst nog wat korter is dat het beter lukt? Of is er nog een extra hint beschikbaar?
irisskib schreef:StonedRomy schreef:
Verwacht dat vandaag en morgen weer pakketten binnen komen. Wellicht als de lijst nog wat korter is dat het beter lukt? Of is er nog een extra hint beschikbaar?
Ik heb het idee dat het beheer de negeer Iris knop heeft dus ik ben er eigenlijk echt ver geïrriteerd over. Ik wil heel graag mijn Santa raden omdat ik z’n mooi pakket had maar daarna voor mij dit nooit weer. Heb denk ik nu 5 giga leuke jaren gehad maar nu is het klaar
Fem schreef:Nee Nala, in mijn ogen hoef jij je zeker niet aangesproken te voelen.
Je bent telkens bezig gebleven met je hints en hebt meermaals aangegeven dat je er niet uitkwam en om hulp gevraagd en pogingen gedaan.
Al kan ik natuurlijk niet voor Alja spreken hoe het voor haar was![]()
Lijkt me best frustrerend als je niet geraden wordt
Roulette_ schreef:kimwilliam schreef:Dan verdenk ik als enige nog Roulette_, ben jij mijn secret santa?
Anders weet ik het echt niet meer
Haha, ik ben inderdaad jouw Santa! Waren mijn hints te moeilijk? Sorry![]()
Het waren 3 PS/ES dekjes, omdat ik de TS was van het 3e PS en ES topic (huidige topic is deel 4) en de kaaskoekjes heb ik voor je meegenomen van vakantie (had hier in het topic gezegd dat ik op vakantie was). Fijn dat je er blij mee was, vond het leuk om voor je te shoppen.
irisskib schreef:Ik heb het idee dat het beheer de negeer Iris knop heeft dus ik ben er eigenlijk echt ver geïrriteerd over. Ik wil heel graag mijn Santa raden omdat ik z’n mooi pakket had maar daarna voor mij dit nooit weer. Heb denk ik nu 5 giga leuke jaren gehad maar nu is het klaar
Alja schreef:Nou zal ik je dan maar uit je lijden verlossen Nala?
De l is ook onderstreept dan zou er Alja kunnen te komen staan…..
Op opvulling ( groene kerstman papier) had ik een foto van geplaatst dat daar niet mee in te pakken viel….