Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 09:40

Ik heb ondertussen (mede dankzij pb hulp) gezien dat de j ook nog onderstreept was op de kaart. Helaas zegt me dat nog steeds helemaal niets :+ ik heb ook op “aja” gezocht in het topic en niks gevonden.
Ook inpakpapier, balon, hartje, paarden inpakpapier… nada _O-

Ik doe mijn haarkleur (donkerblond) in ieder geval eer _O-

Alja

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 09:44

Nou zal ik je dan maar uit je lijden verlossen Nala?

De l is ook onderstreept dan zou er Alja kunnen te komen staan…..

Op opvulling ( groene kerstman papier) had ik een foto van geplaatst dat daar niet mee in te pakken viel….

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 09:52

Ohhh sorry! Ik heb mijn haarkleur dan inderdaad echt eer gedaan.

Hartstikke bedankt voor de leuke cadeautjes :D de boom is al met de ballen en de cadeautjes versierd en de vogels maken graag gebruik van het eten buiten :9 helaas ben ik steeds te laat met een foto.

Afbeelding

De rode bessen kaarsen ruiken ook heerlijk <3 alleen het hondenspeelgoed heb ik nog niet aangedurfd, zo zonde van het cadeau als het snel kapot zou zijn.

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 09:54

Ik geef het op ik weet het echt niet :(

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 09:55

irisskib schreef:

Verwacht dat vandaag en morgen weer pakketten binnen komen. Wellicht als de lijst nog wat korter is dat het beter lukt? Of is er nog een extra hint beschikbaar?

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 10:01

StonedRomy schreef:
irisskib schreef:

Verwacht dat vandaag en morgen weer pakketten binnen komen. Wellicht als de lijst nog wat korter is dat het beter lukt? Of is er nog een extra hint beschikbaar?

Ik heb het idee dat het beheer de negeer Iris knop heeft dus ik ben er eigenlijk echt ver geïrriteerd over. Ik wil heel graag mijn Santa raden omdat ik z’n mooi pakket had maar daarna voor mij dit nooit weer. Heb denk ik nu 5 giga leuke jaren gehad maar nu is het klaar

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 10:05

Mss kan je santa via een actieve bokker een hint geven. Ze mag mij ook een pb sturen

Jammer dat je geen reactie krijgt

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 10:05

irisskib schreef:
StonedRomy schreef:

Ik heb het idee dat het beheer de negeer Iris knop heeft dus ik ben er eigenlijk echt ver geïrriteerd over. Ik wil heel graag mijn Santa raden omdat ik z’n mooi pakket had maar daarna voor mij dit nooit weer. Heb denk ik nu 5 giga leuke jaren gehad maar nu is het klaar

Jij hebt tenminste echt je best gedaan Iris, ik snap je frustratie.

Ik heb overigens ook frustratie, mijn lootje doet niet eens meer moeite om mij te raden. :evaw:

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 10:19

Ik heb het gevoel dat ik onbedoeld ook deel van de hele frustratie was, dus om dit goed te maken: mocht er iemand nog stille post / hintpiet nodig hebben, bied ik mijn pb inbox hierbij aan :D

En nogmaals sorry Alja dat ik zo stekeblind was en je zo lang hebt moeten wachten :(:)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 10:21

Nee Nala, in mijn ogen hoef jij je zeker niet aangesproken te voelen.
Je bent telkens bezig gebleven met je hints en hebt meermaals aangegeven dat je er niet uitkwam en om hulp gevraagd en pogingen gedaan.

Al kan ik natuurlijk niet voor Alja spreken hoe het voor haar was :')
Lijkt me best frustrerend als je niet geraden wordt :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 10:25

Fem schreef:
Nee Nala, in mijn ogen hoef jij je zeker niet aangesproken te voelen.
Je bent telkens bezig gebleven met je hints en hebt meermaals aangegeven dat je er niet uitkwam en om hulp gevraagd en pogingen gedaan.

Al kan ik natuurlijk niet voor Alja spreken hoe het voor haar was :')
Lijkt me best frustrerend als je niet geraden wordt :')

Neonlight heeft die wedstrijd gewonnen in 2022 en ik denk dat er niemand blinder en dommer meer gaat zijn. Nu ze had het voor mij wellicht met grote zwarte blokletters erop kunnen zetten? :')

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 10:27

Roulette_ schreef:
kimwilliam schreef:
Dan verdenk ik als enige nog Roulette_, ben jij mijn secret santa?

Anders weet ik het echt niet meer :')

Haha, ik ben inderdaad jouw Santa! Waren mijn hints te moeilijk? Sorry :)
Het waren 3 PS/ES dekjes, omdat ik de TS was van het 3e PS en ES topic (huidige topic is deel 4) en de kaaskoekjes heb ik voor je meegenomen van vakantie (had hier in het topic gezegd dat ik op vakantie was). Fijn dat je er blij mee was, vond het leuk om voor je te shoppen.

ik dacht te moelijk hahaha, ik zat maar met dat kleine kaarsje met rose geur als hint in mn handen, ik vergat gewoon even de labels zo druk was mn hoofd hahaha toen in het topic gekeken en in de openingspost zag ik dat zowel jij als candalisa deze kleuren dekjes hadden zat ik in twijfel maar vanwege de kaars en de naam ( candal , geen idee hoe mijn hoofd de linkt maakt ) eerst voor deze naam gekozen.

super bedankt voor je pakket!! gisteren hebben we de warme chocolademelk gemaakt met de blokjes ( had ze ook zelf in het pakket gedaan voor mijn SS ) en de sokken en thermoskan zijn vandaag in gebruik genomen. chips is al op :9 en de katten hebben ook al hun lekkers op! de koekjes zijn denk ik vanavond aan de beurt *D

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 10:28

irisskib schreef:

Ik denk dat je even een lijst moet maken met Santa's die nog niet geraden zijn. Dan zoeken op creatieve Santa's met een hond! Dan zou je eruit moeten komen als je de berichten gaat lezen van jouw Santa. :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 10:29

Vervelend dat mensen het zo ervaren zoals het nu gaat :(:)
Hoop dat iedereen er toch een beetje leuk gevoel aan over houdt.

Ik ben vandaag en morgen thuis dus hoop maar dat het pakket dan komt. Niks te zien in de PostNL app maarja dat zegt niks natuurlijk.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 10:32

Wat jammer Fem dat jouw lootje niet beter haar best doet, heb jouw pakket al voorbij zien komen.

Jammer dat er hier toch wat onrust is. Ik vond het in het topic ook rustig qua beheer, maar dat heb ik niet perse als erg ervaren, dingen liepen wel prima dus was ook niet nodig om in te grijpen. Wellicht had het beheer ook een druk weekend. Hopelijk komt het toch goed met alle pakketten.

Noisy fijn dat je zo blij bent met de cadeaus! Ik vond het erg leuk shoppen voor je, ben zelf ook gek op thee dus ik vond het leuk om er eens een mooi thema pakket van te maken! Hopelijk had ik het niet te ingewikkeld gemaakt qua hints, leek me wel leuk een beetje puzzelen :D

Justdiesel sorry trage reactie (druk weekend gehad), ik vind je pakket echt fantastisch leuk, alles is mega bruikbaar, heel fijn!!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 10:56

PostNLPiet mededeling

Roulette_ jouw pakket wordt vandaag tussen 14:05 en 16:05 bezorgd volgens de PostNL app :j

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 10:58

Stonedromy, in neonkleuren was natuurlijk deel van de hint. _O-
Mooiste vond ik dat je de doos weer doorstuurde. _O-

Ik kreeg 2 pakketten tegelijk vrijdag en beiden stonden niet in de app.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 11:02

Hier stond ook niks in de app toen het pakketje kwam.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 11:02

Alja schreef:
Nou zal ik je dan maar uit je lijden verlossen Nala?

De l is ook onderstreept dan zou er Alja kunnen te komen staan…..

Op opvulling ( groene kerstman papier) had ik een foto van geplaatst dat daar niet mee in te pakken viel….

Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet gezien had dat je AL onderstreept had.. Ik las ook alleen de A :+ Goede hint zo! Heel subtiel :D

Wat jammer Fem.. Ik heb een aantal jaar geleden ook wel gehad dat een lootje niet de moeite nam om alle hints op te lossen.. Jammer is dat dan hè?

Aan de andere kant heb ik zelf ook een keer gehad dat ik echt niet uit de hint kwam en ondanks puzzelen kreeg ik het niet voor elkaar. Heb toen wel gevraagd om hulp en gezegd dat ik bleef zoeken, maar snapte er geen pepernoot van. Neemt niet weg dat ik wel heel blij was met m'n pakket!

Ik ben benieuwd naar de laatste pakketten. Zouden ze vandaag gaan komen? *\o/*

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 11:06

Thats_Me schreef:
Hier stond ook niks in de app toen het pakketje kwam.

hihihi klopt, had het label op mijn mail gezet en label gekocht via de app waardoor hij denkt dat het naar jezelf gaat :D :D

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 11:19

MIJN PAKJE IS ER

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 11:20

MAAK OPEN DAN

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 11:21

:')