Momo94 schreef:@Roosch
Als jij het aankomende dagen druk hebt en de organisatie niet reageerd mogen mensen mij ook wel een pb doen en zal ik mijn best doen om ze te helpen.
Dat is fijn, samen komen we er wel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Als ik dit zou lezen als beheer zou ik het volgend jaar niet eens meer willen organiseren. Het is inderdaad nooit goed. Vorig jaar waren ze er te veel vanwege ruzies etc en nu te weinig
Apple schreef:foxy80 schreef:Nou Apple, wat de foto betreft, je hebt zelf die plaatsnaam op bokt vermeld.
Weet je al wat de puzzel moet voorstellen?
Hint bij de koekjes ontcijferd?
Niet van die ingewikkelde vragen stellen![]()
De puzzel is een tractor, lijkt een embleem ofzo?
Noisy schreef:Klopt, zit ze ook niet maar omdat zij vrij actief is in het topic komen er pbtjes naar haar met de vraag of zij het in het topic wil melden![]()
Ik zit nog te wachten op antwoord maar volgens mij is mijn vermeende Santa nog niet online geweest, of heb je mijn post gemist MiccaMaaike?
Yonker schreef:Mijn ss mag mij ook wel persoonlijk de T&T code sturen hoor
Grapje natuurlijk!!
Maar is er zicht op hoeveel pakketen er nog moeten worden ontvangen, ik heb het idee dat het er best veel zijn.
miccamaaike schreef:Noisy schreef:Klopt, zit ze ook niet maar omdat zij vrij actief is in het topic komen er pbtjes naar haar met de vraag of zij het in het topic wil melden![]()
Ik zit nog te wachten op antwoord maar volgens mij is mijn vermeende Santa nog niet online geweest, of heb je mijn post gemist MiccaMaaike?
Jaaaaa ik ben jouw Santa
Goed gepuzzeld!!
justdiesel schreef:Als ik het goed heb bijgehouden dan moeten er nog 14 mensen een pakket krijgen.
En laten we alsjeblieft niet allemaal over het beheer gaan zitten zeuren, dat verpest zo het doel van dit topic.
Men doet het geheel vrijwillig en kan het nooit voor iedereen goed doen, wees blij dat iemand het organiseert.