foxy80 schreef:LWDaisy schreef:
Ik vond de rechterzijde altijd doodeng, doordat die zo schuin lag hahaha!
Ben daarna met hem naar de Smoutpot verhuisd![]()
Met Daisy heb ik eerst op de Commis.hoeve gestaan, voor we richting de Polderstraat kwamen
De wereld is KLEIN. Ik heb Manitou gekocht van de familie S. van de polderstraat.
Ik hoop volgend jaar op beter karma. Ik heb mezelf 2 keer verraden als SS (op mijn werk en hier- zie eerdere post) en dan ook nog SS geraden als het hier nog maar op de stoep stond.
Ik had zelfs een plan B haha: als jij en je buren niet thuis waren geweest, had je het pakket bij mijn vader kunnen ophalen, zijstraat van de Heirbaan

Ik heb je FB proberen nakijken, maar die heb je netjes afgeschermd! Het zou me echt verbazen als wij elkaar nog nooit in RL zijn tegen gekomen, het kan bijna niet anders dan dat wij gemeenschappelijke vrienden/kennissen hebben, 2070 is niet héél groot. En ik heb in de Carrefour daar gewerkt!
Ik heb een vriendin die niet heel ver van jou woont, andere kant uit aan het speeltuintje, ik heb haar hond nog uitgelaten toen zij op vakantie was

Volgend jaar moet het beheer jou maar een NL Santa geven, dat maakt het raden misschien moeilijker