Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 12:57

foxy80 schreef:
LWDaisy schreef:

Ik vond de rechterzijde altijd doodeng, doordat die zo schuin lag hahaha!
Ben daarna met hem naar de Smoutpot verhuisd :)

Met Daisy heb ik eerst op de Commis.hoeve gestaan, voor we richting de Polderstraat kwamen :)

De wereld is KLEIN. Ik heb Manitou gekocht van de familie S. van de polderstraat.

Ik hoop volgend jaar op beter karma. Ik heb mezelf 2 keer verraden als SS (op mijn werk en hier- zie eerdere post) en dan ook nog SS geraden als het hier nog maar op de stoep stond.

Ik had zelfs een plan B haha: als jij en je buren niet thuis waren geweest, had je het pakket bij mijn vader kunnen ophalen, zijstraat van de Heirbaan :') Zga heel mijn familie woont nog in Zwijndrecht/Burcht haha.

Ik heb je FB proberen nakijken, maar die heb je netjes afgeschermd! Het zou me echt verbazen als wij elkaar nog nooit in RL zijn tegen gekomen, het kan bijna niet anders dan dat wij gemeenschappelijke vrienden/kennissen hebben, 2070 is niet héél groot. En ik heb in de Carrefour daar gewerkt!
Ik heb een vriendin die niet heel ver van jou woont, andere kant uit aan het speeltuintje, ik heb haar hond nog uitgelaten toen zij op vakantie was :D Zij heeft ook paarden, dus er moet wel een link bestaan tussen ons haha, ik heb hem alleen nog niet gevonden :')

Volgend jaar moet het beheer jou maar een NL Santa geven, dat maakt het raden misschien moeilijker :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:02

Bienotje schreef:
Komt er nog een keer een tussenstand lijst. Er is nog maar ëën lijst geweest wie wie had tot nu toe toch?

Het zou jammer zijn als ie straks pas wordt gedeeld als er nog maar twee santa's te raden zijn. Maar helemaal niks meer tussendoor mis ik ook.

Maar het zou ook jammer zijn als de laatste lootjes heel makkelijk te raden zijn omdat er een lijst gepubliceerd wordt.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:02

Marjo schreef:
Ik moet zeggen dat ik de organisatie sowieso een beetje mis in het topic :o

Dit valt mij eigenlijk ook een beetje op. Hier nog met veel geduld op mijn pakket aan het wachten! :D

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:09

Neonlight schreef:
Bienotje schreef:
Komt er nog een keer een tussenstand lijst. Er is nog maar ëën lijst geweest wie wie had tot nu toe toch?

Het zou jammer zijn als ie straks pas wordt gedeeld als er nog maar twee santa's te raden zijn. Maar helemaal niks meer tussendoor mis ik ook.

Maar het zou ook jammer zijn als de laatste lootjes heel makkelijk te raden zijn omdat er een lijst gepubliceerd wordt.

Dit inderdaad. Het maakt het speuren wel leuker. Of gedwongen het topic terug te lezen :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:21

Marjo schreef:
Ik moet zeggen dat ik de organisatie sowieso een beetje mis in het topic :o

De absentie qua organisatie viel mij ook wel wat op. :o

_AB_

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:22

Oh, dan ben ik niet de enige die dit opvalt!
Ik wacht ook nog (on)geduldig op m'n pakket!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:24

Volgens mij wachten er nog wel een aantal mensen op hun pakket.

Ik heb ook nog geen pakket gekregen :):)

Ik heb denk ik 2x een lijst gezien.

Als de hints te moeilijk zijn vul ik zelf de lijst in :o
Kijken wie er nog over zijn.

Komt vast goed.

*\o/* *\o/* *\o/*

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:42

Zolang het goed gaat, kan het beheer wel rustig achterover leunen, toch? :)
Ik heb zelf ook een lijst bijgehouden - tot ik mijn Santa heb geraden, daarna was dat niet meer nodig haha.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:45

LWDaisy schreef:
Ik heb zelf ook een lijst bijgehouden - tot ik mijn Santa heb geraden, daarna was dat niet meer nodig haha.

Gezien de ervaring van voorgaande jaren, heb ik het idee dat deze editie wel het minst goed verloopt van allemaal.

Roosch doet momenteel de hints, dacht dat zij niet in de organisatie zat..

En de organisatie heeft zelf ook meegedaan toch?

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:55

Klopt, zit ze ook niet maar omdat zij vrij actief is in het topic komen er pbtjes naar haar met de vraag of zij het in het topic wil melden :)

Ik zit nog te wachten op antwoord maar volgens mij is mijn vermeende Santa nog niet online geweest, of heb je mijn post gemist MiccaMaaike?

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 14:18

Hier ook nog aan het wachten op mijn pakket, zie hem ook niet in de app staan als aangemeld, dus hopelijk verloopt alles goed :o

Volgens mij heb ik het mijn SS wat te moeilijk gemaakt :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 14:32

Doe ik de hints? Was me niet bewust van m'n promotie. _O-

Ik krijg inderdaad af en toe een verzoek binnen om wat in het topic te plaatsen. Zodra ik online ben doe ik dat met alle liefde natuurlijk. Maar de komende dagen heb ik het smoordruk, dus zorg maar dat alle ontvangen pakketten tegen die tijd een gerade santa hebben. :))

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 14:34

Roosch schreef:
Doe ik de hints? Was me niet bewust van m'n promotie. _O-

Ik krijg inderdaad af en toe een verzoek binnen om wat in het topic te plaatsen. Zodra ik online ben doe ik dat met alle liefde natuurlijk. Maar de komende dagen heb ik het smoordruk, dus zorg maar dat alle ontvangen pakketten tegen die tijd een gerade santa hebben. :))

Je noemt jezelf nota bene nog Hintpiet _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 14:35

Dat is zo. :))

Leuke pakketten komen er langs weer. :j

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 14:39

Marjo schreef:
LWDaisy schreef:

Gezien de ervaring van voorgaande jaren, heb ik het idee dat deze editie wel het minst goed verloopt van allemaal.

Roosch doet momenteel de hints, dacht dat zij niet in de organisatie zat..

En de organisatie heeft zelf ook meegedaan toch?

Ik vond de rel vorig jaar opvallender/aanweziger dan de teleurgestelde bokker dit jaar..
Ik zie zelf ook dat het beheer iets minder aanwezig is dit jaar - maar als deelnemers zelf Roosch aanspreken (dank, Roosch, voor de snelle reactie elke keer!), tja, dan wordt het beheer een beetje buitenspel gezet, en daar kunnen ze zelf weinig aan doen, denk ik?

Of ze zelf hebben meegedaan, daar heb ik niet echt op gelet.

Ik vind deze editie tot nu toe al vrij goed verlopen, of zie ik dat fout? Mis ik iets? Is voor mij het 3de jaar op rij dat ik mee doe.
Ik zie niet zo goed in wat het beheer meer zou moeten/kunnen doen. Als (vermeende) Santa's of lootjes niet antwoorden is dat heel l*llig voor hun tegenpartij, maar dat is toch niet de schuld van het beheer? Zij verdelen de lootjes en kunnen wekelijks in aanloop naar een vraag lanceren, maar verder zie ik niet in wat zij nog meer zouden moeten/kunnen doen - behalve opvolgen als iemand niet antwoord of een pakket niet aankomt.
Maar ik kan het mis hebben hoor! Wat zou jij graag anders hebben gezien?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 14:44

Pakketten die langere tijd bij de mensen liggen, voordat ze geplaatst worden.
Santa's die niet geraden worden en mensen die het dan maar opgeven en verder geen moeite meer doen.
Mensen die teleurgesteld zijn in hun pakket/Santa...

Bovenstaande zie ik dit jaar veel meer voorbij komen dan voorgaande jaren.

Daarbij, vind ik het ook niet zo tof dat de organisatie zelf niet meedoet in het delen van extra hints etc. Er wordt vanuit de organisatie ook niet gereageerd op de pakketten die geplaatst worden.

En ik denk, dat Roosch aangesproken wordt, omdat de organisatie geen gehoor geeft (zie irisskib). En dat vind ik toch wel jammer.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 14:59

@Roosch
Als jij het aankomende dagen druk hebt en de organisatie niet reageerd mogen mensen mij ook wel een pb doen en zal ik mijn best doen om ze te helpen.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 15:16

Marjo schreef:
Pakketten die langere tijd bij de mensen liggen, voordat ze geplaatst worden.
Santa's die niet geraden worden en mensen die het dan maar opgeven en verder geen moeite meer doen.
Mensen die teleurgesteld zijn in hun pakket/Santa...

Bovenstaande zie ik dit jaar veel meer voorbij komen dan voorgaande jaren.

Daarbij, vind ik het ook niet zo tof dat de organisatie zelf niet meedoet in het delen van extra hints etc. Er wordt vanuit de organisatie ook niet gereageerd op de pakketten die geplaatst worden.

En ik denk, dat Roosch aangesproken wordt, omdat de organisatie geen gehoor geeft (zie irisskib). En dat vind ik toch wel jammer.

Ja, daar heb je wel absoluut gelijk in. Het is helemaal niet leuk dat je als Santa het gevoel hebt dat je moeite niet gewaardeerd wordt, als het pakket al dagen eerder is aangekomen en er maar niets over geplaatst wordt in het topic, dat zou ik als Santa niet fijn vinden. Ik heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt, maar ik kan me het wel voorstellen.

Mensen die teleurgesteld zijn in hun pakket - het is mij nog niet overgekomen. Ik zou het als Santa zijnde super erg vinden, als mijn lootje teleurgesteld zou zijn.. Maar daar kan het beheer niets aan doen, denk ik, dat is niet hun schuld..

Dat het beheer niet reageert op pakketten die geplaatst worden, dat snap ik ergens wel. Het zijn ook maar mensen, zij zullen het nu vast ook druk hebben, in aanloop naar Kerst. Ze organiseren dit geheel vrijwillig, en ik kan er wel inkomen dat ze de tijd niet hebben om echt op al die leuke pakketten te reageren.
Verder heb je wel gelijk, imo. Het is, alhoewel vrijwillig, wel hun taak om deelnemers aan te spreken en aan te sporen te reageren, zowel omtrent hun ontvangen pakket als op pogingen van deelnemers die hun Santa proberen te raden. Als die mensen dan nog steeds niet reageren is dat erg l*llig, maar heeft het beheer "hun deel" wel gedaan.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 15:20

@santa, dankjewel voor het kijken waar mijn pakket is! Ik wacht geduldig af, moet vast goed komen :)
Ik heb aankomende week wel een drukke week dus het kan even duren voordat ik het verslagje uitgetikt heb!
Ben heeeeel benieuwd.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 15:21

Soms is een berichtje ter erkenning ofzo al genoeg. Maar complete radiostilte, dat is niet helemaal de bedoeling lijkt me.

Anyways, ik hoop dat de organisatie nog meeleest en hier wel wat mee doet. Ik krijg via PB namelijk ook wel aardig bijval van mensen die dat wellicht liever niet openbaar zetten. Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken :)

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 15:25

Ergens vind ik het eigenlijk prima als de organisatie zich bezig houdt met de issues zoals pakketten die niet aankomen of lootjes die helemaal niet meer reageren (al lees ik hier en daar dat dit ook niet helemaal soepel lijkt te verlopen) en andere discussies hier in de groep worden opgelost.

Zie dit jaar dat er veel juist onderling op wordt gelost en er geen discussies echt uit de hand zijn gelopen.
Eerst nog genieten van de laatste pakketten en misschien dat we daarna nog met elkaar kunnen evalueren?

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 16:00

Ik ben ook oprecht benieuwd naar de laatste pakketten! :D Hopelijk hebben die er net zoveel plezier van als de rest.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 16:07

Ik vind zelf persoonlijk ook dat het beheer te weinig aanwezig is dit jaar. Ik had een paar dagen voor het afleveren van mijn eigen pakket nog gevraagd of het kon worden nagevraagd of Roosch thuis was of waar ik het pakket kon achterlaten en of het oké was dat ik zelf bezorgde. Hier is niet op gereageerd en Roosch was toen ik het bracht dus ook niet op de hoogte dat het pakket tussen 12 en 1 werd bezorgd. Volgende keer doe ik dus de moeite niet meer en vraag iets aan het beheer zo. Geef dan op zijn minst even antwoord dat je het te druk hebt en het prima is dat ik het zelf bezorg. Maar dit is mijn enige persoonlijke issue dit jaar. Verder heel tevreden hoe het bij allemaal is verlopen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 16:12

De organisatie is niet zo aanwezig inderdaad maar misschien achter de schermen wel? Vorig jaar ben ik achter de schermen wel goed geholpen! :)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 16:20

Achter de schermen reageren ze ook slecht kreeg ik ingefluisterd.