Apple schreef:foxy80 schreef:Apple, goed geraden! Alhoewel ik op de foto zag dat je maar 1.5 van de 3 hints had, wat heeft me verraden?
De koekjes zijn idd zelf gebakken. Als je het recept wil geef je maar een gil.
)
Welke hints heb ik gemist? Ik heb niet alle theezakjes bekeken, dus het kan zijn dat daar nog een hint in zat?
Ik ben ook echt benieuwd naar de betekenis van de hints.
Je hebt helemaal zelf jezelf verraden :’) Vlak nadat ik mijn ontvangen pakket had gepost hier op Bokt plaatste jij je post met jouw ontvangen pakket en daarop stond jouw voornaam (en die stond ook in mijnpost.nl app als zijnde afzender).
Gelukkig maar, anders was ik nog tot 15 januari met mijn 1.5 hint aan het zoeken geweest :’) .
Koekjes erg lekker, kom maar door met dat recept![]()
(en wat zijn die paarse ‘torentjes’ ? )
Er zit nog een raadsel bij de koekjes.
Ik stuur het recept per pb, het zijn kokos-havermoutkoekjes.
Die paarse torentjes zijn cuberdons. Typisch gents Snoep. Een echt ouderwets snoepje, googel maar eens. Geen weken mee wachten om op te eten, dan zijn ze hard/ versuikerd en de binnenkant hoort lopend/stroperig te zijn.
De pralines zijn van Leonidas, de Manon, je hebt ze ook met hazelnoot gekregen. Er bestaan ook magnum ijsjes van en manon-smeerpasta. Witte chocolade verslaafden zijn hier meestal gek op. Mijn echtgenoot en schoonvader stelen steevast eest de manon pralines uit een ballotin doos gemengd.
De karamel snoepjes zijn (boter)babelutten. Wordt alleen aan onze kust gemaakt. Vers zijn ze heerlijk zacht.
En hoezo dit pakket stond in je app? Ik heb geen mailadres opgegeven. Sta ik daar met mijn geheimdoenerij en dat verdomde manueel uitknippen van die puzzel.
Weet je waar de foto genomen is?