Hier ook geen probleem met tweedehands, als het inderdaad schoon is! Ik heb nu een veulen van 5 maanden maar die schiet echt al heel snel de hoogte in. Haar moeder heeft full/extra full, ze is fokmerrie dus word niet gereden. Mijn 3 jarige heeft nu cob. Full in dekjes past ze ook.
Wel een d-pony die tussen pony en contact valt qua maat, maar is fokmerrie en wordt niets mee gedaan. Meer als een halster en wat borstels heeft ze niet nodig en die zijn al aanwezig.
Geen probleem ook met tweedehands, als het schoon en heel is. Ik heb een grote KWPN merrie, Eva, waar ik tegenwoordig Z1 dressuur mee rijd. Nooit verwacht dat met haar te halen, maar zo ontzettend gaaf hoe ze nog steeds blijft ontwikkelen en steeds fijner gaat lopen. Ze heeft maat full.
Jodym
Geplaatst: 09-09-23 14:16
Tweedehands is geen probleem hier. Mits t nog wel “goed” is.
Heb een tinker maat cob en 2 mini tinkers maat shet
Ik zie dit dus weer veel te laat heb me aangemeld en hoop dat er nog plek is...
rockwitch
Geplaatst: 09-09-23 16:24
Paardenspullen heb ik niet meer nodig. Alles wat met F1 te maken heeft is wel welkom haha.
Zertab
Geplaatst: 09-09-23 16:34
Ik rijd wel paard. Een leaser dus voor het paard zelf niets nodig. Dekjes heb ik genoeg! rest is op stal allemaal aanwezig.
Mogelijk binnenkort een ander (erbij?) paard waar ik mee aan de slag kan en meer als eigen kan beschouwen. En dan dus wel spulletjes nodig. Maar is nog allemaal niet zeker. Als in dat ik zelf altijd wat terughoudend in mijn enthousiasme ben todat ik daadwerkelijk aan de slag ben. Dan heeft hij maat Full en deken maat 205 gok ik. Dus hopelijk volgende maand een update over dit paard
Verder twee katten en vissen. Maar ook die hebben eigenlijk alles al...
Ik heb ook geen pony’s meer dus paardenspullen zijn niet aan mij besteed. 2e hands geen probleem uiteraard
ynskek
Moderator Algemeen
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-23 20:13
Pepperrr schreef:
Ik zie dit dus weer veel te laat heb me aangemeld en hoop dat er nog plek is...
Er is nog plek
Pepperrr
Geplaatst: 09-09-23 20:33
Dan bij deze mijn voorstelpost;
Mijn naam is Charlotte, 22 jaar jong, woonachtig in het mooie noordoosten van Brabant. Ik ben monteur voor Stihl, tuinmachines. En daarnaast doe ik nog vrijwilligerswerk op de dierenambulance.
Ik heb 2 lieve katten, een kruising ragdoll (Sam), en een Maine Coon (Benjamin). Deze vinden speeltjes ontzettend leuk, maar liever geen snoepjes, daar kunnen ze niet goed tegen ivm allergieën en gevoelige buikjes.
Ik heb vroeger altijd paardgereden, maar sinds anderhalf jaar gestopt. Dus een beetje paardenmeisje-af geworden
Ik ben groot fan van formule 1, 2 en 3. En vind het geweldig om een potje te karten. Dit doet mijn broertje ook als sport (huurkarts), dus ik ben ook regelmatig op de kartbaan te vinden.
Even kort voorgesteld, verder zal ik lekker meekletsen hier en dan komen jullie nog veel meer over me te weten! Ik heb ook aan vorige edities meegedaan, dus ook daar is veel te vinden!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 09-09-23 21:07
Leuk dat je meedoet Pepperrr! Doe je nog aan tatoeëren?
Roosch
Geplaatst: 09-09-23 21:08
Banjer schreef:
Leuk dat je meedoet Pepperrr! Doe je nog aan tatoeëren?
Jij wil een tattoo in je pakket? #nextlevelslang
Banjer
Lid Nieuwsredactie