Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Buffelduke schreef:Wat een mooie pakketten allemaal! Iedereen heeft zo zijn best gedaan![]()
Ik heb mijn pakket ook ontvangen! Ik zou alles wel direct willen openmaken zo nieuwsgierig ben ik. Maar ik hou me in!
Hoe ik het ontving:
[ [url=m/xtuq0g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het kaartje:
[ [url=m/t0EnUC.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de inhoud![]()
Vraagje aan laura: heb je die schaats en sneeuwvlokje zelf gemaakt? Vind ze enorm leuk!!
[ [url=m/jzD6S0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Herkenbaar Lau van de kalender. Iedereen in mijn omgeving hier vindt het ook een super leuk idee!
Lau07 schreef:Wat leuk om de kalenders van iedereen te zien. En wat heb je een knappe kat Marloes!
Ik heb er ook heel veel zin in. Volgende week is het al zover![]()
Wat ik ook heel grappig vind is dat iedereen die hier in huis komt het zo'n leuk idee vindt van de adventskalender. Iedereen is er heel enthousiast over.
Lolacabana schreef:Buffelduke schreef:Wat een mooie pakketten allemaal! Iedereen heeft zo zijn best gedaan![]()
Ik heb mijn pakket ook ontvangen! Ik zou alles wel direct willen openmaken zo nieuwsgierig ben ik. Maar ik hou me in!
Hoe ik het ontving:
[ [url=m/xtuq0g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het kaartje:
[ [url=m/t0EnUC.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de inhoud![]()
Vraagje aan laura: heb je die schaats en sneeuwvlokje zelf gemaakt? Vind ze enorm leuk!!
[ [url=m/jzD6S0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Herkenbaar Lau van de kalender. Iedereen in mijn omgeving hier vindt het ook een super leuk idee!
Die heb ik zelf gemaakt ja![]()
Fijn dat je het pakket tot nu toe leuk vindt!
Lolacabana schreef:Mijn kalender is er ook![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst even de foto’s:
[ [url=m/rOPA2F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nIdjt9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lx3vTu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g5gFI9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind hem echt zo gaaf![]()
@Dees, is het de bedoeling dat ik hem zo in elkaar laat zitten? En dan gewoon van boven naar beneden, van links naar rechts open maken? Want dan moet ik even een plekje gaan zoeken waar die kan blijven staan zo.
Ik vind hem echt super leuk! Alleen is hij zo wat moeilijk neer te zetten in mijn woonkamer. Maar het idee van een boek is echt zo leuk gedaan
Lolacabana schreef:Mijn kalender is er ook![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst even de foto’s:
[ [url=m/rOPA2F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nIdjt9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lx3vTu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g5gFI9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind hem echt zo gaaf![]()
@Dees, is het de bedoeling dat ik hem zo in elkaar laat zitten? En dan gewoon van boven naar beneden, van links naar rechts open maken? Want dan moet ik even een plekje gaan zoeken waar die kan blijven staan zo.
Ik vind hem echt super leuk! Alleen is hij zo wat moeilijk neer te zetten in mijn woonkamer. Maar het idee van een boek is echt zo leuk gedaan