Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 18:02

Saul schreef:
:D :D :D

Heb je de enveloppe al open gemaakt? Wilde die eigenlijk eerst alleen er bij doen. Los in de doos durfde ik niet :')

Graag gedaan? Heb heel blij dat jij er blij mee bent! Toch altijd weer spannend :D

Die was ik al vergeten, nu net gedaan.
Whahahahaha briljant die confetti _O- _O-

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 18:03

Wat een mooi versierde koekjes zie ik voorbij komen!
Nog geen pakket maar tot nu toe wel weer een fijn weekend, vanmiddag lekker zitten puzzelen dus die is ook klaar :) wie weet dinsdag?

Lavitabella

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 18:09

De pakketjes moet in ieder geval nu verzonden zijn. Ik ben nog heel benieuwd naar de rest! *\o/*

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 18:32

Matheno schreef:
pradadaan schreef:
Ik ben letterlijk het topic terug gaan lezen en heb ieder profiel wat ik tegen kwam aangeklikt :=

Matheno jij hebt ik je profiel staan dat je in Urk woont en na wat verder zoeken in je berichten vond ik een post waarin je verteld over de uit de hand gelopen hobby van je man (het bier brouwen).
Dusss Matheno ben jij mijn secret Santa? :D

Haha klopt helemaal! :-D

Echt enorm bedankt voor dit geweldige pakket! Het is echt perfect! <3
Is het biertje zonder etiket van jullie eigen brouwerij? Ik ben erg benieuwd naar dat biertje en vindt het erg leuk dat die er bij zit :j

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 18:35

Momo94 schreef:
ohohohohoh... wat een ellende.. :+
Ik ben inmiddels wel achter nieuwe bokt functies gekomen. :')

Ik zou allemaal kei hard gaan lachen. Ik wist namelijk niet dat je naast zoeken op het loepje kon klikken en dat daar meerdere opties voorbij komen voor de zoekfunctie... #) Oprecht nog nooit geweten en nu pas voor het eerst leren te gebruiken.. en toch ging het nog mis.. :=

Lieve Jodym,
Heel erg bedankt voor je SS pakketje, want het kan niet meer missen dat jij mijn SS bent.
En voor degene volgend jaar, nee, je hoeft het niet makkelijker te maken. Laat mij maar lekker puzzelen.

:))

En als ik het nu nog een keer mis heb weet ik het echt niet meer. _O-
Dan was het mijn eerste en laatste SS editie... }:0

Jaaaaa *\o/* *\o/* ik was het!!
Heerlijk dat zoeken hahaha :')
Laatst bijgewerkt door Jodym op 16-12-23 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 18:35

Wat een prachtige pakketten <3 leuk om te zien dat iedereen zijn best heeft gedaan.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 18:37

Apple, goed geraden! Alhoewel ik op de foto zag dat je maar 1.5 van de 3 hints had, wat heeft me verraden?

De koekjes zijn idd zelf gebakken. Als je het recept wil geef je maar een gil.

En LWDaisy, bedankt voor het geweldige pakket! Zoontje en katten zijn blij (en ik dus ook, haha)

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 18:38

Voor degenen die het leuk vinden om te helpen raden.
Dit zijn mijn hints

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 18:39

KM_Ris schreef:
Maar. Zover was ik al toch ? :o
Alleen weet ik het laatste woord niet.
volgens mij had iemand dit al een keer gezegd, passen de woorden op het blaadje niet in de vakjes?

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 18:43

Chantaliiejj schreef:
KM_Ris schreef:
Maar. Zover was ik al toch ? :o
Alleen weet ik het laatste woord niet.
volgens mij had iemand dit al een keer gezegd, passen de woorden op het blaadje niet in de vakjes?

Nee dat dacht ik dus in eerste instantie ook. Maar dat gaat dus niet.. want dan zou "lak" bijvoorbeeld horizontaal moeten in de 3 vakjes.. maar er is geen ander woord die met de L begint.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 18:51

Yonker schreef:
MerleSimone schreef:
Hier wordt nog steeds gewacht :o Hoeveel mensen zijn er nog die wachten op hun pakket?
Zou hier wel leuke afleiding zijn, buikgriep in huis samen met de kleine dus het is gezellig :(

Ik heb hem ook nog niet.

Vandaag kwam PostNL met 2 pakjes, helaas beide voor mijn man :( .
Ik ga dus maar weer bij de voordeur liggen wachten O:)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 19:01

foxy80 schreef:
Apple, goed geraden! Alhoewel ik op de foto zag dat je maar 1.5 van de 3 hints had, wat heeft me verraden?

De koekjes zijn idd zelf gebakken. Als je het recept wil geef je maar een gil.
)

Welke hints heb ik gemist? Ik heb niet alle theezakjes bekeken, dus het kan zijn dat daar nog een hint in zat?
Ik ben ook echt benieuwd naar de betekenis van de hints.

Je hebt helemaal zelf jezelf verraden :’) Vlak nadat ik mijn ontvangen pakket had gepost hier op Bokt plaatste jij je post met jouw ontvangen pakket en daarop stond jouw voornaam (en die stond ook in mijnpost.nl app als zijnde afzender :)) ).

Gelukkig maar, anders was ik nog tot 15 januari met mijn 1.5 hint aan het zoeken geweest :’) .

Koekjes erg lekker, kom maar door met dat recept :j
(en wat zijn die paarse ‘torentjes’ ? )

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 19:09

ManonGrr schreef:
hahahatsjoe schreef:
Gos jongens ik ben werkelijk aan 1 stuk door tranen aan het laten. Vanochtend hoorde ik dat iemand die ik al 30 jaar ken (ze is 47) borstkanker en misschien ook nog longkanker heeft. Ze hebben een paar jaar geleden de manege hier over genomen en het is zoveel fijner en gezelliger geworden ! Ze is vreselijk lief, helpt als dat nodig is (mij ook toen mijn tante ineens iets had en de paardjes binnen gezet moesten worden) en nu dit. En toen mocht ik het pakket uitpakken nou nog meer tranen dus.

[ [url=m/ulVv7Y.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/6MoIpH.jpg]Afbeelding[/url] ]

En toen dit (vond ik zo lief, heb het opgehangen).

[ [url=m/TX7Jgs.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/O3bn70.jpg]Afbeelding[/url] ]

En de kadoos...

[ [url=m/KzVC9W.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PC6NuB.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tjKoae.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3lES6j.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/m7sSQK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YZwJFz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Gu4WLA.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/i98MjZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

- een kerst unicorn
- een unicorn nachtlampje
- snoepjes voor de katten
- snoepjes voor de paarden
- 2 geweldige knutselpakketjes
- Tony, jammie
- Duyvis borrelnootjes kaas mosterd, no meer jammie
- Maltesers, extreem jammie
- een spannend boek
- een magneet van mijn overleden Tut (zit al op de koelkast)
- een fantastische orchidee

Wauw wat ben ik verwend, dat iemand die ik niet ken zoveel moeite voor me doet, tranen gaan alweer, vind het echt zo verschrikkelijk lief, dank je wel !!!

Nu mijn Secret Santa, ben jij dat ManonGrr ? Jij werkt bij een orchideenkweker.

Enne, Secret Santa, moet mijn huidige boek nog uitlezen daarna begin ik aan die van jou, je hoort de afloop.

Hey Hannah, ik ben inderdaad jouw Santa! Wat een verdrietig nieuws hebben jullie gehad. Fijn dat je blij bent met mijn pakket, ik heb het met liefde voor je samengesteld! Ben benieuwd naar de afloop van het boek!

Supertof, wat heb jij een moeite gedaan, ben superblij met alles.

Edit: wat een GEWELDIGE pakketten zijn er weer binnen gekomen !

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 19:45

Onze pakketbezorger werkt blijkbaar over op zaterdag want hij stond een uur terug toch nog op de stoep! *\o/*

Wat een tof pakket is bezorgd!!! Het begint bij het inpakpapier.. ik bedoel; <3 <3
Afbeelding

Mega veel cadeautjes voor mij, en nog een aparte doos voor de dieren!
Afbeelding

En super veel cadeautjes, hiervan ga ik echt alles gebruiken, schot in de roos! <3
Afbeelding
Dirk kwam er direct bij toen ik de doos met snacks had uitgepakt :))
Afbeelding
Afbeelding een super schattige koffertag van een koala, en een handige opvouwbare rugtas om mee te nemen op reis

Wat er in zat:
A4 schrijfblok
Pen met verwisselbare patronen
A5 schrijfblok / reisdagboek
Opvouwbare rugtas
Opvouwbare boodschappentas
Kofferlabel
Auto parfum
Kaarsen en geurkaarsen
Sokken
Mijn favoriete thee *\o/*
Vogelvoer
Snacks voor de honden
Snacks voor de kat

En naast de brief zat er een puzzel in van Australië als hint. Die herkende ik meteen en ik had ook direct grote vraagtekens want de aangegeven plaatsen is de reisroute die we volgende maand gaan rijden!? Heeft mijn santa dezelfde reis gemaakt?
Afbeelding

In de kaart daarnaast een heleboel dierenvoetjes.
Na wat zoeken op Australië (aangezien ik dit zelf ook als hint had gebruikt wist ik dat er meerdere gebruikers omhoog kwamen), was de lijst met verdachte nog 3 man. D_akota was al geraden, Roulette_ heeft niet zoveel dieren maar wie wel overeen komt is Candalisa!!
En daarmee viel ook gelijk de naam Sydney op de kaart goed, want daar ga ik niet naar toe maar jou paard heet zo!!

Candalisa, súper súper súper bedankt!!!

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 19:49

Miccamaaike ben jij mijn Santa?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 19:50

Ohh dat inpakpapier <3

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 19:55

@foxy80: nog beter gekeken en een hint tussen de thee en bij de snoepjes gevonden :))

Afbeelding
Afbeelding

Ik ga lekker puzzelen:))

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 19:58

Wat een gave hints komen er voorbij zeg! :#

Ik heb ook nog geen pakket overigens, dus no worries.. er moeten er nog een x-aantal komen. En ik weet uit ervaring dat het altijd goedkomt via beheer mocht iemand (in eerste instantie) zonder pakket komen te zitten <3

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 20:07

Voor mij nu al een zeer geslaagde versie van SS. Nog een paar dagen en hopelijk heeft iedereen straks een mooi pakket

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 20:07

Sorry SS,
Ik heb het nonogram nog niet klaar. Ik was de hele dag weg met de pony's op rit. Ik zal er vanavond verder mee aan de slag. Ik ben al een end op weg. Ook al een fout gemaakt en weer ongedaan gemaakt :o

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 20:26

Afbeelding

Samen met de wederhelft puzzel in elkaar gezet :))

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 20:27

Ik heb mijn pakket ook binnen. Ben een paar dagen echt gevloerd geweest (en nog steeds) en daardoor zelfs mijn verjaardag over moeten slaan %)
Vriendinnen hadden van alles geregeld tot een escape room aan toe omdat het best een mijlpaal was maar ja ondertussen een beetje boven water maar nog niet helemaal. Had ik ook aan het beheer doorgegeven dat het daardoor wat langer kon duren.

Als ik heel eerlijk ben was ik een beetje verdrietig toen ik mijn pakket open maakte ik begreep niet helemaal waarom mijn Santa kapot geknipte tie wrap in het pakket zou doen? (Hooi of stro of zelfs stro touwtjes als opvulling was super leuk geweest maar scherpe stukken tie wrap)? Was ook bang dat mijn hondjes het te pakken zouden krijgen met alle gevolgen van dien.
Afbeelding
Er zat wel een kaartje bij

Afbeelding

Afbeelding

Wat er in het pakket zat

Goud en zilver draad
Roze papier
Scrubhandschoenen
Zakje honden snoep
Stickers
Plakband
Afbeelding

Er zat een zak paarden snoepjes bij die staat niet op de foto omdat de hondjes deze van tafel hadden getrokken toen ik boven op bed lag.
Er zaten maar weinig hints bij maar door de hint ik werk op een stal wist ik dat mijn Santa iriskrib moest zijn.
Bedankt voor jouw pakket.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 20:35

Mijn pakket is ergens de afgelopen 2 weken opgestuurd. Ik kwam tot de ontdekking dat ik een cadeautje vergeten was :( misschien krijg ik nog de gelegenheid dat op te sturen. Ik hoop dat mijn pakket ook zonder dit cadeautje in smaak valt / is gevallen. Ik vind dat bijna nog spannender dan het openen van mijn eigen pakket haha

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 20:37

boeflover schreef:
Onze pakketbezorger werkt blijkbaar over op zaterdag want hij stond een uur terug toch nog op de stoep! *\o/*

Wat een tof pakket is bezorgd!!! Het begint bij het inpakpapier.. ik bedoel; <3 <3
[ [url=m/WpClRn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mega veel cadeautjes voor mij, en nog een aparte doos voor de dieren!
[ [url=m/lgDRHO.jpg]Afbeelding[/url] ]

En super veel cadeautjes, hiervan ga ik echt alles gebruiken, schot in de roos! <3
[ [url=m/HNHjBT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dirk kwam er direct bij toen ik de doos met snacks had uitgepakt :))
[ [url=m/KRXVS6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PpqQY6.jpg]Afbeelding[/url] ] een super schattige koffertag van een koala, en een handige opvouwbare rugtas om mee te nemen op reis

Wat er in zat:
A4 schrijfblok
Pen met verwisselbare patronen
A5 schrijfblok / reisdagboek
Opvouwbare rugtas
Opvouwbare boodschappentas
Kofferlabel
Auto parfum
Kaarsen en geurkaarsen
Sokken
Mijn favoriete thee *\o/*
Vogelvoer
Snacks voor de honden
Snacks voor de kat

En naast de brief zat er een puzzel in van Australië als hint. Die herkende ik meteen en ik had ook direct grote vraagtekens want de aangegeven plaatsen is de reisroute die we volgende maand gaan rijden!? Heeft mijn santa dezelfde reis gemaakt?
[ [url=m/OBs7w4.jpg]Afbeelding[/url] ]

In de kaart daarnaast een heleboel dierenvoetjes.
Na wat zoeken op Australië (aangezien ik dit zelf ook als hint had gebruikt wist ik dat er meerdere gebruikers omhoog kwamen), was de lijst met verdachte nog 3 man. D_akota was al geraden, Roulette_ heeft niet zoveel dieren maar wie wel overeen komt is Candalisa!!
En daarmee viel ook gelijk de naam Sydney op de kaart goed, want daar ga ik niet naar toe maar jou paard heet zo!!

Candalisa, súper súper súper bedankt!!!

Klopt excuses voor het wachten ik heb hulp in moeten schakelen met verzenden maar erg blij dat hij binnen is!

Het inpakpapier was een hint naar het “ik kom het pakket bezorgen in er eenhoornpak” en Sydney noem ik vaak mijn gouden unicorn.
Wat leuk dat je naar Perth gaat dat wist ik niet! Sydney klopt!
Melbourne omdat jij daar new jaar ging vieren en wat ik niet in dit topic geplaatst heb maar wel in het Australië topic ooit heb geplaatst ik ben geboren en getogen in Perth vandaar dat ik het erg leuk vond dat ik jou als lootje had.
Mijn veulens hebben allemaal een Australische naam gekregen daardoor
Dundee
Sydney
Slim dusty
Bindi

Ik hoop dat het er heel erg van geniet (de kaarsjes komen zelfs nog uit Australië) de auto parfum kan je los maken en verwisselen voor een eigen favoriete geurtje ik heb er wat van mijn eigen parfum Inge Daan maar wist niet of je deze lekker zou vinden dus niet veel van ingedaan …en nog een hele fijne reis!

Ik kruip nu weer onder de wol |(

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 20:45

candalisa schreef:
Ik heb mijn pakket ook binnen. Ben een paar dagen echt gevloerd geweest (en nog steeds) en daardoor zelfs mijn verjaardag over moeten slaan %)
Vriendinnen hadden van alles geregeld tot een escape room aan toe omdat het best een mijlpaal was maar ja ondertussen een beetje boven water maar nog niet helemaal. Had ik ook aan het beheer doorgegeven dat het daardoor wat langer kon duren.

Als ik heel eerlijk ben was ik een beetje verdrietig toen ik mijn pakket open maakte ik begreep niet helemaal waarom mijn Santa kapot geknipte tie wrap in het pakket zou doen? (Hooi of stro of zelfs stro touwtjes als opvulling was super leuk geweest maar scherpe stukken tie wrap)? Was ook bang dat mijn hondjes het te pakken zouden krijgen met alle gevolgen van dien.
[ [url=m/bddOVf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er zat wel een kaartje bij

[ [url=m/QcZ4YM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JDsMlV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat er in het pakket zat

Goud en zilver draad
Roze papier
Scrubhandschoenen
Zakje honden snoep
Stickers
Plakband
[ [url=m/XEzvTE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er zat een zak paarden snoepjes bij die staat niet op de foto omdat de hondjes deze van tafel hadden getrokken toen ik boven op bed lag.
Er zaten maar weinig hints bij maar door de hint ik werk op een stal wist ik dat mijn Santa iriskrib moest zijn.
Bedankt voor jouw pakket.

Dat scheelt zijn we beide verdrietig en teleurgesteld, heel jammer dat er nergens een bericht is geweest van jou of van het beheer. En voor de vulling sorry dat is echt niet de bedoeling geweest. Ik had op tafel een stapeltje vulling gemaakt omdat ik niet wist wat ging passen en waarschijnlijk is dit van de moet weg stapel in jou pakket gekomen. Ik wou namelijk mijn pakket versturen en toen moest ik daarvoor nog snel een pakketje bijvoegen die ik nog niet binnen had gekregen dus dat is echt een vergissing geweest.
Sorry!