Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BlinniiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 19:47

Wat een super gave pakketten komen er weer voorbij! <3 Tof om te zien hoeveel moeite er weer in iedereen gestoken wordt.

Het pakket dat hier binnengekomen was, is voor onze hond :') We doen ook mee met de honden-SS.. helaaaasch dus nog niets om hier te showen :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 19:56

Aaah, ik vond al dat de hoeveelheid melk zo weinig was die erin moest. :))
Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Kan het nog niet proberen, geen melk in huis. -O-
Maar de kadootjes zijn echt een schot in de roos!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 20:07

Annnuuuuuuuuuh.

Je pakketje is al verschillende dagen in Noorwegen, maar hangt bij de douane. Je Santa vreest dat het wat langer zal duren, want door wat commotie bij het Postnl punt is ze vergeten een handtekening op het douane formulier te zetten. Toen ze daar achter kwam was het pakketje helaas al weg vanaf het Postnl punt. Navraag bij Postnl leverde op dat het geen ramp was, het kan wel zijn dat de douane contact met je op neemt.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 20:20

Sorry paardjes, jullie hooi moet even wachten.

Ik dacht dat Roosch een grapje maakte want het pakket lag niet bij m'n ouders in de tuin. Maar blijkbaar zijn ze tussendoor thuis geweest en hebben ze het binnen gezet.
Afbeelding
Hallo doos!

Afbeelding
Ik kan aan alles zien dat je er veel tijd en liefde in gestopt hebt. Dat begon al toen ik de doos open trok.

Afbeelding
Kaartje

Afbeelding
Ik ben jaloers op jouw inpakskills! Echt zonde om het open te maken.

Afbeelding
Wat veel pakjes, het kind komt in me naar boven *\o/*

Afbeelding
Ik vind harry zo geweldig <3 die gaat een mooie plek in huis krijgen. Echt heel cute. En dit pakje vond ik geweldig ingepakt weer, die moest even op de foto erbij.

Toen stond thuisbezorgd voor de deur en nu thuis verder gegaan met uitpakken.

Wat een geweldige cadeautjes heb je gekocht. Echt allemaal dingen die ik gebruik en leuk vind.

Afbeelding
Ik kan niet zeggen waar ik het eerst mee ga beginnen, want ik wil nu acuut gaan puzzelen, haken en in bad tegelijk :D

Afbeelding
Dit boek lijkt me ook echt leuk, ik ben dol op chicklit. Als het me bevalt zal ik zeker reclame maken voor je vriendin.

En de hint mag ook niet ontbreken
Afbeelding

Lieve Santa, echt mega bedankt. Ik vind het een mega superduper pakket en ben er echt heel erg blij mee *\o/* nu snel puzzelen zodat ik je straks nog even persoonlijk kan bedanken

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 20:28

Wat een leuke pakketten zijn er weer gekomen!! *\%/*

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 20:41

Als ik de puzzel heb ingevuld dan komt er phalaenopsis uit, oftewel orchidee. Met wat zoekwerk denk ik daarom dat EedihcrO mijn santa is. Ze houdt ook van haken en dat is wel handig als je zon harry potter wil haken

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 20:52

Lieve Santa je hebt er een mooie puzzel voormij van gemaakt. Ik ben al even aan het zoeken geweest maar nog niks gevonden wat overal bij past.

Morgen ga ik er met een fris hoofd weer mee verder. Voor wie nieuwsgierig is naar mijn hints:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 20:55

Ik zie ook echt zulke toffe dingen voorbij komen. Zo gaaf allemaal.

Hier ook echt een tof pakket zeg <3

Leuke kaartjes ook aan alle cadeautjes.
Ik heb een foto gemaakt van alle cadeautjes samen.

Afbeelding

Een heerlijk warm en vooral zacht dekentje <3 <3
Lekkere warme kerstsokken
4 tijdschriften van landleven (lekker lezen).
Een Diamont painting met een kerstafbeelding
Kerstkoek bakvormpjes
Spuitzakken van de Action! Die gebruik ik dus altijd voor de taarten. Zo fijn.
En een leistenen bordje met een Schotse hooglander erop. Zo mooi ook.

En als hint een doosjes pure chocola (ook in kerstvormpjes) en een pannenkoekplantje
Met de combinatie van deze 2 denk ik zomaar dat ik _AB_ mag bedanken voor dit leuke pakket *\o/*

En alsof ze het geroken heeft, staan dit weekend de kerstkoekjes op het programma.
Vanmiddag al wat gebakken met de oudste en morgen zou de jongste aan de beurt zijn. Hopelijk lukt het ook, want ze lijkt toch wel echt ziek en niet alleen 1 keer overgeven.

Deze hebben we al gebakken
Afbeelding

Deze vormpjes zaten erbij. Mooi genoeg, maar 1 vormpje dubbel :D
Afbeelding

Morgen in het licht maak ik betere foto’s van sommige items.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 20:56

pradadaan schreef:
Ik moet van vandaag nog bijlezen maar dit pakketje stond net op mij te wachten toen ik thuis kwam *\o/*
Maar alleen mijn adres staat er op en niet mijn naam of die van mijn honden (ik doe ook mee aan de honden SS en daar was de tip het pakket aan de hond te adresseren ter verduidelijking)
Zou mijn santa aan de organisatie willen laten weten of dit mijn pakket van hier is en of ik hem dus mag open maken O:)

[ [url=m/pFb2An.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hulpgrietalert

Uitpakken maarrrrr dit is van deze versieeeee.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 21:04

capopjekop schreef:
Als ik de puzzel heb ingevuld dan komt er phalaenopsis uit, oftewel orchidee. Met wat zoekwerk denk ik daarom dat EedihcrO mijn santa is. Ze houdt ook van haken en dat is wel handig als je zon harry potter wil haken

Ja klopt! Ik ben je Santa. Fijn om te lezen dat je er zo blij mee bent. Altijd weer een opluchting.
Ik was blij dat ik eindelijk weer een poppetje met een doel kon haken. Ben alleen vergeten om de Griffoendor sjaal erbij te maken.

Voor je haakproject: https://youtu.be/-t5nIlWN-eA?si=-qTRBN-KUEc7ik07 is de bijbehorende link.

En ik ben benieuwd wat je van het spelletje vindt. Mijn dochter heeft hem ook, en ik speel er dus ook regelmatig mee. Kan best pittig worden.

En ja. Inpakken <3 . Ik heb dus begin november een workshop gevolgd voor mijn werk. Zo leuk.
Laatst bijgewerkt door EedihcrO op 15-12-23 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 21:06

Jeetje capopjekop wat geweldige pakjes had je!
Gelukkig is de inhoud ook mooi en leuk :)

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 21:08

Roosch schreef:
pradadaan schreef:
Ik moet van vandaag nog bijlezen maar dit pakketje stond net op mij te wachten toen ik thuis kwam *\o/*
Maar alleen mijn adres staat er op en niet mijn naam of die van mijn honden (ik doe ook mee aan de honden SS en daar was de tip het pakket aan de hond te adresseren ter verduidelijking)
Zou mijn santa aan de organisatie willen laten weten of dit mijn pakket van hier is en of ik hem dus mag open maken O:)

[ [url=m/pFb2An.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hulpgrietalert

Uitpakken maarrrrr dit is van deze versieeeee.

*\o/* *\o/* *\o/*

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 21:13

EedihcrO schreef:
capopjekop schreef:

Ja klopt! Ik ben je Santa. Fijn om te lezen dat je er zo blij mee bent. Altijd weer een opluchting.
Ik was blij dat ik eindelijk weer een poppetje met een doel kon haken. Ben alleen vergeten om de Griffoendor sjaal erbij te maken.

Voor je haakproject: https://youtu.be/-t5nIlWN-eA?si=-qTRBN-KUEc7ik07 is de bijbehorende link.

En ja. Inpakken <3 . Ik heb dus begin november een workshop gevolgd voor mijn werk. Zo leuk.

Je hebt het super gedaan. Nogmaals bedankt! Ik had alle cadeautjes zelf kunnen uitzoeken. En kleine Harry vind ik echt geweldig. Hij mag m'n matchworn schoenen beveiligen tegen de dooddoeners 8-)
Afbeelding

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 21:13

Ga straks/morgen weer bijlezen

*\o/* Pakket verslag

Ben zo verwend en heb lekker kunnen puzzelen om mijn Santa te vinden. Maar capopjekop mag ik jou bedanken voor dit fantastische pakket <3

Wat een prachtig pakket heb je samen gesteld.

Afbeelding

Zoveel cadeautjes

Afbeelding

En meteen viel deze mij op

Afbeelding
Een echt 3D geprint spel *\o/*

Mijn dochter viel wat anders gelijk op

Afbeelding

Snoep, heel veel snoep... :')

En toen aan de puzzel..

Afbeelding

Afbeelding

Alles bij elkaar uitgepakt.

Afbeelding

Geel, creatief met 3 D printen, creatief met zelf pennen maken... Het 3D topic opgezocht en in een avatar kwam ik Vitesse tegen. Dus dat kan er dan maar 1 zijn. Alleen de hint over de devine DM20 kan ik niet plaatsen zo 1,2,3; dat is een microfoon leert google mij.

Zo leuk gedaan. Ik ben echt verwend <3
Heb gekregen
- zelfgemaakte medaille ophangsysteem
- zaden voor in de tuin
- kerst oorbellen 2 setjes!
- voorlopig kan ik ook weer kaas schaven met 2 exemplaren erbij :Y)
- 3 zelfgemaakte pennen waarvan er al 2 ingepikt zijn door mijn docher inclusief notitieboek

Afbeelding

- regenwormen voor volwassenen
- bakvormpjes
- en natuurlijk het 3d-geprintte spel, dat leuk blijft, want nu ik hem weer in elkaar gezet heb krijg ik hem niet meer opgelost }:0

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 21:15

Wat veel ontzettend leuke pakketten weer zeg! Ook zo leuk dat er zoveel verschillende cadeaus in zitten, geen enkel pakket lijkt op elkaar. En wat een werk hebben sommigen in de hint gestopt, súper leuk! Can't wait for mine!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 21:18

Yes ik ben je Santa. Dat medaillesysteem moet je maar tegen de muur schroeven mocht je hem willen gebruiken. Ik heb hem opnieuw geprint nadat ik versie 1 op verschillende manieren aan elkaar geplakt heb. Het bleef broos en uiteindelijk zag het er niet meer uit met al die plakresten.

De microfoon was een instinker. Ik maak een podcast maar die info is verder weg verstopt op bokt. Maar ik moest nog een hint :')

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 21:24

Ok, ik kon het toch niet laten om nog even verder te speuren naar mijn Santa.

Ik heb een vermoeden dat kimwilliam mijn Santa is. Mag ik jou bedanken voor het prachtige pakket of moet ik verder zoeken?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 21:27

Kan mijn SS een hint geven, de enige die ik met de zoekfunctie kan vinden die vegetarisch eet is Banjer en het boek Vegatopia was de enige hint.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 21:28

Angelaa2 jouw pakket gaat morgen op de bus, jouw santa was ziek/gevloerd.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 21:29

Ik ga nog een poging doen en dan geef ik het op. Ben hier zoooo slecht in :')

ManonGrr ben jij mijn Santa? :D

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 21:30

Thats_Me schreef:

Ik heb een vermoeden dat kimwilliam mijn Santa is. Mag ik jou bedanken voor het prachtige pakket of moet ik verder zoeken?

Hihi graag gegaan en ik ben inderdaad je Santa :j

Had je de thee lepel ook nog gevonden in het pakket met een hartje?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 21:34

Afbeelding
@EedihcrO: dat spel vind ik geweldig. Ik heb er zelf al meerdere van. Gelukkig heeft jouw spel een paar andere blokjes, dus daardoor zijn er weer andere mogelijkheden dan met het spelletje dat ik al had. Heel verslavend om lekker op de bank te spelen met de tv of een podcast aan

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 21:36

kimwilliam schreef:
Thats_Me schreef:

Hihi graag gegaan en ik ben inderdaad je Santa :j

Had je de thee lepel ook nog gevonden in het pakket met een hartje?

<3 <3 je hebt er echt een prachtig pakket van gemaakt. Heel erg bedankt! Het theelepeltje heb ik inderdaad ook gevonden. Die ligt alleen goed verstopt op de foto. Had zo lopen puzzelen om alles in 1x erop te krijgen maar dat lukte niet.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 21:40

Ik moest nog mijn verslag doen over mijn pakket ... sorry santa maar mijn hoofd maakt echt over uren ...

Het pakket:
Afbeelding

Vol met pakketjes!!!
Afbeelding

Alles bij elkaar, wat veel!!
Afbeelding
Afbeelding

Er zat ook een lief kaartje bij
Afbeelding

De katten met hun cadeautjes
Afbeelding

De paarden heel blij en erg verwend!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De cadeautjes aan ons:
Afbeelding

1 van de cadeautjes is een hint en we hebben een aantal dingen gemeen maar daar wil mijn santa verder niks over zeggen hahahah

Ik vermoed dat de kleine kaars of doe koekjes een hint zijn.

Roosjenat kan het zijn dat jij mijn Santa bent of heb ik last van tunnelvisie

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 21:41

Zertab schreef:
Ik ga nog een poging doen en dan geef ik het op. Ben hier zoooo slecht in :')

ManonGrr ben jij mijn Santa? :D

Volgens mij is die al geraden