Het pakket dat hier binnengekomen was, is voor onze hond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pradadaan schreef:Ik moet van vandaag nog bijlezen maar dit pakketje stond net op mij te wachten toen ik thuis kwam![]()
Maar alleen mijn adres staat er op en niet mijn naam of die van mijn honden (ik doe ook mee aan de honden SS en daar was de tip het pakket aan de hond te adresseren ter verduidelijking)
Zou mijn santa aan de organisatie willen laten weten of dit mijn pakket van hier is en of ik hem dus mag open maken![]()
[ [url=m/pFb2An.jpg]Afbeelding[/url] ]
capopjekop schreef:Als ik de puzzel heb ingevuld dan komt er phalaenopsis uit, oftewel orchidee. Met wat zoekwerk denk ik daarom dat EedihcrO mijn santa is. Ze houdt ook van haken en dat is wel handig als je zon harry potter wil haken
Roosch schreef:pradadaan schreef:Ik moet van vandaag nog bijlezen maar dit pakketje stond net op mij te wachten toen ik thuis kwam![]()
Maar alleen mijn adres staat er op en niet mijn naam of die van mijn honden (ik doe ook mee aan de honden SS en daar was de tip het pakket aan de hond te adresseren ter verduidelijking)
Zou mijn santa aan de organisatie willen laten weten of dit mijn pakket van hier is en of ik hem dus mag open maken![]()
[ [url=m/pFb2An.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hulpgrietalert
Uitpakken maarrrrr dit is van deze versieeeee.
EedihcrO schreef:capopjekop schreef:Als ik de puzzel heb ingevuld dan komt er phalaenopsis uit, oftewel orchidee. Met wat zoekwerk denk ik daarom dat EedihcrO mijn santa is. Ze houdt ook van haken en dat is wel handig als je zon harry potter wil haken
Ja klopt! Ik ben je Santa. Fijn om te lezen dat je er zo blij mee bent. Altijd weer een opluchting.
Ik was blij dat ik eindelijk weer een poppetje met een doel kon haken. Ben alleen vergeten om de Griffoendor sjaal erbij te maken.
Voor je haakproject: https://youtu.be/-t5nIlWN-eA?si=-qTRBN-KUEc7ik07 is de bijbehorende link.
En ja. Inpakken. Ik heb dus begin november een workshop gevolgd voor mijn werk. Zo leuk.
Thats_Me schreef:Ok, ik kon het toch niet laten om nog even verder te speuren naar mijn Santa.
Ik heb een vermoeden dat kimwilliam mijn Santa is. Mag ik jou bedanken voor het prachtige pakket of moet ik verder zoeken?
kimwilliam schreef:Thats_Me schreef:Ok, ik kon het toch niet laten om nog even verder te speuren naar mijn Santa.
Ik heb een vermoeden dat kimwilliam mijn Santa is. Mag ik jou bedanken voor het prachtige pakket of moet ik verder zoeken?
Hihi graag gegaan en ik ben inderdaad je Santa![]()
Had je de thee lepel ook nog gevonden in het pakket met een hartje?