Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 17:07

iiSunshine schreef:
helaas geen kaart roosch
vanmorgen stond hij nog in de app en zag hem verplaatsen van 9 naar 15 december. maar niks op de mat. behalve een post nl gemist kaartje…

en dus….

MIJN PAKKET!!! <3

[ [url=m/pfcTlt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Flauw van de post.

Dan mag je de extra hint openen in je pakket. :j dan moet het ook lukken.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 17:11

Er reed trouwens net een busje van Postnl door de straat en ik was al helemaal *\o/*
Zou daar mijn pakket aan komen?

Maar nee -O-
Was voor 1 van de kinderen......

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 17:16

lieve santa, wat heb je me verwend!! <3 ik ben echt super blij met het pakket.

hulp bij het uitpakken
Afbeelding

de ingepakte cadeaus en een leuk kaartje :)
Afbeelding
Afbeelding

de cadeaus!
Afbeelding

3 speciaalbiertjes uit oss, dat gaat er altijd in
losse thee met zo’n schepje, die had ik nog niet!
een mok, komt altijd van pas
scrunchies, draag ik elke dag! dus heel fijn
kantoorartikelen :D
en lekkere chocola, daar is mijn vriend ook heel blij mee

en de extra hint, een tattoo naald
Afbeelding

na een kort bokt zoek rondje icm de biertjes uit oss:
Lieve Pepperrr, ben jij mijn santa?

Pepperrr

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 17:22

Jaaaaa ik ben jouw santa! :D
Fijn dat je er blij mee bent!!

Super stom van de kaart trouwens, want die had ik juist eerder gestuurd omdat ik mega ziek op bed lag en nog niet wist of ik mijn pakket op tijd kon samenstellen en versturen. Gelukkig op tijd opgeknapt, dus maar voor de zekerheid nog een hint in het pakket gestopt _O-

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 17:24

aaaahh, heel erg bedankt Pepperrr!
ja heel jammer van de kaart. hopelijk komt hij nog aan. dan ga ik nog wel even puzzelen hoor, gewoon voor de leuk :D

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 17:44

*\o/* goed begin van het weekend! Nu eerst dochter naar turnen, dan eten, en dan gaan we het pakket uitpakken *\o/*

Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 18:01

Wauw wauw wauw, wat een prachtig pakket heb ik gekregen!
Ik ben er helemaal stil van, Kiko niet want die vermaakt zich met het speeltje. :')
Verslag komt zo, want ben aan het koken en met het uitpakken is het eten overgekookt. :')

KM_Ris, alvast bedankt voor dit fantastische pakket!!! <3

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 18:06

Ik zit inmiddels muurvast in dat nonogram _O-
Ik ben op oké niveau qua die dingen op te lossen dus geen master ofzo.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 18:11

zorro schreef:
ManonGrr schreef:
Zorro, waar komt die thee vandaan? Ben bang dat ik na vandaag niet meer zonder kan, zo lekker!! En die likeur, heb je die ook zelf gemaakt?

De zakjes thee van de edeka in Duitsland en de losse thee komt van de deventerkoekwinkel, ik vond daar online theetipjes voor mijn Sinterklaas lootje en heb daar voor jou gelijk het theesetje en de thee meebesteld. Ze hebben echt hele leuke spulletjes!

De likeur heeft mijn vriend meegenomen uit Oostenrijk bij een wijnboer waar wij altijd komen, ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb welke smaak, hij moest van mij een zoete likeur meenemen en toen kreeg hij deze mee :D

Bedankt! Die thee ben ik echt verzot aan geraakt haha. Die likeur ga ik denk ik een keer bij een dessert verwerken! Heerlijk!

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 18:13

hahahatsjoe schreef:
Gos jongens ik ben werkelijk aan 1 stuk door tranen aan het laten. Vanochtend hoorde ik dat iemand die ik al 30 jaar ken (ze is 47) borstkanker en misschien ook nog longkanker heeft. Ze hebben een paar jaar geleden de manege hier over genomen en het is zoveel fijner en gezelliger geworden ! Ze is vreselijk lief, helpt als dat nodig is (mij ook toen mijn tante ineens iets had en de paardjes binnen gezet moesten worden) en nu dit. En toen mocht ik het pakket uitpakken nou nog meer tranen dus.

[ [url=m/ulVv7Y.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/6MoIpH.jpg]Afbeelding[/url] ]

En toen dit (vond ik zo lief, heb het opgehangen).

[ [url=m/TX7Jgs.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/O3bn70.jpg]Afbeelding[/url] ]

En de kadoos...

[ [url=m/KzVC9W.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PC6NuB.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tjKoae.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3lES6j.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/m7sSQK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YZwJFz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Gu4WLA.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/i98MjZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

- een kerst unicorn
- een unicorn nachtlampje
- snoepjes voor de katten
- snoepjes voor de paarden
- 2 geweldige knutselpakketjes
- Tony, jammie
- Duyvis borrelnootjes kaas mosterd, no meer jammie
- Maltesers, extreem jammie
- een spannend boek
- een magneet van mijn overleden Tut (zit al op de koelkast)
- een fantastische orchidee

Wauw wat ben ik verwend, dat iemand die ik niet ken zoveel moeite voor me doet, tranen gaan alweer, vind het echt zo verschrikkelijk lief, dank je wel !!!

Nu mijn Secret Santa, ben jij dat ManonGrr ? Jij werkt bij een orchideenkweker.

Enne, Secret Santa, moet mijn huidige boek nog uitlezen daarna begin ik aan die van jou, je hoort de afloop.

Hey Hannah, ik ben inderdaad jouw Santa! Wat een verdrietig nieuws hebben jullie gehad. Fijn dat je blij bent met mijn pakket, ik heb het met liefde voor je samengesteld! Ben benieuwd naar de afloop van het boek!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 18:39

Jorex schreef:

Als je een hint wil voor het nonogram, dan kan dat. bijvoorbeeld een x aantal rijen, of een hoekje.

Laat maar weten!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 18:42

Roosch schreef:
Jorex schreef:

Als je een hint wil voor het nonogram, dan kan dat. bijvoorbeeld een x aantal rijen, of een hoekje.

Laat maar weten!

Ja komt goed hoor. Soms moet je die dingen even aan de kant leggen en later weer verder. Ik heb weer een stukje af.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 18:47

Hier een wat onhandige samenloop van omstandigheden :o . Er stond niks in de app en toen ik net mijn jongste ophaalde bij mijn ouders kotste ze heel de auto onder. Ik was haar aan het douchen en had de oudste (6) dus instructies gegeven. Als de post aanbelt, meteen open doen en vragen of hij het binnen zet omdat mama zusje aan het douchen is. Ga ik een hele tijd later naar de wc, staat er een pakket in de gang *\o/* . En niet dat ze dan even iets zegt hè :') :+ .
De meiden zijn even wat eten en mijn man is zo thuis en dan gaan we uitpakken *\%/*

Edit: even foto’s toegevoegd.

De doos
Afbeelding

De cadeautjes <3
Afbeelding

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 18:53

Mijn santa test wel m'n geduld :Y) ik had heel de dag zo'n voorgevoel dat er vandaag een pakje zou staan haha maar helaas. Dus ik train m'n geduld braaf verder en kijk vrolijk mee met jullie pakketten :D

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 18:55

capopjekop schreef:
Mijn santa test wel m'n geduld :Y) ik had heel de dag zo'n voorgevoel dat er vandaag een pakje zou staan haha maar helaas. Dus ik train m'n geduld braaf verder en kijk vrolijk mee met jullie pakketten :D

Haha ik doe met je mee, hier mijn pakket ook nog niet , maar komt vanzelf. Mag nog tot morgen opgestuurd he :j

Prachtige pakketten weer , wat een tijd en liefde wordt erin gestoken, genieten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 18:56

capopjekop schreef:

Jouw santa stuurde me een pb dat de jouwe qua leverdatum 20-12-2024 heeft.

}:) }:) O:)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 18:59

Ja i know. Ik wil m'n santa ook niet stressen. En de post kan vertraging hebben. Geduld is alleen niet echt m'n beste kwaliteit. Santa zie het maar als enthousiasme

Roosch schreef:
capopjekop schreef:

Jouw santa stuurde me een pb dat de jouwe qua leverdatum 20-12-2024 heeft.

}:) }:) O:)

Santa denkt je hebt nog niet genoeg zelfkastijding met je supporterschap van een club die in de fik staat. Ik doe er nog een scheppie bovenop :D mijn ziel is gepokt en gemazeld 8-) ik onderga het wachten met gerechte rug

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 19:11

Als ik jou was zou ik even op speurtocht rondom het huis en bij de buren gaan want zonder gekheid.. je santa pbde me net dat ie vanochtend om tien uur al gedropt is.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 19:22

Stuiter :):) :):)

Zojuist is mijn pakket totaal onverwacht geleverd. Ik ben zo enorm verwend doormijn Santa. Echt super lief en zo mooi gedaan. Wat kun jij mooi inpakken.

Ik ben er nog niet uit met de hins dus ik ga de lijst erbij pakken om uit te zoeken wie ik mag gaan bedanken.

Hierbij de fotospam van mijn prachtig pakket.

De doos.

Afbeelding

En open, wat veel cadeautjes.

Afbeelding

Zo mooi ingepakt.

Afbeelding

Zoveel cadeautjes dat ik ze niet mooi op 1 foto kreeg.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heel erg bedankt alvast.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 19:25

Roosch schreef:
Als ik jou was zou ik even op speurtocht rondom het huis en bij de buren gaan want zonder gekheid.. je santa pbde me net dat ie vanochtend om tien uur al gedropt is.

Ik dacht dat je een grapje maakte, maar hij stond bij m'n ouders in huis! Ga hem gewoon bij hun open maken, mocht er glitter inzitten dan is mijn huis niet vies :')

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 19:27

Ik moet van vandaag nog bijlezen maar dit pakketje stond net op mij te wachten toen ik thuis kwam *\o/*
Maar alleen mijn adres staat er op en niet mijn naam of die van mijn honden (ik doe ook mee aan de honden SS en daar was de tip het pakket aan de hond te adresseren ter verduidelijking)
Zou mijn santa aan de organisatie willen laten weten of dit mijn pakket van hier is en of ik hem dus mag open maken O:)

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 19:32

capopjekop schreef:
Roosch schreef:

Ik dacht dat je een grapje maakte, maar hij stond bij m'n ouders in huis! Ga hem gewoon bij hun open maken, mocht er glitter inzitten dan is mijn huis niet vies :')

Ik zei toch zonder gekheid :D :D

Veel plezier!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 19:36

Oke, mijn verslag en de foto's.
Dat het wat langer duurde kwam omdat ik dus ook aan het koken was, en koken en afgeleid zijn gaat niet zo goed. :')

Afbeelding
De hete bliksem smaakte gelukkig wel goed. :))

Maar dan nu het verslag. *\o/*

De doos geopend, en heeeeel veel kadootjes en bovenop een kaart.

Afbeelding

De kaart vertelde me dat het deze editie moest zijn, lief dat je het erin gezet hebt! <3

Afbeelding

Dus door naar het opgerolde stuk papier, de hint. *\o/*
Gelukkig niet te moeilijk, dus eerst de hint opgelost zodat ik bij het uitpakken van de kadootjes ook wist wie er zo haar best had gedaan.

Afbeelding

KM_Ris heeft dus dit prachtige pakket samengesteld. En sjee, wat ben ik verwend zeg!

Poging om alle kadootjes erop te krijgen was wat lastig, want iedere keer verdween er wat. _O-

Afbeelding

Maar het is me toch enigszins gelukt.

Afbeelding

Er zaten 5 badschuim/badzout pakjes in. Die kersteditie zit een geurstaal aan de voorkant op en die ruikt heerlijk! Maar die bewaren we tot kerst, ik denk dat vanavond wel een andere al gebruikt gaat worden.

Verder 2 zakjes chocomelk, kom maar op met de koude dagen! :9

Een zak zoute pinda's, ik vermoed dat die verslonden gaat worden door mijn man, die is gek op zoute pinda's.

Een mok met chocolaatjes, met de nieuwe regels per 1 januari komt dat mooi uit.

2 kerst ornamenten met verlichting, de kleine pronkt al op de keukentafel, de grote staat op de salontafel. De kleine past ook perfect in de keuken, zit een houten kerstboom en houten hertje in en past mooi op die tafel. Bovendien hangen er in de keuken raamstickers van hertjes. De grote geeft een mooi effect met het licht en is rood. In de kamer hebben we rode accenten, past dus perfect!

Voor Kiko zat er een speeltje in, dat had ze snel door en die viel ook in de smaak.

Ook aan de vogeltjes in de tuin is gedacht met een houder en een pindakaaspot.

Kerst party glasses, eens kijken of dat me staat. :))

De kerstkoekjes zullen er ook wel in gaan. :9

En als laatste het kookboek van Jamie Oliver. Een schot in de roos! Ik was al aan het zoeken naar recepten voor hapjes voor kerst. Even vluchtig doorheen gebladerd en er staan lekkere dingen in!

Super bedankt voor dit prachtige pakket! <3

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 19:43

Wauw santa, ik ben nog niet klaar met uitpakken (thuisbezorgd stond net voor de deur dus snel m'n eten warm opeten). Maar ik kan zien met hoeveel liefde je hebt geshopt en ingepakt. Ik ben er gewoon een beetje stil van hoe mooi ik het pakket vind en het is gewoon zonde om het uit te pakken. Ik ga even snel eten en m'n paarden voeren en dan ga ik een verslag schrijven en op jacht. Maar ik wilde even snel m'n blijdschap en dankbaarheid uitspreken

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 19:45

Neonlight schreef:
Oke, mijn verslag en de foto's.
Dat het wat langer duurde kwam omdat ik dus ook aan het koken was, en koken en afgeleid zijn gaat niet zo goed. :')

[ [url=m/5Bha77.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hete bliksem smaakte gelukkig wel goed. :))

Maar dan nu het verslag. *\o/*

De doos geopend, en heeeeel veel kadootjes en bovenop een kaart.

[ [url=m/fnddCa.jpg]Afbeelding[/url] ]

De kaart vertelde me dat het deze editie moest zijn, lief dat je het erin gezet hebt! <3

[ [url=m/BNMy9q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dus door naar het opgerolde stuk papier, de hint. *\o/*
Gelukkig niet te moeilijk, dus eerst de hint opgelost zodat ik bij het uitpakken van de kadootjes ook wist wie er zo haar best had gedaan.

[ [url=m/1z2xBR.jpg]Afbeelding[/url] ]

KM_Ris heeft dus dit prachtige pakket samengesteld. En sjee, wat ben ik verwend zeg!

Poging om alle kadootjes erop te krijgen was wat lastig, want iedere keer verdween er wat. _O-

[ [url=m/6TDMML.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar het is me toch enigszins gelukt.

[ [url=m/aFWgrk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er zaten 5 badschuim/badzout pakjes in. Die kersteditie zit een geurstaal aan de voorkant op en die ruikt heerlijk! Maar die bewaren we tot kerst, ik denk dat vanavond wel een andere al gebruikt gaat worden.

Verder 2 zakjes chocomelk, kom maar op met de koude dagen! :9

Een zak zoute pinda's, ik vermoed dat die verslonden gaat worden door mijn man, die is gek op zoute pinda's.

Een mok met chocolaatjes, met de nieuwe regels per 1 januari komt dat mooi uit.

2 kerst ornamenten met verlichting, de kleine pronkt al op de keukentafel, de grote staat op de salontafel. De kleine past ook perfect in de keuken, zit een houten kerstboom en houten hertje in en past mooi op die tafel. Bovendien hangen er in de keuken raamstickers van hertjes. De grote geeft een mooi effect met het licht en is rood. In de kamer hebben we rode accenten, past dus perfect!

Voor Kiko zat er een speeltje in, dat had ze snel door en die viel ook in de smaak.

Ook aan de vogeltjes in de tuin is gedacht met een houder en een pindakaaspot.

Kerst party glasses, eens kijken of dat me staat. :))

De kerstkoekjes zullen er ook wel in gaan. :9

En als laatste het kookboek van Jamie Oliver. Een schot in de roos! Ik was al aan het zoeken naar recepten voor hapjes voor kerst. Even vluchtig doorheen gebladerd en er staan lekkere dingen in!

Super bedankt voor dit prachtige pakket! <3

Aaaaah wat leuk dat je er zo blij mee bent <3
Heel graag gedaan ik vond je echt een super leuk lootje !

Het is trouwens geen chocolademelk maar mug cake ofzoiets. Cake in een kopje. :+
Het komt uit duitsland. Weet even niet meer wat er bij moest. Water of melk.. staat op de de verpakking :')