Oke, mijn verslag en de foto's.
Dat het wat langer duurde kwam omdat ik dus ook aan het koken was, en koken en afgeleid zijn gaat niet zo goed.
[ [url=m/5Bha77.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hete bliksem smaakte gelukkig wel goed.

Maar dan nu het verslag.
De doos geopend, en heeeeel veel kadootjes en bovenop een kaart.
[ [url=m/fnddCa.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kaart vertelde me dat het deze editie moest zijn, lief dat je het erin gezet hebt!
[ [url=m/BNMy9q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus door naar het opgerolde stuk papier, de hint.
Gelukkig niet te moeilijk, dus eerst de hint opgelost zodat ik bij het uitpakken van de kadootjes ook wist wie er zo haar best had gedaan.
[ [url=m/1z2xBR.jpg]Afbeelding[/url] ]
KM_Ris heeft dus dit prachtige pakket samengesteld. En sjee, wat ben ik verwend zeg!
Poging om alle kadootjes erop te krijgen was wat lastig, want iedere keer verdween er wat.
[ [url=m/6TDMML.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar het is me toch enigszins gelukt.
[ [url=m/aFWgrk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er zaten 5 badschuim/badzout pakjes in. Die kersteditie zit een geurstaal aan de voorkant op en die ruikt heerlijk! Maar die bewaren we tot kerst, ik denk dat vanavond wel een andere al gebruikt gaat worden.
Verder 2 zakjes chocomelk, kom maar op met de koude dagen!
Een zak zoute pinda's, ik vermoed dat die verslonden gaat worden door mijn man, die is gek op zoute pinda's.
Een mok met chocolaatjes, met de nieuwe regels per 1 januari komt dat mooi uit.
2 kerst ornamenten met verlichting, de kleine pronkt al op de keukentafel, de grote staat op de salontafel. De kleine past ook perfect in de keuken, zit een houten kerstboom en houten hertje in en past mooi op die tafel. Bovendien hangen er in de keuken raamstickers van hertjes. De grote geeft een mooi effect met het licht en is rood. In de kamer hebben we rode accenten, past dus perfect!
Voor Kiko zat er een speeltje in, dat had ze snel door en die viel ook in de smaak.
Ook aan de vogeltjes in de tuin is gedacht met een houder en een pindakaaspot.
Kerst party glasses, eens kijken of dat me staat.

De kerstkoekjes zullen er ook wel in gaan.
En als laatste het kookboek van Jamie Oliver. Een schot in de roos! Ik was al aan het zoeken naar recepten voor hapjes voor kerst. Even vluchtig doorheen gebladerd en er staan lekkere dingen in!
Super bedankt voor dit prachtige pakket!