Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CastaMickey schreef:Oef ik ga mijn best doen, Pepperr is namelijk mijn lootje! En jij ook!
Pepperrr schreef:Daar is ie!![]()
[ [url=m/TIjSQh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Veeel cadeautjes!
[ [url=m/WY2qhb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een superleuk pakket!
- Kaarsen, incl hulzen en houders
- Leuke mokken
- Een notenkraker theedoek
- Siliconen cupcakevormen
- Een haarmasker
- Een tunnel voor de katten
[ [url=m/8tsnWC.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de hint. Ik denk dat jullie allemaal mijn Santa zijn![]()
[ [url=m/skBzDo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook op de achterkant van de kaartjes stond nog wat:
[ [url=m/sGDvQi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na wat googlen bleken dit Italiaanse Opera uitvoeringen, componisten en zangers te zijn.
Ik heb de deelnemerslijst erbij gepakt, en alle deelnemers afgegaan. De enige die ontbreekt in mijn kaartjes is CastaMickey .
Toevallig stuit ik op haar profiel op klassiek muziek.CastaMickey schreef:Oef ik ga mijn best doen, Pepperr is namelijk mijn lootje! En jij ook!
Ik denk dat dit geen grapje was, toch?
CastaMickey schreef:Jaaa ik ben jouw Santa!![]()
De hint was idd de enige ontbrekende deelnemer, de achterkant hint is deels toeval haha. We proberen zo veel mogelijk her te gebruiken thuis en deze had ik over van bladmuziek die ik moest printen. Leek mij een leuk extra (t)hintje geven haha. Fijn dat je er blij mee bent!
En idd, ik was gewoon tegen iedereen aan het roepen dat ze mn lootje waren, aangezien jij ook reageerde precies op dat moment dacht ik achja dan valt het alleen maar op als ik nu niks zeg
CastaMickey schreef:Jaaa ik ben jouw Santa!![]()
De hint was idd de enige ontbrekende deelnemer, de achterkant hint is deels toeval haha. We proberen zo veel mogelijk her te gebruiken thuis en deze had ik over van bladmuziek die ik moest printen. Leek mij een leuk extra (t)hintje geven haha. Fijn dat je er blij mee bent!
En idd, ik was gewoon tegen iedereen aan het roepen dat ze mn lootje waren, aangezien jij ook reageerde precies op dat moment dacht ik achja dan valt het alleen maar op als ik nu niks zeg
Nala schreef:Oei! Okay... HelpIk ga weer even verder denken/zoeken.
Ik heb ondertussen wel de 2 a's gespot die op de kaar onderstreept zijn, maar dat brengt me nog steeds niet ver
CastaMickey schreef:Je kaartje gaat nu op de post, echt superblond dat ik deze vergeten was in je pakket te stoppen
En leuk dat je de toevallige hint gereden hebt! Ik was benieuwd of het op zou vallen :p
Matheno schreef:Jorex schreef:Roosch dat vele zwetsen hoef je mij niet meer te vertellen hoor. Dat wist ik allang na het doorlezen van je berichten.![]()
![]()
![]()
Momo94, de voetenstoof is echt een win!![]()
Mn man heeft er nu ook een besteld
Matheno schreef:Ja, maar iris geeft aan dat deze persoon wel bijna dagelijks online is op Bokt, dus diegene zou dit toch inmiddels gelezen moeten hebben.
Ik hoop echt voor je dat deze persoon nog reageert, en hopelijk krijgt het lootje van die persoon ook zijn pakket..
iiSunshine schreef:wat weer een gezellige pakketten! ik word er echt blij van, vooral van alle hulp bij het uitpakken en nieuwsgierigheid van kinderen/familie/huisdieren
ik heb trouwens al een aantal dagen een kaartje in de post nl app staan die nog niet op de mat ligt. zou het van mijn santa zijn?
ManonGrr schreef:Zorro, waar komt die thee vandaan? Ben bang dat ik na vandaag niet meer zonder kan, zo lekker!! En die likeur, heb je die ook zelf gemaakt?
miccamaaike schreef:Bedankt Banjer! De briefjes konden schuiven in de advents kalender dus was al beetje bang dat t niet klopte.
Justdiesel ben jij mijn santa??
9-11-23 om 20.49 postte jij een bericht in dit topic en je heb ook nog 5 huisdieren! Had je al op de lijst staan voor de huisdieren maar wilde de rest ook begrijpen
Grappig genoeg had ik al wel op 11-9 gezocht maar niet 9-11.