Zertab schreef:kimwilliam schreef:
Sorry maar ik ben niet jouw Santa!
Oh dan moet ik verder zoeken!
Er zit ook twee Belgische bier bij delirium uit Melle in België.. Volgens mij is die niet overal te krijgen??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Hintgrietalert
Deze keer aan m'n eigen santa!
Jorex oh Jorex. Jouw pakket wordt bezorgd tussen tussen 10:15 en 12:45!!
irisskib schreef:Angelaa2 schreef:Wat een leuk pakket lavitabella!
En super jammer is dat iris (zacht uitgedrukt).. Kan het niet zijn dat het pakketje ergens neergezet is en dat diegene er niet vanaf weet?
Hij zegt dat hij gewoon bij het adres bezorgd is op zaterdag, heb het beheer gevraagd het na te vragen hopelijk doen ze dit zou het sneu vinden als het pakket weg is. Dat heb ik meegemaakt toen een super leuk pakket gekregen alleen veel later.
Zou dat ook wel willen maar dan moet ik het wel weten.
En als je wel of niet blij bent wil ik dat ook graag weten dan kan ik het afsluiten
ManonGrr schreef:Roosch schreef:Hintgrietalert
et pakket van pradadaan wordt vandaag tussen 13:00 en 15:30 bezorgd
Hahah ze weten jou wel te vinden!
Roosch schreef:ManonGrr schreef:
Hahah ze weten jou wel te vinden!
Even nog voor de duidelijkheid: ik krijg pbtjes met de vraag deze dingen in het topic te zetten omdat ik vrij actief hier ben en veel zwets, niet omdat ik bij het beheer hoor.
Doe het met liefde.
Roosch schreef:Ahhh daarom ben in zo failliet. Dat verklaart wel.
Maar nee ik ben graag hintgriet.
Vandaag heb ik mezelf op de bank geparkeerd met een warme kruik voor m'n nek/rug, een boek en wat te kanen, dus als ik me tussentijds nuttig kan maken be my guest.
Ben ook wel in om wat opschudding te creëren, dus wil je jouw santa harrie in de warrie maken, fax gerust.