Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 00:55

Bedankt Banjer! De briefjes konden schuiven in de advents kalender dus was al beetje bang dat t niet klopte.

Justdiesel ben jij mijn santa??

9-11-23 om 20.49 postte jij een bericht in dit topic en je heb ook nog 5 huisdieren! Had je al op de lijst staan voor de huisdieren maar wilde de rest ook begrijpen :D
Grappig genoeg had ik al wel op 11-9 gezocht maar niet 9-11. :+

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 01:41

Wat een mooie pakketten allemaal!! En nog steeds confetti, wat een drama _O- blij dat mijn Santa me dat bespaard heeft. Zorro, waar komt die thee vandaan? Ben bang dat ik na vandaag niet meer zonder kan, zo lekker!! En die likeur, heb je die ook zelf gemaakt?

Balen iris van jouw lootje. Ik hoop voor jou heel erg dat ze op vakantie is of dat het een miscommunicatie is en het pakket alsnog een mooie post krijgt! Je hebt er tijd en aandacht in gestoken en wil gewoon graag weten of iemand er blij mee is, dat snap ik heel goed.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 07:40

Cheytjuh schreef:
KM_Ris schreef:
Ik doe even een gokje.. Cheytjuh, ben jij mijn secret Santa ?

Ik heb de puzzel nog steeds niet opgelost. Maar de oplossing moet 3 letters zijn. En als ik dan wat woorden maak kom ik op koe.
Ik heb in dit topic gezegd dat ik hooglanders leuk vind.. en als ik op koe zoek ik dit topic kom ik tegen dat jij koeien ook leuk vind :D

Nee helaas :+

Wat een prachtige pakketten komen er weer voorbij , sorry voor het wat minder actief zijn, erg druk geweest in de nachtdiensten met onrustige mensjes en daarnaast met alles op stal . Hopelijk aankomend weekend wat meer rust.

Fout gegokt :+

boeflover

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 07:57

Hier nog steeds geen bericht in de app van een pakket, dus nog rustig afwachten.
Wel gisteren mijn kerstpakket gekregen dus had toch al wat uit te pakken :)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 08:25

Gisteravond stopte er een witte bus voor ons huis...helaas was het niet voor mij.
Je hart maakt toch even een sprongetje _O-

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 08:26

Wat jammer Iris.. maar misschien is diegene wel een weekend weg oid? Ik ga vanaf vandaag ook een weekend weg. Dus als ik een pakket krijg kan ik hem ook niet direct uitpakken. Maar ik zou wel laten weten als ie er is omdat mijn ouders in mijn huis zitten. Ik heb ook een keer gehad dat ik geen briefje had gehad en het al die tijd bij de buren lag zonder dat ik het wist.

Als ik sommige pakketten zie hoeveel spullen! Mijn hemel en ik was al heel dik over het budget heen. Mijn keus om dat te doen want ik vond het zo’n leuk lootje en ik kan het kwijt. Maar dan lijken mijn cadeautjes maar weinig.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 09:04

Postbezorgers maken er soms ook een potje van idd. Bij ons werden alle pakketten ergens weg gelegd of in een kliko gestopt. En ik bestel veel eten online, omdat ik daar soms goedkoper dingen kan vinden. Zo niet smakelijk. Die heb ik er uiteindelijk op aangesproken. Maar pakketten bij de buren weigert hij. Ligt dan eerst dagen in zijn doorgerookte bus voordat het bij het pakketpunt komt. Vorig jaar heb ik mijn pakketbezorger 10,- en een zak koekjes gegeven met kerst, maar daar heb ik nu niet zoveel behoefte aan :o
Hij heeft overigens wel eens pakketten bij buren afgegeven, maar vinkte dan ook aan thuis afgeleverd en dan kwamen de buren 3 dagen later met de vraag waarom ik mijn pakket nog niet gehaald had :\ . Met deze nieuwe bezorger brengen de buren alles dus meteen maar zelf naar elkaar als ze zien dat de buren weer thuis zijn.

Hopelijk komt je pakket snel terecht Iris. Snap de teleurstelling wel, maar het hoeft dus niet perse aan je lootje te liggen.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 09:05

Iris misschien is het net zoiets als bij mij? Ik heb het naar mijn ouders gestuurd omdat we zelf heel veel weg zijn thuis. Ze hebben nu een berichtje gestuurd maar het had ook gekund dat ze daar even niet aan toegekomen waren en dan had ik het ook pas daaaagen later geweten. Hopelijk laat je lootje snel van zich horen :(:)

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 09:07

DonDon schreef:
Wat jammer Iris.. maar misschien is diegene wel een weekend weg oid? Ik ga vanaf vandaag ook een weekend weg. Dus als ik een pakket krijg kan ik hem ook niet direct uitpakken. Maar ik zou wel laten weten als ie er is omdat mijn ouders in mijn huis zitten. Ik heb ook een keer gehad dat ik geen briefje had gehad en het al die tijd bij de buren lag zonder dat ik het wist.

Als ik sommige pakketten zie hoeveel spullen! Mijn hemel en ik was al heel dik over het budget heen. Mijn keus om dat te doen want ik vond het zo’n leuk lootje en ik kan het kwijt. Maar dan lijken mijn cadeautjes maar weinig.

Zullen we dit niet doen? Mensen die teleurgesteld zijn in hun pakket, mensen die teleurgesteld zijn in hun lootje heb ik allemaal begrip voor. Het pakketten van anderen vergelijken kan ik weer slecht tegen, het gaat erom dat iedereen moeite doet en dat mensen blij zijn met hun pakket, niet dat de ene persoon 6 cadeau’s krijg en de ander 12, ook niet dat de ene persoon 12,5 uit geeft en de andere misschien wel meer, of misschien kan de andere santa beter budget-shoppen. Maar het is wel heel zuur als je goed je best hebt gedaan op een mooi pakket, je lootje er super blij mee is en vervolgens iemand anders gaat ‘zeuren’ (want zo komt het op mij over) dat het pakket ‘te groot’ of ‘te duur’ is.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 09:36

Ik vind het ook een beetje jammer inderdaad. Iedereen heeft ongetwijfeld de beste bedoelingen maar het lijkt soms een beetje op een wedstrijdje om over het budget te gaan of om je pakket zo vroeg mogelijk klaar te hebben. Ik krijg er een beetje dat “kijk mij” gevoel van en dat vind ik jammer tegenover de mensen die niet het budget x 3 kunnen doen of die door omstandigheden nu pas toe komen aan hun pakket in elkaar te zetten. Ik denk dat iedereen liefde en tijd in het pakket stopt en budget en deadline lijken mij daaraan ondergeschikt :)

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 10:01

Oh wat jammer dat het zo opgevat wordt. Dit bedoel ik uiteraard niet zo. Niet als zeuren of niet als kijk mij nou. Ik had mijn gevoel niet moeten typen, want het komt nu verkeerd over. Wil niet slecht neergezet worden door een ander want dit bedoelde ik echt niet zo. Ik denk ook dat de toon waarop je het normaal gesproken in het echt zou zeggen heel anders is dan dat je het leest. Sorry mijn fout.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 10:03

Ik snap hoe je het bedoelde hoor! "Wauw wat een gave pakketten en wat een moeite hebben velen gedaan!" Ik vatte jouw stukjes niet verwijtend op maar meer van "wat gaaf/bijzonder dat dit zo gebeurt!"

En door.. hohoho. *\o/* [&] {:) <|-

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 10:06

Roosch schreef:
Ik snap hoe je het bedoelde hoor! "Wauw wat een gave pakketten en wat een moeite hebben velen gedaan!" Ik vatte jouw stukjes niet verwijtend op maar meer van "wat gaaf/bijzonder dat dit zo gebeurt!"

Ja zo bedoelde ik het inderdaad.. meer als dat ik het super leuk vindt dat iedereen zo zijn best doet. Ik heb andere versies meegemaakt dat dit anders liep. Dus dat vind ik gewoon mooi, ik had het alleen anders moeten zeggen. Het komt wat ongelukkig over nu.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 10:06

Ik ga nog even verder speuren wie mijn SS kan zijn

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 10:08

Nogmaals, ik twijfel niet aan ieders goede bedoelingen en dit was ook zeker niet specifiek alleen richting jou :D

Ik vind het ook echt leuk om alle pakketten te zien en heb nu alweer zin in volgend jaar <3

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 10:08

Roosch schreef:

Yessss! *\o/* <|- {:)

Lieve SS . Zou je op een of andere manier willen aangeven of dit tot nu toe oke is ?

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 10:13

Hintgrietalert

Deze keer aan m'n eigen santa!

Jorex oh Jorex. Jouw pakket wordt bezorgd tussen tussen 10:15 en 12:45!!

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 10:18

Jullie geven mij wel inspiratie voor hints hahaha. Zitten echt moeilijke tussen, ik zal is meekijken

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 10:19

KM_Ris schreef:
Roosch schreef:

Lieve SS . Zou je op een of andere manier willen aangeven of dit tot nu toe oke is ?

[ [url=m/jRbkcs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bij roer zou ik ook nog stuur kunnen bedenken. Alleen ik kan het niet goed plaatsen om het passend te krijgen.

Oke, iemand die mij ook kan helpen? ik heb alle pagina's doorgespit en kom niet uit de hints tinker, kat en ik ben zwanger.. -O-

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 10:24

Momo94 schreef:
KM_Ris schreef:

[ [url=m/jRbkcs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bij roer zou ik ook nog stuur kunnen bedenken. Alleen ik kan het niet goed plaatsen om het passend te krijgen.

Oke, iemand die mij ook kan helpen? ik heb alle pagina's doorgespit en kom niet uit de hints tinker, kat en ik ben zwanger.. -O-

Ik ben er vrij zeker van dat ik hem weet. Hoe wil je dat ik je help? Heel duidelijk of nog een beetje laten raden? :')
Moeilijk dit hahaha

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 10:25

@momo94 ik weet het denk ik! Ik heb gezocht op tinker en toen een gebruiker aangeklikt en bij haar topics gekeken waar ze op gereageerd heeft.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 10:35

Dan ga ik nog maar eens verder puzzelen. :') Ik ben in dit laatste uitzoeken niet zo heel goed. :+

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 10:36

Zertab schreef:
Oké ik ga een gok wagen. Is echt een gok. Maar ik zoek denk ik iemand die dus in zuid-holland woont, in de regio van de bierbrouwerij. Maar heb tot nu toe maar 1 iemand gevonden waar op het profiel staat dat ze in zuid-holland woont. Alleen de plaats waar ze woont is dan wel weer een stukje rijden van de bierbrouwerij.
Of ik moet toch naar het andere biertje kijken maar die andere drie kan ik bij de Jumbo/Albert Heijn kopen volgens internet. Het biertje van bierbrouwij Zwol niet...

KimWilliam ben jij mijn santa? :)

Sorry maar ik ben niet jouw Santa!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 10:45

kimwilliam schreef:
Zertab schreef:
Oké ik ga een gok wagen. Is echt een gok. Maar ik zoek denk ik iemand die dus in zuid-holland woont, in de regio van de bierbrouwerij. Maar heb tot nu toe maar 1 iemand gevonden waar op het profiel staat dat ze in zuid-holland woont. Alleen de plaats waar ze woont is dan wel weer een stukje rijden van de bierbrouwerij.
Of ik moet toch naar het andere biertje kijken maar die andere drie kan ik bij de Jumbo/Albert Heijn kopen volgens internet. Het biertje van bierbrouwij Zwol niet...

KimWilliam ben jij mijn santa? :)

Sorry maar ik ben niet jouw Santa!

Oh dan moet ik verder zoeken! :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 10:48

Zijn de hints dit jaar nou een stukje moeilijker, of lijkt dat maar zo? :D