DonDon schreef:Wat jammer Iris.. maar misschien is diegene wel een weekend weg oid? Ik ga vanaf vandaag ook een weekend weg. Dus als ik een pakket krijg kan ik hem ook niet direct uitpakken. Maar ik zou wel laten weten als ie er is omdat mijn ouders in mijn huis zitten. Ik heb ook een keer gehad dat ik geen briefje had gehad en het al die tijd bij de buren lag zonder dat ik het wist.
Als ik sommige pakketten zie hoeveel spullen! Mijn hemel en ik was al heel dik over het budget heen. Mijn keus om dat te doen want ik vond het zo’n leuk lootje en ik kan het kwijt. Maar dan lijken mijn cadeautjes maar weinig.
Zullen we dit niet doen? Mensen die teleurgesteld zijn in hun pakket, mensen die teleurgesteld zijn in hun lootje heb ik allemaal begrip voor. Het pakketten van anderen vergelijken kan ik weer slecht tegen, het gaat erom dat iedereen moeite doet en dat mensen blij zijn met hun pakket, niet dat de ene persoon 6 cadeau’s krijg en de ander 12, ook niet dat de ene persoon 12,5 uit geeft en de andere misschien wel meer, of misschien kan de andere santa beter budget-shoppen. Maar het is wel heel zuur als je goed je best hebt gedaan op een mooi pakket, je lootje er super blij mee is en vervolgens iemand anders gaat ‘zeuren’ (want zo komt het op mij over) dat het pakket ‘te groot’ of ‘te duur’ is.