Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 22:23

Ook hierbij mijn verslag! *\o/*
Een hele mooie ingepakte doos!

Afbeelding

En daarna een hele fijne waarschuwing :') (anders had ik hem vast omgedraaid)

Afbeelding

En toen de inhoud, zoveel cadeautjes! Ik werd er even stil van :o

Afbeelding

En toen kwam ik meteen een kaartje tegen met de hint:

Afbeelding

Nu snap ik waarom er super groot breekbaar op mijn pakket staat want kijk al die lekkere biertjes dan <3

Afbeelding

Ennnnnn de glitter bidon!! :):)

Afbeelding

Daarna een heerlijk geurkaars, een thriller (ik heb nog niets van haar gelezen dus ben erg benieuwd!) En rituals handbalsem, nog eens een van mijn favoriete geuren ook :D

Afbeelding

Kattensokken mogen als kattenmens ook niet ontbreken natuurlijk:

Afbeelding

En toch nog een adressenboekje die ik op de valreep vroeg. Handig voor de kerstkaarten van volgend jaar, omdat ik nu toch aan een enkele het adres moest vragen. :')

Afbeelding

En nog een overzicht:

Afbeelding

Lieve, lieve, lieve Santa... Heel erg bedankt voor dit mooie pakket!! Past ook helemaal bij mij wensen, echt alles gewoon. Dus goed stalk werk **\O/**
Dankewel <3

Qua hint denk ik dat het biertje van Zwol brouwerij niet zo snel verkrijgbaar is. Dat heb ik hier nog niet gezien namelijk. Maar Lowlander ook niet, maar als ik die Google kan ik die wel bij de Albert Heijn halen/bestellen dus...
Zwol bierbrouwij zit in 's-Gravenzande, dichtbij Naaldwijk, provincie Zuid-Holland. Ik ga dus nog even puzzelen wie je bent lootje! :D

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 22:25

Oh leuk pakket zeg! Die delirium red is :9 :9 die hebben ook van die leuke glazen met slurven. :D

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 22:27

Ohh die katten sokken <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 22:28

Roosch schreef:
Oh leuk pakket zeg! Die delirium red is :9 :9 die hebben ook van die leuke glazen met slurven. :D

Jaa ik heb ook zo'n glas haha, komt nu goed van pas :D

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 22:39

Wat zijn er vandaag weer mooie pakketten binnen gekomen. Hier wachten we nog (on)geduldig af tot de postbode ook mijn deur heeft gevonden.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 22:41

omg ik ben echt blind !!!

Bienotje jij bent mijn lootje <3 <3

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 22:47

Ik ben weer terug uit Engeland, internet was echt slecht daar, althans op mijn telefoon wel.. nu weer bijlezen en meedoen!!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 22:48

Yes, it's me!

Voelde me al bezwaard het je toch heel moeilijk te hebben gemaakt terwijl het al aardig voor de hand lag te vinden. Maar je moet er maar net op komen de juiste richting te zoeken qua hints ;-)

Had Banjer al pb gestuurd om te helpen, maar je bent er al uit *\o/*

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 22:50

Zo hèhè, eindelijk even tijd om mijn pakket alvast te showen. Zo druk geweest met werken, paardlief, een verjaardag en het feit dat onze oude heer (Maine Coon 17 jaar) aan zijn laatste dagen bezig is ;( ben ik nog niet eerder hier aan toegekomen. Sorry Santa :o

Ik heb echt een heerlijk thee-pakket gekregen en ik heb inmiddels ook al 2 smaakjes gezet :9 <3

Het pakket, echt een mega doos :wow:
Afbeelding

De ingepakte inhoud:
Afbeelding

De extra hint naast de hints op de site:
Afbeelding

Alle cadeautjes uitgepakt:
Afbeelding

Allemaal verschillende soorten theetjes, een hilarisch theezeefje in de vorm van een mopshondje, een fijne theemok, een paar dinerkaarsen, chocokruidnoten, een supergave theepot met zeef en een drietal theezakjes houdertjes denk ik? Verder nog een houten schepje voor de losse thee en 2 übercute bewaar blikjes voor de losse thee.

Ik ben echt super verwend met al deze heerlijkheid <3 Dankjewel Santa!! *\o/*

Ik ben al een eindje op weg met de hints en heb al wel een vaag idee wie mijn gulle gever is maar ik moet nog even verder puzzelen <<)

Angelaa2

mariekeoo schreef:
omg ik ben echt blind !!!

Bienotje jij bent mijn lootje <3 <3

Snap de hint met eten nu ook. Haha, toch nog kunnen helpen met een hint *\o/*

mariekeoo

nou ik voel me zo dom! heb je hele "dossier" zelf doorgelezen gisteren. Maar nooit gezien dat je in Harderwijk woonde!

Ik ben dolblij met mijn cadeau. De penny's zijn vandaag uit gelezen. De rituals is echt heerlijk! wat ik zei het kwam op het juiste moment.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 23:05

KM_Ris schreef:
Ik doe even een gokje.. Cheytjuh, ben jij mijn secret Santa ?

Ik heb de puzzel nog steeds niet opgelost. Maar de oplossing moet 3 letters zijn. En als ik dan wat woorden maak kom ik op koe.
Ik heb in dit topic gezegd dat ik hooglanders leuk vind.. en als ik op koe zoek ik dit topic kom ik tegen dat jij koeien ook leuk vind :D

Erger = ergst?

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 23:07

Wauw wat een leuke pakketten komen er weer voorbij, mijn SS maakt het wel spannend voor mij haha

Irisskib, is je lootje niet toevallig op vakantie?
Ik meen een keer gelezen te hebben dat er mensen rond deze tijd op vakantie waren.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 23:16

mariekeoo schreef:
nou ik voel me zo dom! heb je hele "dossier" zelf doorgelezen gisteren. Maar nooit gezien dat je in Harderwijk woonde!

Ik ben dolblij met mijn cadeau. De penny's zijn vandaag uit gelezen. De rituals is echt heerlijk! wat ik zei het kwam op het juiste moment.

Was nog een ding, want vanwege eigen lappenmand heb ik vriendlief moeten sturen voor de inkopen en de echte Harderwijkse pondjes waren op. Je moest het doen met een andere kaas en de sticker :')

Ik kan ff vragen wat voor kaasje het nu was geworden nog voor je :-)

En nogmaals, het is je gegund hoor! :)
Laatst bijgewerkt door Bienotje op 14-12-23 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 23:19

LWDaisy schreef:
KM_Ris schreef:

Ik heb de puzzel nog steeds niet opgelost. Maar de oplossing moet 3 letters zijn. En als ik dan wat woorden maak kom ik op koe.
Ik heb in dit topic gezegd dat ik hooglanders leuk vind.. en als ik op koe zoek ik dit topic kom ik tegen dat jij koeien ook leuk vind :D

Erger = ergst?

Dat zou kunnen inderdaad. Brengt me al weer iets verder. Thanks !

Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 23:28

Maar slank hoort toch op 1 te staan? Hoewel grond dan weer niet past op 2.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 23:32

Lak = gom?
Akker = grond?
Alleen kom er verder ook niet echt uit km_ris

Ik kom zelf ook echt niet uit mijn hints..
Tinker, ik ben zwanger en een kat...
Ik zal er waarschijnlijk ergens flink overheen kijken alleen ik ben iedereen na gespeurt ook in andere topics dan deze..
Degene waar ik uit kom die zwanger zijn is yonker, carineken en blinnii. Alleen de eerste 2 zijn al geraden en blinii heeft een hond en geen kat.
En weet niet goed hoe te zeggen, maar weet ook niet hoe snel ze het pakket klaar had.. en snap ook wel dat ze er niet aan zou denken om dan te veranderen, maar is dieseltje09 mijn santa?

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 23:32

Lavitabella schreef:
Hierbij mijn verslag *\o/* .

Deze doos werd gebracht door de pakketbezorger. Al leuk om het kerstpapier. I love it!

[ [url=m/DJIpqs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vervolgens open gemaakt en het waren echt zo ontzettend veel kadotjes!! En ook zo leuk ingepakt. <3

[ [url=m/nMeXbW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/OjuZUz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/XMcbpO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het uitpakken was echt super leuk, er leek geen einde aan te komen, zoveel! Mijn Santa heeft mij ook echt goed gestalkt want alles is gewoon top! En niet alleen aan mij is gedacht maar ook aan de hond en de paarden. <3 En kinder chocolaaaaaaa!

[ [url=m/wvlvnL.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mUHN0q.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/WGlDKA.jpg]Afbeelding[/url] ]

De hond was er echt al heel snel bij, nog voor het was uitgepakt. Dus ik had al een vermoeden en hij had gelijk! Thiaro vind ze echt super lekker.

[ [url=m/eBWpgQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb gekregen:

- Gold mask hydrogel
- Hand mask
- Lip mask hydrogel
- Ritual of Jing shower gel
- Rituals body mist Amsterdam collection
- Ritual of Karma body oil
- Ritual of Karma body mist
- Ritual of Jing zeepje
- Ritual of Mehr zeepje
- Ritual Wild Fig kaarsje
- Twee Air Wick kaarsen vanille
- Een klosje van Rituals
- Ritual of Hammam shower gel
- Kinder chocolade reepjes
- Kinder choco bons
- Speculaas brokken
- Snoepjes voor de paarden
- lekkere pasta
- Ducky Chews voor de hond
- Brownie bak pakket

Echt zoveeeeel en zo leuk!! {:)

Esmee_RS, ben jij degene die dit geweldige pakket voor mij heeft gemaakt en die ik mag bedanken ? <3 <3 <3

Ik had een kaartje met katten erop, een briefje wat voor mij de contouren van een Porsche leek. Uit de puzzel kwam Carrera (Porsche en je werkt hiervoor, zo gaaf!!). Je hebt momenteel geen paard wat duidelijk werd met een foto. Met de coördinaten op het briefje kwam ik omgeving Rotterdam uit en daar ben jij opgegroeid. Ook stond er een lekkere borrel op het kaartje, en daar ben jij niet vies van! In Texas (Austin) is een formule 1 race, maar geen idee of ik die hint goed heb begrepen. Alleen 1977 kon ik even niet aan je koppelen.

Ik quote mezelf even want ik was nog steeds aan het zoeken wat die 1977 er nou mee te maken had. Maaaar ik heb een film gevonden uit 1977: Smokey and the Bandit!! Dat zijn namen van 2 van je katten!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 23:42

Oké ik ga een gok wagen. Is echt een gok. Maar ik zoek denk ik iemand die dus in zuid-holland woont, in de regio van de bierbrouwerij. Maar heb tot nu toe maar 1 iemand gevonden waar op het profiel staat dat ze in zuid-holland woont. Alleen de plaats waar ze woont is dan wel weer een stukje rijden van de bierbrouwerij.
Of ik moet toch naar het andere biertje kijken maar die andere drie kan ik bij de Jumbo/Albert Heijn kopen volgens internet. Het biertje van bierbrouwij Zwol niet...

KimWilliam ben jij mijn santa? :)

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 23:49

KM_Ris schreef:

Nee helaas :+

Wat een prachtige pakketten komen er weer voorbij , sorry voor het wat minder actief zijn, erg druk geweest in de nachtdiensten met onrustige mensjes en daarnaast met alles op stal . Hopelijk aankomend weekend wat meer rust.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 23:52

Lavitabella schreef:

Deze doos werd gebracht door de pakketbezorger. Al leuk om het kerstpapier. I love it!

Vervolgens open gemaakt en het waren echt zo ontzettend veel kadotjes!! En ook zo leuk ingepakt. <3

Het uitpakken was echt super leuk, er leek geen einde aan te komen, zoveel! Mijn Santa heeft mij ook echt goed gestalkt want alles is gewoon top! En niet alleen aan mij is gedacht maar ook aan de hond en de paarden. <3 En kinder chocolaaaaaaa!

De hond was er echt al heel snel bij, nog voor het was uitgepakt. Dus ik had al een vermoeden en hij had gelijk! Thiaro vind ze echt super lekker.

Ik heb gekregen:

- Gold mask hydrogel
- Hand mask
- Lip mask hydrogel
- Ritual of Jing zeepje
- Ritual of Mehr zeepje
- Een klosje van Rituals
- Kinder choco bons
- Speculaas brokken
- lekkere pasta
- Brownie bak pakket

Esmee_RS, ben jij degene die dit geweldige pakket voor mij heeft gemaakt en die ik mag bedanken ? <3 <3 <3

Ik had een kaartje met katten erop, een briefje wat voor mij de contouren van een Porsche leek. Uit de puzzel kwam Carrera (Porsche en je werkt hiervoor, zo gaaf!!). Je hebt momenteel geen paard wat duidelijk werd met een foto. Met de coördinaten op het briefje kwam ik omgeving Rotterdam uit en daar ben jij opgegroeid. Ook stond er een lekkere borrel op het kaartje, en daar ben jij niet vies van! In Texas (Austin) is een formule 1 race, maar geen idee of ik die hint goed heb begrepen. Alleen 1977 kon ik even niet aan je koppelen.

Ja, ik ben inderdaad jouw Santa! :D
Ik was echt bang dat de hints te moeilijk waren maar fijn dat je er meteen uit was. De eerste coördinaten waren inderdaad van Maassluis waar ik ben opgegroeid. Weert is daar 127 km vandaan en daar woon ik nu.

De hint met het biertje, de routeomschrijving en 1977 is een verwijzing naar de film Smokey en The Bandit, waarnaar 2 van mijn katten vernoemd zijn. In die film smokkelen ze die biertjes van Texas naar Georgia. De film speelt zich af of is in première gegaan in 1977, weet niet meer precies welke van de 2 het is _O-

De omlijning is inderdaad die van een 911, had hem expres ondersteboven in de envelop gedaan om hem misschien iets lastiger te maken. En Carrera slaat inderdaad op zowel het type Porsche als de vertaling van het woord race :D

Je zei dat je het leuk vond als je Santa creatief is. Ik ben dat zelf totaal niet, dus ik heb extra mijn best gedaan op het inpakken! *\o/*

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 00:00

Lavitabella schreef:
Lavitabella schreef:

Ik heb gekregen:

- Gold mask hydrogel
- Hand mask
- Lip mask hydrogel
- Ritual of Jing zeepje
- Ritual of Mehr zeepje
- Een klosje van Rituals
- Kinder choco bons
- Speculaas brokken
- lekkere pasta
- Brownie bak pakket

Ik quote mezelf even want ik was nog steeds aan het zoeken wat die 1977 er nou mee te maken had. Maaaar ik heb een film gevonden uit 1977: Smokey and the Bandit!! Dat zijn namen van 2 van je katten!

Ik had deze reactie even gemist, maar klopt helemaal inderdaad! :D

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 00:04

Esmee_RS schreef:
Lavitabella schreef:

Ik heb gekregen:

- Gold mask hydrogel
- Hand mask
- Lip mask hydrogel
- Ritual of Jing zeepje
- Ritual of Mehr zeepje
- Een klosje van Rituals
- Kinder choco bons
- Speculaas brokken
- lekkere pasta
- Brownie bak pakket

Ja, ik ben inderdaad jouw Santa! :D
Ik was echt bang dat de hints te moeilijk waren maar fijn dat je er meteen uit was. De eerste coördinaten waren inderdaad van Maassluis waar ik ben opgegroeid. Weert is daar 127 km vandaan en daar woon ik nu.

De hint met het biertje, de routeomschrijving en 1977 is een verwijzing naar de film Smokey en The Bandit, waarnaar 2 van mijn katten vernoemd zijn. In die film smokkelen ze die biertjes van Texas naar Georgia. De film speelt zich af of is in première gegaan in 1977, weet niet meer precies welke van de 2 het is _O-

De omlijning is inderdaad die van een 911, had hem expres ondersteboven in de envelop gedaan om hem misschien iets lastiger te maken. En Carrera slaat inderdaad op zowel het type Porsche als de vertaling van het woord race :D

Je zei dat je het leuk vond als je Santa creatief is. Ik ben dat zelf totaal niet, dus ik heb extra mijn best gedaan op het inpakken! *\o/*

Hahaha en ik maar denken dat het biertje voor jouw borrelen was. _O-

Ik dacht eerst ook, huh wat is dit voor tekening ? En toen ik goed keek herkende ik er de Porsche in! Echt hele leuke hints.

Ik vond het inpakken super geslaagd. Lekker feestelijk en kerstig. Ik ben echt heel erg blij met het pakket!

Voor jou ook hele fijne feestdagen, en nogmaals heel erg bedankt ! {:) <3

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 00:07

Jij ook hele fijne dagen en heel graag gedaan, heb het super graag voor je gedaan! <3

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 00:14

Leuke pakketten weer :D

Snap dat je baalt Iris :(:)

Hier nog geen teken van een pakket, heb sowieso het idee dat best veel mensen hem nog niet hebben?
Nog maar 2 verzenddagen!