Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 16:08

NorwayFjord schreef:
Wat een leuke foto's <3

Mulan heeft vandaag een nieuw broertje gekregen, begin november gaan we hem ophalen. Wel een groot broertje maar ik doe m'n gebruikersnaam eindelijk eer aan :P
[ [url=m/IKX5Qz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een leuk groot broertje. :D

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 16:09

Ik heb vandaag weer eens een likmatje voor Bailey gemaakt, was een tijd geleden. Ze dacht eerst echt "wat heb je nu dan met m'n snackies gedaan :? " en probeerde de hele mat in d'r mand te begraven. :+ Maar later had ze hem door en ging ze helemaal los. :D

Afbeelding

Oh, ze heeft ook nog een nieuwe top voor d'r SS! Van die gedroogde kleine visjes. Spiering geloof ik? Die heeft ze vandaag voor het eerst gehad en was er helemaal weg van. :))

Ik heb de eerste cadeautjes in m'n winkelmandje zitten voor m'n lootje. Vind het zo leuk om te shoppen. Ben wel een beetje voorzichtig, we hebben natuurlijk nog even en ik ben bang dat ik dan straks nog leukere dingen tegen ga komen. :')

tones

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 17:14

Omg! De eerste hint is binnen.
Leuk leuk leuk!

Afbeelding

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 18:31

Bij mij ook!! Echt een heel leuk kaartje. Kom zo wel in de stemming :))

Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 18:33

Wat leuk allemaal *\o/* <3

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 18:55

Jemig wat stoer zeg! Super leuk!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 21:17

Wat een leuke kaartjes <3
Het begint helemaal te kriebelen nu

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 21:46

Ik kreeg vandaag met de pakketpost een mega groot blauw vetbed gestuurd. Zonder afzender. :') ik heb m niet zelf besteld dus uhm.. verkoper kon alleen verklaren dat t betaald was. of t is mn SS of een volger van onze insta/fb pagina ik heb echt geen idee. Lijkt me ook wat prijzig voor pre SS ofzo maar voor t geval t wel zo is dan toch bedankt. *\o/* _/-\o_ Al is t met Hoax afwachten hoe lang t overleeft. (Ook reden dat ik gok van buiten dit topic ) maar ik weet t niet. (En ja troep, ik ben ziekjes momenteel en mn huishoudelijk ondersteuner heeft op laatste moment afgemeld)

Afbeelding

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 08:13

Wat leuk dat kaartje! :D

En wat bijzonder van het veldbed, hond is er wel blij mee zo te zien. :))

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 10:49

Hier ook wat stilletjes momenteel.
Drukke weken met afspraken voor de kinderen en alle beesten :')

Anoniem vragen stellen is hier ook prima als er vragen zijn!

Vandaag weer verder shoppen voor m'n lootje!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 10:50

Mandarijn schreef:
Wat leuk dat kaartje! :D

En wat bijzonder van het veldbed, hond is er wel blij mee zo te zien. :))

Zekers, eerste slooppogingen zijn al gedaan :’) leuk hoor zo’n slopert.. misschien groeit ie er nog uit (hij word de 18e 2 jaar oud dus betwijfel t )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 12:50

Jeetje wat veel bij te lezen alweer!
Beterschap voor alle zielepootjes!
Gisteren mocht meneer dierendag vieren <3
Afbeelding
Afbeelding

Ik had eerst de verkeerde maat gekocht, arm ding :') maar ik heb zo’n vermoeden dat het andere bandje ook een goed huisje gaat vinden O:)
Afbeelding

Je ziet het mooie design bijna niet door de floof heen _O-
Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 14:37

Lekker maar is genieten met dierendag
Met de halsband word vast iemand heel blij

Wij hebben niet direct dierendag gevierd ze hebben extra lang lekker gewandeld en wat vis bij het eten daar genoten ze zeker van

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 15:08

Een verhaaltje over je hond schrijven is toch altijd lastig, want ze is natuurlijk de liefste en leukste van de hele wereld haha. Maar ik ga een poging wagen.

We hebben Jady nu sinds begin juli dus dat is nog niet lang. En ze is onze eerste echte eigen hond. Voorheen wel altijd honden gehad bij onze ouders maar je merkt toch wel dat dat wel een heel verschil is. Waarbij je de eerste periode toch altijd in een soort 'honeymoon-fase' terecht hoopt te komen liep dat bij ons helaas ook wat anders. Na een maand kwamen we er namelijk achter dat ze heupdysplasie had en kregen we te horen dat als we er verder niks aan zouden doen, wellicht enkel pijnmedicatie, ze ook niet oud zou worden. We hebben er toen voor gekozen om haar te opereren in de kliniek in Putten, dat is nu zo'n 6 weken geleden. Ze doet het al onwijs goed en bij de controle waren ze ook echt onwijs tevreden. Maar we hebben nog wel een lange weg te gaan, al zie je haar met de dag groeien en komt de 'oude' spring in het veld ook weer langzaam naar boven. Aankomende maandag starten we ook met fysiotherapie.

Ik merk zelf dat ik ook nog echt zoekende ben ik en dat het meelezen in dit soort hondentopics en de mogelijkheid om het vragen om advies me ook wel heel erg helpt. Zelfs met kleine dingetjes zoals een fijn lampje voor de rondjes in het donker. Ik heb dus ook niet echt een verlanglijstje en laat me graag verrassen met iets handigs of leuks :D

Zowel de kleine als de grote variant van de 'gosig golden' zijn groot favoriet, overigens zijn dit ook de enige knuffels die heel blijven... de rest moet allemaal kapot.
Afbeelding

Ik mag mezelf nu ook een bakfietsmoeder noemen. Vanaf ons huis zijn we binnen 10 minuutjes op het strand maar we gaan ook zo regelmatig naar kantoor.
Afbeelding

Met haar nieuwe halsband van Littleblossoms, de strik is overigens er ook af te halen.
Afbeelding

En voor degene die het kunnen openen nog een filmpje van de bakfiets; https://www.tiktok.com/@damelzavisser/v ... 0767834401

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 15:14

Ik heb de fout gemaakt om daisy toen ik ziek was bij mij op de bank te laten. Nu springt ze steeds uit zichzelf en dat was toch niet helemaal de bedoeling :')
Eigen schuld natuurlijk, stiekem wel gezellig hihi

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 15:57

Ahh Norwayfjord! Mulan vindt dat vast heel gezellig <3

Wat een post weer, zo leuk!

Hier ook de eerste bestellingen gedaan, moet heel toevallig toch nog dingen kopen dus dan kan het net zo goed mee O:)

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 17:48

Ik heb een eigen dierenspeciaalzaak, dus ik kan heel veel shoppen en leuks bekijken voor mijn SS. :=

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 19:37

Oeeee zo jaloers!! Ik heb mijn honden gister weer veel te veel verwend. Weer de soppy paws collectie uitgebreid kan geen foto plaatsen want staan ook spullen van mijn lootje bij :j
ZE hebben ook zo weinig speelgoed

Afbeelding
Lekker vers visje gehaald

Afbeelding

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 20:28

Momo ik ben jaloers nu.

Nog niet aan shoppen geraakt. Beetje een druk leven haha. Maar mijn lootje hoeft zich geen zorgen te maken alles wordt op tijd gekocht en verzonden.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 20:58

Oe ook lekker aan de vis <3
Wat een leuke bijzettafel anex speelgoedmand heb je voor ze.

Een eigen dierenwinkel leuk zeg Momo :j Je eigen continue verleiding lijkt me soms ook lastig.

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 21:09

Wat een leuke kaartjes!

Speelgoed hebben ze nooit genoeg toch, ik zeg altijd dat ik niks meer mag meenemen.. maar dan zie ik weer iets en dan denk ik ach.. kan er ook nog wel bij toch :') :') :))

Oh Momo, een eigen dierenwinkel, ik zou constant van alles meenemen denk ik zo, haha.

Luna heeft ook genoten van haar dierendag. Ze is mee op pad geweest in de auto, dat vindt ze helemaal het einde. Uiteraard ook snackjes gegeten en natuurlijk haar snack pakket opgehaald bij de dierenwinkel hier in de buurt. Savonds lag ze uitgeteld op haar bank :').
Ja.. ze heeft haar eigen oude bank.. :+

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 09:09

Wat tof Momo!
Ik zal van het weekend eens met Billy naar de speciaalzaak voor een goed passend tuig.
Die ze nu heeft is ze al 2 keer uitgewurmd.
Niet handig als er net een trein langs komt denderen. Een halsbandje vind ze zelf verschrikkelijk.

Momenteel weer strijd om het vogeltje. :')

Afbeelding

Er liggen er inmiddels 3 dezelfde.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 09:16

Ik vind die eigen bank echt een heel goed idee, simondesteny! Ik denk dat Daisy dat ook kan waarderen :j

Candalisa wat een leuke mand!! Zoiets ga ik ook halen voor Daisy. Ze heeft nog niet veel binnen speelgoed, meestal neemt ze dat mee naar buiten en blijft het in de regen liggen. Maar ik kan daar mooi iets van knuffels in stoppen enzo!

Ik ben trouwens best een “nieuwe” honden eigenaar. Heb altijd honden gehad bij m’n ouders maar nooit echt zelf eentje. Is het een slecht idee om knuffels bij de kringloop te halen? Ze sloopt alles toch, dus vind het zonde om echt iets duurs te halen.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 09:21

Haha, het liefste wil ik dat ook. Alleen daar kom je toch wel van terug. Onze honden slopen niks, dus al het speelgoed blijft heel. :\ Dan worden het snacks, maar ook niet altijd feest. :')

@tones
Als die van jou zich eruit wurmt zou je kunnen kijken voor de tre ponti forza tuig. Die hebben wij ook voor ringel, als zij zich eruit wil wurmen en er komt spanning op de lijn dan sluit het tuig zich verder aan op het lichaam. :D

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 09:25

Dank voor de tip Momo.
Dat klinkt goed.