Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 20:56

SSS Beheer Hints

Miccamaaike: de volgorde van de briefjes van jouw hint is niet goed.
  • Briefje 2 met uitkomst 9 is goed
  • Briefje 4 moet een horizontaal streepje zijn
  • Briefje 6 met uitkomst 11 komt dan
  • Briefje 8 met een horizontaal briefje komt daarna
  • Dan briefje 5 met uitkomst 23
  • Bij de onderste rij moeten briefje 18 en 17 omgedraaid worden
  • Briefje 17 is een aparte hint en heeft niks met die andere van de rij te maken

Pepperrr: jouw Santa is vergeten het kaartje in het pakket te stoppen. Het komt er met de post achteraan. Waarschijnlijk komen de kaart en het pakket niet op dezelfde dag aan, maar er staat geen essentiële informatie in, dus je kan het pakket wel openmaken.

irisskib

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:00

Ik ben op dit moment echt wel een beetje teleurgesteld in degene die ik een pakket heb gestuurd, ik heb hem vorige week verstuurd hij is aangekomen en er is geen enkel bericht geweest.
Ik heb het beheer hiervan op de hoogte gesteld maar hier krijg ik ook geen antwoord op dus voor mij lijkt dit de enigste oplossing op dit moment.

Wel ben ik mega blij met mijn pakket maar ben nog niet helemaal uit de hints gekomen. Ben dus nog druk aan het zoeken secret Santa

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:08

Ik heb gisteren toch maar de post NL app geïnstalleerd omdat ik zo nieuwsgierig ben of er iets onderweg is, maar helaas… O:)

Ergens hoopte ik ook dat die vandaag niet zou komen, ben nu namelijk op de kerstmarkt in Keulen en morgen avond pas weer thuis.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:09

Banjer schreef:
Pepperrr: jouw Santa is vergeten het kaartje in het pakket te stoppen. Het komt er met de post achteraan. Waarschijnlijk komen de kaart en het pakket niet op dezelfde dag aan, maar er staat geen essentiële informatie in, dus je kan het pakket wel openmaken.

Haha oeps :=
Goed om te weten!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:09

Hierbij mijn verslag *\o/* .

Deze doos werd gebracht door de pakketbezorger. Al leuk om het kerstpapier. I love it!

Afbeelding

Vervolgens open gemaakt en het waren echt zo ontzettend veel kadotjes!! En ook zo leuk ingepakt. <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het uitpakken was echt super leuk, er leek geen einde aan te komen, zoveel! Mijn Santa heeft mij ook echt goed gestalkt want alles is gewoon top! En niet alleen aan mij is gedacht maar ook aan de hond en de paarden. <3 En kinder chocolaaaaaaa!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De hond was er echt al heel snel bij, nog voor het was uitgepakt. Dus ik had al een vermoeden en hij had gelijk! Thiaro vind ze echt super lekker.

Afbeelding

Ik heb gekregen:

- Gold mask hydrogel
- Hand mask
- Lip mask hydrogel
- Ritual of Jing shower gel
- Rituals body mist Amsterdam collection
- Ritual of Karma body oil
- Ritual of Karma body mist
- Ritual of Jing zeepje
- Ritual of Mehr zeepje
- Ritual Wild Fig kaarsje
- Twee Air Wick kaarsen vanille
- Een klosje van Rituals
- Ritual of Hammam shower gel
- Kinder chocolade reepjes
- Kinder choco bons
- Speculaas brokken
- Snoepjes voor de paarden
- lekkere pasta
- Ducky Chews voor de hond
- Brownie bak pakket

Echt zoveeeeel en zo leuk!! {:)

Esmee_RS, ben jij degene die dit geweldige pakket voor mij heeft gemaakt en die ik mag bedanken ? <3 <3 <3

Ik had een kaartje met katten erop, een briefje wat voor mij de contouren van een Porsche leek. Uit de puzzel kwam Carrera (Porsche en je werkt hiervoor, zo gaaf!!). Je hebt momenteel geen paard wat duidelijk werd met een foto. Met de coördinaten op het briefje kwam ik omgeving Rotterdam uit en daar ben jij opgegroeid. Ook stond er een lekkere borrel op het kaartje, en daar ben jij niet vies van! In Texas (Austin) is een formule 1 race, maar geen idee of ik die hint goed heb begrepen. Alleen 1977 kon ik even niet aan je koppelen.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:12

irisskib schreef:
Ik ben op dit moment echt wel een beetje teleurgesteld in degene die ik een pakket heb gestuurd, ik heb hem vorige week verstuurd hij is aangekomen en er is geen enkel bericht geweest.
Ik heb het beheer hiervan op de hoogte gesteld maar hier krijg ik ook geen antwoord op dus voor mij lijkt dit de enigste oplossing op dit moment.

Wel ben ik mega blij met mijn pakket maar ben nog niet helemaal uit de hints gekomen. Ben dus nog druk aan het zoeken secret Santa

Dit heb ik een andere keer ook gehad. Dat is echt heel erg jammer idd.

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:14

rockwitch schreef:
irisskib schreef:

Dit heb ik een andere keer ook gehad. Dat is echt heel erg jammer idd.

Dat maakt voor mij wel dat dit het laatste jaar gaat zijn. Ze is alle tijd mega actief geweest, ik heb echt m’n best gedaan op het pakket en er komt helemaal niks dat vind ik heel erg jammer
En ook omdat ik geen enkele respons krijg van het beheer maakt voor mij de vraagtekens nogal groot
Laatst bijgewerkt door irisskib op 14-12-23 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:14

irisskib schreef:

Oh dat lijkt me echt heel erg balen :-(

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:15

mariekeoo schreef:
Ik kom er echt niet uit :(:)

Kan je niet iets met de plaats Essen?
Snap alleen dat afgelopen weekend gegeten niet. Maar t kwartje valt bij mij vaak laat :')

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:16

Wat balen irisskib :(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:16

Apple schreef:
Graag gedaan! Fijn dat de glazen heel over zijn gekomen, dat was een beetje mijn vrees :=.
En ik dacht al dat je met de hint er gelijk uit zou komen :))

@Roosch, dat was inderdaad weer een slang :’) . Ik heb mij ingehouden en geen bonen in tomatensaus of roze boa toegevoegd :’)

Ja schot in de roos, deze zeep is ook echt mijn lievelings. Had het zo gemist!! Echt heel blij mee!

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:17

@Irisskib.. wat vervelend voor je. Dat haalt de fun er wel af..
Is je lootje wel nog online / actief geweest nadat ze het pakket ontvangen heeft ?

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:19

KM_Ris schreef:
Is je lootje wel nog online / actief geweest nadat ze het pakket ontvangen heeft ?

Ja maar ze heeft hier niks meer gepost. Maar laatst online is wel elke dag geweest

Uhmmmmm een wilde gok Fem ben jij mijn Santa?

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:20

Wat een leuk pakket lavitabella!

En super jammer is dat iris (zacht uitgedrukt).. Kan het niet zijn dat het pakketje ergens neergezet is en dat diegene er niet vanaf weet?

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:20

Wat verdrietig irisskib
Ik hoop dat je nog een reactie krijgt.

Wat een mooie pakketten zijn er weer bezorgd <3

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:23

Angelaa2 schreef:

En super jammer is dat iris (zacht uitgedrukt).. Kan het niet zijn dat het pakketje ergens neergezet is en dat diegene er niet vanaf weet?

Hij zegt dat hij gewoon bij het adres bezorgd is op zaterdag, heb het beheer gevraagd het na te vragen hopelijk doen ze dit zou het sneu vinden als het pakket weg is. Dat heb ik meegemaakt toen een super leuk pakket gekregen alleen veel later.
Zou dat ook wel willen maar dan moet ik het wel weten.
En als je wel of niet blij bent wil ik dat ook graag weten dan kan ik het afsluiten

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:29

irisskib schreef:
Angelaa2 schreef:

Hij zegt dat hij gewoon bij het adres bezorgd is op zaterdag, heb het beheer gevraagd het na te vragen hopelijk doen ze dit zou het sneu vinden als het pakket weg is. Dat heb ik meegemaakt toen een super leuk pakket gekregen alleen veel later.
Zou dat ook wel willen maar dan moet ik het wel weten.
En als je wel of niet blij bent wil ik dat ook graag weten dan kan ik het afsluiten

Ik heb ingesteld dat het ook in de kliko gelegd mag worden als ik er niet ben. Vandaar de opmerking. Maar krijg wel altijd een briefje of melding dat het daar ligt.
En tuurlijk wil je weten wat iemand van je pakket vind. Je stopt er tijd en moeite in en dan is het wel zo leuk iets te horen! Hoop dat je snel iets hoort van je lootje of het beheer

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:32

irisskib schreef:
KM_Ris schreef:

Ja maar ze heeft hier niks meer gepost. Maar laatst online is wel elke dag geweest

Uhmmmmm een wilde gok Fem ben jij mijn Santa?

Nee, ik ben niet jouw Santa :(:)

En ik vind het super rot voor jou dat jouw lootje niks laat horen. Dat is gewoon super zuur als je je best gedaan hebt :knuffel:

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:36

irisskib, dat is wel teleurstellend voor je. Misschien dat het pakket op een vreemde plek is neergezet? Bezorgers kunnen daar heel creatief in zijn. En je lootje is niet op vakantie? Kan me herinneren dat er een aantal bij de aanmelding hebben gezegd dat ze er een aantal dagen niet waren.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:49

En hopen dat jou lootje haar pakket wel heeft verzonden.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 22:06

irisskib schreef:
Dat maakt voor mij wel dat dit het laatste jaar gaat zijn. Ze is alle tijd mega actief geweest, ik heb echt m’n best gedaan op het pakket en er komt helemaal niks dat vind ik heel erg jammer
En ook omdat ik geen enkele respons krijg van het beheer maakt voor mij de vraagtekens nogal groot

Heb ook zo’n jaar gehad, dus ik snap je teleurstelling helemaal. Ik ben het jaar erna wel door gegaan met de gedachte dat ik het zo jammer zou vinden als ‘mijn’ secret Santa’s zouden eindigen met een domper en het jaar erna was het weer helemaal leuk. Hoop voor jou dat je alsnog een mooi verslag krijgt en -als je volgend jaar toch mee doet- een sneller lootje.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 22:10

Ik ben ook bang voor een creatieve bezorger of een lootje dat een paar daagjes weg is. Hopelijk komt er nog een leuk en uitgebreid verslag!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 22:12

Leuke pakketten weer
Laatst bijgewerkt door Alja op 14-12-23 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 22:18

suusje26 schreef:
Hoe is het nu met de glitters Saul? Ben blij dat je het zo'n leuk pakket vond, was ook erg leuk om voor jou op zoek te gaan. Puzzels in overvloed hier thuis en in de kringloop *\o/*

Ik zie nog een paar ingewikkelde hints, ga eens kijken of ik kan helpen.

Wat een goed gevulde pakketten allemaal zeg _/-\o_

Die zijn nog rijkelijk aanwezig :))
Heb al 5x gezogen en 2x gedweild :')

De rest ruimt de baby wel op. Die is een ster in confetti vinden :')

Puzzels maak je mij altijd blij mee. En mijn dochter ook!

Afbeelding

Ben wel heeeel benieuwd naar het verhaal van het sappige boek _O-

Verder komen er weer pracht pakketten voorbij!
Doet mij dan toch weer twijfelen hoor. Of ik het goed gedaan heb :o.

Och iriskibb wat jammer. Hopelijk een goede rede hiervoor of idd pakket bij de buren oid bezorgd?

Ik vond het iig leuk om een paar jaar geleden jouw Santa te mogen zijn :j

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 22:21

Ik doe even een gokje.. Cheytjuh, ben jij mijn secret Santa ?

Ik heb de puzzel nog steeds niet opgelost. Maar de oplossing moet 3 letters zijn. En als ik dan wat woorden maak kom ik op koe.
Ik heb in dit topic gezegd dat ik hooglanders leuk vind.. en als ik op koe zoek ik dit topic kom ik tegen dat jij koeien ook leuk vind :D