Ooooh ik heb hem hij lag bij de buren. Ik moet helaas nog even weg maar als ik zometeen thuis ben ga ik hem gelijk open maken. Dankjewel alvast lieve ss
Mijn pakket is net bezorgd moet alleen nog weg dus kan het pas uitpakken als ik de kinderen uit school heb gehaald maar dan kunnen ze mooi helpen, vinden ze leuk. Kon wel even wat leuks gebruiken. Zaterdag ‘nieuwe’ auto opgehaald en heel het weekend alles prima tot gister. Toen stond hij met een lege accu. Maar goed ik zag dat ik de lampen vergeten was dus logisch. Alleen toen ging hij dus niet meer uit. Als ik de sleutel omdraai en zelfs eruit haal, blijft de motor lopen.
Vanochtend weer accu leeg dus ergens zit een elektrische storing. Echt heel fijn.
KM_Ris
Geplaatst: 14-12-23 14:22
Oooh ik ben zo blij.. wat een super leuk pakket !
De ingepakte doos
De inhoud en het kaartje
Alles eruit.. Jeetje wat veel
En uitgepakt super leuke cadeautjes
De hint... Je zei ook nog in het kaartje dat een hint niet je sterkte punt was... Maar tot nu toe ben ik er nog niet uit hoor het lijkt misschien heel simpel maar ik denk dat ik niet op de goede woorden kom.
Ik ga zo de kinderen van school halen en daarna ga ik weer verder puzzelen. Lieve SS ik ben er echt super blij mee! Echt heel leuk uitgezocht. Kan niet wachten om vanavond die lekkere sokken aan te trekken haha !
hahahatsjoe
Geplaatst: 14-12-23 14:26
Roosch schreef:
Graag gedaan!
Zou jij ook een briefje met de groeten erin hebben?
Wat mooi KM_ris! Hier ook een pakket, weer niet van SS. Maar wel nuttig. Mijn thee beker voor op kantoor want no way dat ik eerst chocomelk uit een beker ga drinken en dan vervolgens daar thee in giet. Bijkomend voordeel, ik kan nu ook mijn losse thee op kantoor drinken.
Ik had dat op de mijne moeten doen, was de ultieme grap geweest. Jammer dat jullie me nu pas op dat idee brengen.
Haha ik dacht gewoon te moeilijk!! Maar Zorro, echt ontzettend bedankt voor dit prachtige pakket!
Graag gedaan, je was een super leuk lootje om een pakket voor te maken!!
KM_Ris
Geplaatst: 14-12-23 15:50
Ik ben er nog steeds niet achter. Ik kom niet uit met de puzzel
Lavitabella
Geplaatst: 14-12-23 16:17
Ik wil mijn Santa even laten weten dat ik het echt een super leuk pakket vind!! Dit verdient echt een goed verslag dus die komt straks maar ik ben zoooo blij.
Jorex
Geplaatst: 14-12-23 16:18
Ik kan je niet helpen, de enige puzzels waar ik absoluut een ramp mee ben zijn kruiswoordpuzzels
Leuke pakketten weer vandaag!
Ja de beker heeft een filter en hij is van plastic dus val proof. Ik vond die bij Simon Levelt ook heel erg mooi, maar glas is voor mij niet zo praktisch.
roosjenat
Geplaatst: 14-12-23 16:29
Wat een superleuke pakketten weer!
PostNL reed net weer voorbij ons huis, nog even geduld hebben dus haha.
Gisteren wel mijn kerstpakket gehad, dat is ook altijd super leuk om uit te pakken