Inderdaad dun gesneden!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:iiSunshine schreef:ik heb even een blond momentje denk ik, maar hoe weet je waar je pakket is als je niet thuis bent op het bezorg moment, en je hebt ook geen track en trace?
Doorgaans zorgt je santa er wel voor dat je het te weten komt, of via beheer, of via een andere deelnemer.
Alja schreef:mariekeoo schreef:Ik ga een poging doen na 69 profielen bekeken te hebben
Alja ben jij mijn Secret santa?
Duitsland, kinderen, alleen vind ik de link met Harderwijk nog niet.
Helaas ik ben niet jou santa
ManonGrr schreef:Wat gaan jullie snel joh!! Ik ga morgen alle posts over de pakketten bij lezen! Maar ik denk dat ik poging 3 nu goed moet hebben![]()
Zorro, ben jij mijn Santa? Ik bedacht me ineens dat ik vos moest vertalen, en dat is in het Spaans Zorro! Daarnaast heb je een post geplaats over een naaimachine, dus ik verwacht dat ik dit keer goed zit!
zorro schreef:ManonGrr schreef:Wat gaan jullie snel joh!! Ik ga morgen alle posts over de pakketten bij lezen! Maar ik denk dat ik poging 3 nu goed moet hebben![]()
Zorro, ben jij mijn Santa? Ik bedacht me ineens dat ik vos moest vertalen, en dat is in het Spaans Zorro! Daarnaast heb je een post geplaats over een naaimachine, dus ik verwacht dat ik dit keer goed zit!
Jaaaa!!! Oh ik was al bang dat de hint veel te onlogisch was geworden! Maar gelukt!!
iiSunshine schreef:ik heb even een blond momentje denk ik, maar hoe weet je waar je pakket is als je niet thuis bent op het bezorg moment, en je hebt ook geen track en trace?