Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 18:15

ManonGrr schreef:
Ik ben nog druk aan het puzzelen! Heb zelfs mijn bokt lay out aangepast om te kijken of iemand een avatar heeft van een vos _O- ik kom er nog niet helemaal uit, maar mijn 2e gok is LWDaisy, ben jij dan mijn Santa? Jij woont ook in België, en hebt een vakantie geboekt naar Spanje zag ik. Ik kan alleen de vos niet rijmen?

Sorry, ik ben jouw SS niet! Succes met de zoektocht :D

EDIT - Santa, ik ben nét thuis, ik had een halve dag, maar wel een mega drukke haha, ik ging "even langs stal" om een kerstcadeautje af te geven, en voor ik het wist zat ik op een geleende fiets en ben ik een uur mee gaan wandelen :') Daarna moest ik nog Siepie's kopen voor bokkers die er zelf niet aan kunnen komen, en daarna nog naar de winkel en apotheek. Druk, drukker, drukst. Soms werk ik liever gewoon de hele dag haha.

Maar ik ben 1 Siepie al gaan posten, en heb uiteraard ook mijn pakje opgehaald! Ik neem een kop koffie, zet de kachel aan en ga dan lekker uitpakken *\o/*

Afbeelding
2 dagen op rij chocolade gekregen van klanten, ik wist niet eens dat Merci een winter-editie had haha!
Laatst bijgewerkt door LWDaisy op 13-12-23 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 18:19

Roosch schreef:
Oké, wilde gok..

Jorex, ben jij het die aan m'n deur belde vanmiddag? :D

Ik ben bovenaan aan de lijst begonnen en bij nummer 11 heb ik denk ik bingo. Ik zag je woonplaats en hey das in de buurt, je hebt een kat zie ik in je profiel en je ponies hebben dezelfde kleur als op de puzzel.

Ja dat klopt helemaal. Andere hint was nog het Monopoly spel, die heb ik in een vorige editie zelf gekregen maar nooit wat mee gedaan. En Kiki heeft gedeeltelijk cypers zwart.
Afbeelding

Je mag zelf weten of je de gehaakte katten ergens aan ophangt of als boekenleggers wilt gebruiken. Heb ik je toch aan de boekenleggers gekregen. :') :D
Laatst bijgewerkt door Jorex op 13-12-23 18:36, in het totaal 3 keer bewerkt

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 18:20

Yonker schreef:
Jaaaaaa ik ben jou Santa, ik ben blij dat je het leuk vind :D Ik twijfelde een beetje omdat het allemaal eten was en miss niet divers genoeg :o
Het knoflooikworstje, wil ik zelf ook nog keertje halen binnenkort. Goed om te horen <3 :D

Nee, echt super leuk juist zo! Past allemaal bij elkaar en exact goed voor een lekkere avond! Heel erg bedankt, ik vind het echt super leuk <3 *\o/*
Laat me trouwens tzt even weten hoe die worst heet, dan kan ik hem hier ook ergens halen _O-

kimwilliam

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 18:22

Pakketje is er!!!!
Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 18:39

Hier was er ook een pakketje voor mij. Maar ik kon aan de bezorgdienst al zien dat het uit China kwam. Vond ik nogal gek, bestel namelijk nooit meer dingen bewust uit China. Is het mijn kaart spelletje wat ik maanden terug heb geback't op Kickstarter.
Afbeelding

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 18:41

Haha geinig zulke cadeautjes! Heb ik ook vaak van zulke sites, vergeet wat ik besteld heb _O-

Oohhh ik kan zo niet wachten op mijn pakket :):) Inmiddels al 100 keer gezegd maar dat maakt niet uit _O-

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 18:49

Ik ben vandaag allang blij, want mijn lootje is blij en daarvoor doe ik mee. Ik heb echt oprecht tot wel 3 jaar terug gezocht naar iets wat ze wel leuk vond en een hulplijn ingeschakeld. Maar het is goed geslaagd zo. :D

Ik vond het overigens wel een leuke grap om een gezond koken boek en daar tegenover een bakboek erin te stoppen. :')

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 18:59

Ohhh Santa wat een fantastisch pakket!! Verslag volgt nog want moet nog naar een bijeenkomst van mn werk.

Gelukkig is mijn santa super makkelijk te raden :+

Afbeelding
Afbeelding

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:00

miccamaaike schreef:
Ohhh Santa wat een fantastisch pakket!! Verslag volgt nog want moet nog naar een bijeenkomst van mn werk.

[ [url=m/MswIcd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KszyTF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahahahaha

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:01

Pakket!! <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zo mooi ingepakt en love de glitter overal haha
Afbeelding
Echt super leuke kadootjes!
Robijn geurkaars <3
Super fijne sokken
Puzzels
Kerstballen
Tijdschrift
Badbomb advent kalender
Leuk spel die gegarandeerd hilariteit zal geven

Echt super leuk allemaal! Dankje wel Santa!
En wat fijn dat je rekening hebt gehouden met tweedehands enzo <3
Van de hints herken ik het grootste deel. Ik ga eens speuren in het topic :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:05

miccamaaike schreef:

:') _/-\o_

Ik lach me een breuk terwijl ik van de heerlijke witte chocolademelk geniet van m'n santa!

_/-\o_

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:06

Oké oké ik ben er achter!
DonDon dank je wel voor het pakket! Ik herkende het Hunger Games logo meteen, toen ik daarop zocht in het topic kwamen er een paar mensen omhoog. Jij houdt van House of the Dragon, Netflix, en trade bitcoins. Jij moet wel mijn santa zijn <3
Dankjewel!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:07

Wat een leuke pakketten weer, en wat een creativiteit. Vandaag retedruk gehad op het werk maar toch tussendoor af en toe snel gespiekt.
Jorex, stond je nu ook in kerstmanpak aan de deur?
En Roosch, ik moest wel lachen om de 1ste en 2de foto die je plaatste. Ik wist niet dat er katten zijn die qua vacht zo snel van kortharig naar langharig gingen. :))

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:10

Ik kwam rechtstreeks uit een werkoverleg in van der Valk Leeuwarden. Dus in mijn nette broek en winterjas. Ik heb wel beide katten geaaid en ja de langharige is net zo zacht als hij eruit ziet.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:12

Neonlight schreef:
Wat een leuke pakketten weer, en wat een creativiteit. Vandaag retedruk gehad op het werk maar toch tussendoor af en toe snel gespiekt.
Jorex, stond je nu ook in kerstmanpak aan de deur?
En Roosch, ik moest wel lachen om de 1ste en 2de foto die je plaatste. Ik wist niet dat er katten zijn die qua vacht zo snel van kortharig naar langharig gingen. :))

:))

Dit zijn kameleonpoesjes. :))

Afbeelding
Dit is Neko.

Afbeelding
En hokus pokus.. dit is Kedi. :))

Neko vond het maar wat leuk dat er bezoek was, normaal hapt ie wel eens. Maar het scheelt, ik had hen net gevoerd voordat Jorex aanbelde. :D :D

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:12

miccamaaike schreef:

Hahahaha, deze was te verwachten ja _O-

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:15

O wauw, die ogen van Neko! <3

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:17

Tanya schreef:
DonDon dank je wel voor het pakket! Ik herkende het Hunger Games logo meteen, toen ik daarop zocht in het topic kwamen er een paar mensen omhoog. Jij houdt van House of the Dragon, Netflix, en trade bitcoins. Jij moet wel mijn santa zijn <3
Dankjewel!!

Haha ja klopt! Ik ben het! Ik wou echt heel graag die fotolijstjes geven.. Maar ik kon ze in geen enkele kringloopwinkel vinden. Dus toen heb ik voor puzzels en een spel gekozen. Het tijdschrift.. ik weet dat je er al veel hebt maar ik kon ook geen klusboek vinden. Hopelijk ben je er blij mee! Ik kom zelf nooit in kringloopwinkels. Ik kwam in 1 kringloopwinkel waar ze van die hele enge poppen hebben. Ik was helemaal alleen op die zolder haha. Toen dacht ik, ah ik koop ook nog wel wat nieuwe cadeaus erbij. ;) Je was een super leuk lootje!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:18

DonDon schreef:
Tanya schreef:
Dankjewel!!

Haha ja klopt! Ik ben het! Ik wou echt heel graag die fotolijstjes geven.. Maar ik kon ze in geen enkele kringloopwinkel vinden. Dus toen heb ik voor puzzels en een spel gekozen. Het tijdschrift.. ik weet dat je er al veel hebt maar ik kon ook geen klusboek vinden. Hopelijk ben je er blij mee! Ik kom zelf nooit in kringloopwinkels. Ik kwam in 1 kringloopwinkel waar ze van die hele enge poppen hebben. Ik was helemaal alleen op die zolder haha. Toen dacht ik, ah ik koop ook nog wel wat nieuwe cadeaus erbij. ;) Je was een super leuk lootje!

Super leuk, dank je wel <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:21

Jorex schreef:
Ik ben vandaag allang blij, want mijn lootje is blij en daarvoor doe ik mee. Ik heb echt oprecht tot wel 3 jaar terug gezocht naar iets wat ze wel leuk vond en een hulplijn ingeschakeld. Maar het is goed geslaagd zo. :D

Ik vond het overigens wel een leuke grap om een gezond koken boek en daar tegenover een bakboek erin te stoppen. :')

Ja, daarover gesproken, m'n vriend bond me een kookschort voor en stopte me het kookboek in handen.

..

We hebben dus maar pizza besteld he.

Haha, nee, geintje. :))

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:26

Wauw, wat zijn wij al verwend door je Secret Santa en mijn hoofd maakt nu al over uren .

Straks zal ik een update plaatsen maar de laatste cadeautjes gaan mee naar stal om daar uitgepakt te worden!

De dames zeggen alvast bedankt!

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:30

Jorex schreef:
Roosch schreef:
Ik ben daarnet naar de kringloop geweest, dat is toch een Walhalla he. :))

Heb onder andere wat boeken gekocht, Rummikub en inspiratie opgedaan voor kerstcadeaus. Je komt nogal wat tegen. :))

Hey wat toevallig wij ook. Echt heerlijk, nu even thee en zo het winkelcentrum nog even in. :D

Haha jeetje Jorex wij waren op dezelfde dag in de kringloop. Volgens mij ben ik toen naar die in Leeuwarden gegaan maar ik ga normaal altijd naar Drachten. Waren we elkaar toch bijna tegengekomen.. :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:33

Ja maar het is in die van Drachten wel altijd mega druk ook. Dus dan had je me denk ik nog niet herkend _O-
Nu wel, want ik had toen nog geen blauw haar en inmiddels wel. Dus ik heb ook nog een switch van haarkleur gemaakt ondertussen. De kattensnoepjes zijn overigens de haarbal rund van de Jumbo want die had je ergens een keer genoemd in 1 van de vorige SS edities dus zo wist ik zeker dat ze zouden worden goed gekeurd. En hopelijk is jouw andere kat niet bang voor die rat, want dat is de onze (en die van mijn schoonouders) wel.

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:45

Wat weer veel super leuke pakketten!
Ik ben nog steeds druk aan de puzzel. Moxi ook maar dan om zijn brokjes te krijgen. *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:49

Jorex schreef:
Ja maar het is in die van Drachten wel altijd mega druk ook. Dus dan had je me denk ik nog niet herkend _O-
Nu wel, want ik had toen nog geen blauw haar en inmiddels wel. Dus ik heb ook nog een switch van haarkleur gemaakt ondertussen. De kattensnoepjes zijn overigens de haarbal rund van de Jumbo want die had je ergens een keer genoemd in 1 van de vorige SS edities dus zo wist ik zeker dat ze zouden worden goed gekeurd. En hopelijk is jouw andere kat niet bang voor die rat, want dat is de onze (en die van mijn schoonouders) wel.

Ik moet zeggen, we hebben zo een slang gehad en ook een bewegende vis en daar zat ie van tegen het plafond. _O- deze vindt ie lang zo eng nog niet. :))